Įvadas
1. Situacijos analizė:
■ Įmonės X situacijos rinkoje tyrimas;
■ Įmonės X vidinių galimybių tyrimas.
2.Įmonės X naujų prekių kūrimo strategijos formavimas:
• Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas, apibrėžiant rinkas, kurioms gali būti siūloma
nauja prekė;
• Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas.
3.Idėjų generavimas:
• Idėjų generavimo šaltiniai: išoriniai, vidiniai;
• Idėjų generavimo metodų parinkimas (5.4 lentelė);
• Sugeneruotų idėjų sąrašas (bent 10 naujų idėjų).
4.Idėjų atranka ir patikrinimas:
• Kas vykdo atranką?
• Idėjų atrankos kriterijų išskyrimas;
• Idėjų atrankos būdo parinkimas;
• Naujos prekės koncepcijos kūrimas;
• Koncepcijos testo parengimas;
• Respondentų parinkimas;
• Apklausos sąlygų nustatymas;
• Apklausos pravedimas ir rezultatų apibendrinimas.
5.Komercinė atrinktų idėjų analizė.
6.Bandomasis marketingas:
• Bandomųjų pavyzdžių testavimas (5.13 lentelė): funkciniai testai, tinkamumo
vartotojui testai (alfa, beta, gama)
• Rinkos testavimo parinkimas.
7.Išvados Literatūra
Turinys
Įvadas 3
1. UAB „Švyturio-Utenos alus“ Situacijos analizė 4
1.1. Truputis apie „Švyturį“ 4
1.2. Įmonės situacijos rinkoje tyrimas 5
1.3. Įmonės vidinių galimybių tyrimas 6
2. Įmonės naujų prekių kūrimo strategijos formavimas 7
2.1. Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas 7
2.2. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas 8
3. Idėjų generavimas 8
3.1. Idėjų generavimo šaltiniai 8
3.2. Idėjų generavimo metodų parinkimas 9
3.2.1. Intuityviniai metodai 9
3.2.2. Sisteminiai metodai 10
3.3. Sugeneruotų idėjų sąrašas 10
4. Idėjų atranka ir patikrinimas 12
4.1. Kas vykdo atranką? 12
4.2. Idėjų atrankos kriterijų išskyrimas 12
4.3. Idėjų atrankos būdo parinkimas 14
4.4. Naujos prekės koncepcijos kūrimas 14
4.5. Koncepcijos testo parengimas 15
4.6. Respondentų parinkimas 16
4.7. Apklausos sąlygų nustatymas 16
4.8. Apklausos pravedimas ir rezultatų apibendrinimas 16
5. Komercinė rinkų analizė 17
6. Bandomasis marketingas 18
6.1. Bandomųjų pavyzdžių testavimas 18
6.2. Rinkos testavimas 20
7. Išvados 21
Literatūra 22
Įvadas
Šiuolaikinėje dinamiškoje rinkoje įmonės turi įdėmiai sekti konkurentus ir operatyviai reaguoti į jų veiksmus, siekiant išlaikyti savo dalį rinkoje. Norint ne tik neužleisti pozicijų, bet ir plėsti esamą rinkos dalį įmonė turi rūpintis savo asortimento atnaujinimu, koregavimu, pateikiant vartotojams vis naujų gaminių. Naujų prekių kūrimas – neatsiejama įmonės sėkmingo gyvavimo ir augimo dalis, todėl pagrindinis įmonės marketingo specialistų uždavinys – kurti ir įgyvendinti naujas idėjas.
Mano, kaip būsimos marketingo specialistės uždavinys ir šio darbo tikslas yra...
Šį darbą sudaro 5974 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!