Kursiniai darbai

Naujų produktų kūrimas

10   (1 atsiliepimai)
Naujų produktų kūrimas 1 puslapis
Naujų produktų kūrimas 2 puslapis
Naujų produktų kūrimas 3 puslapis
Naujų produktų kūrimas 4 puslapis
Naujų produktų kūrimas 5 puslapis
Naujų produktų kūrimas 6 puslapis
Naujų produktų kūrimas 7 puslapis
Naujų produktų kūrimas 8 puslapis
Naujų produktų kūrimas 9 puslapis
Naujų produktų kūrimas 10 puslapis
Naujų produktų kūrimas 11 puslapis
Naujų produktų kūrimas 12 puslapis
Naujų produktų kūrimas 13 puslapis
Naujų produktų kūrimas 14 puslapis
Naujų produktų kūrimas 15 puslapis
Naujų produktų kūrimas 16 puslapis
Naujų produktų kūrimas 17 puslapis
Naujų produktų kūrimas 18 puslapis
Naujų produktų kūrimas 19 puslapis
Naujų produktų kūrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingas prekę traktuoja kaip apčiuopiamos ir neapčiuopiamos naudos vartotojui paketą. Jei prekės teikiama nauda skiriasi nuo kitų prekių teikiamos naudos, galima sakyti, kad prekė yra nauja.
Tačiau, tai, kas vienam vartotojui (gamintojui) bus nauja, kitam gali būti seniai žinoma. Prekė gali būti nauja įmonei, bet analogišką prekę jau gali siūlyti įmonės konkurentai. Prekė bus nauja rinkos segmentui, jei šio segmento vartotojai dar nebuvo susidūrę su siūloma preke.
Įmonė, įvedusi naują prekę į rinką, tikisi, kad ji rinkoje išsilaikys ilgai. Tačiau kiekviena prekė rinkoje išsilaiko tam tikrą laiką ir per tą laiką pereina kelias gyvavimo ciklo stadijas. Prekės, kaip ir žmonės, gimsta, auga, pasiekia brandą, sensta ir miršta. Taigi susidaro nuolat besikartojantis prekės gyvavimo ciklas.
Produktą galima apibrėžti kaip materialių ir nematerialių savybių rinkinį, apimantį įpakavimą, spalvą, kainą, kokybę, firmos ženklą, taip pat suteikiamas paslaugas bei pardavėjo reputaciją. Iš šio apibrėžimo matyti, kad vartotojai perka daugiau negu fizinių savybių rinkinį. Jie perka poreikio patenkinimą produkto savybių formoje.
Produktą sudaro tiek apčiuopiamos, tiek neapčiuopiamos savybės. Kadangi vartotojai tikisi skirtingų produktų privalumų, jie skirtingai vertina ir jo esamas savybes. Todėl produktas nėra tiksliai apibrėžtas dalykas.
Visus produktus galima suskirstyti į dvi grupes: vartojimo produktus ir pramoninius produktus.
Kas yra naujas produktas, apibrėžti sudėtinga. Tačiau šis klausimas yra strategiškai svarbus, kadangi naujas produktas, greičiausiai, buvo daug griežčiau vystytas ir bandytas, negu produktas, kuris yra paprasčiausiai esamo produkto modifikacija.
Kalbėdamas apie naujas prekes, Ph.Kotleris atskiria išradimo ir inovacijos terminus.
Išradimas – naujos technologijos bei naujų prekių, kurios, vartotojų nuomone, gali turėti pranašumų, palyginti su konkuruojančiomis prekėmis, arba jų neturėti, sukūrimas.
Inovacija – pradinio išradimo praktiškas patobulinimas ir išplėtojimas, kai vartotojas žiūri į prekę kaip į naują.
Marketingas prekę traktuoja kaip apčiuopiamos ir neapčiuopiamos naudos vartotojui paketą. Jei prekės teikiama nauda skiriasi nuo kitų prekių teikiamos naudos, galima sakyti, kad prekė yra nauja.
,,Naujumas” – gana reliatyvi sąvoka. Norint tiksliau ją apibrėžti, reikia atsakyti į šiuos klausimus:
•...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5993 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. NAUJO PRODUKTO SAMPRATA 4
  • 2. PREKĖS GYVAVIMO CIKLAS 7
  • 3. NAUJŲ PRODUKTŲ KŪRIMO PRIEŽASTYS 9
  • 4. NAUJŲ PRODUKTŲ KŪRIMAS 11
  • 4.1. Būtinumo kurti naujus produktus nustatymas 11
  • 4.2. Naujo produkto tikslų nustatymas 12
  • 5. NAUJO PRODUKTO VYSTYMO PROCESAS 13
  • 6. NAUJO PRODUKTO KŪRIMAS ,,X” ĮMONĖJE 15
  • 6.1. Gaminių asortimentas 15
  • 6.2. Rinkos apžvalga 18
  • 6.3. Naujų ir modernizuojamų gaminių projektavimas AB ,,X” 20
  • 6.4. Techninio siūlymo rengimas 23
  • 6.5. Gamybos rengimo grafiko sudarymas 24
  • 6.6. Gamybos rengimo eiga 24
  • 6.7. Eskizinio projekto rengimas 25
  • 6.8. Sukurtų maketų bandymai 25
  • 6.9. Naujų gaminių sertifikavimas 26
  • IŠVADOS 27
  • LITERATŪRA 28
  • PRIEDAI 29

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (5993 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 32 psl., (5993 ž.)
  • Word failas 416 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt