Keičiantis situacijai rinkoje ir vidinėms galimybėms, įmonės nuolat atnaujina savo prekių asortimentą.
Kai naujų prekių kūrimą lemia pokyčiai rinkoje, sakoma, kad naujovių kūrimas orientuotas į paklausą. Kai naujų prekių kūrimą sąlygoja įmonės vidinių galimybių pokyčiai, sakoma, kad naujovių kūrimas orientuotas į pasiūlą.
Naujų prekių kūrimas yra pagrindinė įmonės augimo ir gyvavimo sąlyga. Naujovių kūrimas leidžia padidinti rinkos dalį, siekti pardavimo apimčių ir pelno augimo tikslų, apriboti naujų konkurentų atėjimą į rinką.
Naujų prekių kūrimas yra susijęs su didele rizika.
Prekės sėkmė ar nesėkmė rinkoje paprastai yra analizuojama iš įmonės pozicijų. Jei įmonė nesugeba kompensuoti prekės gamybos ir pardavimo išlaidų bei patiria nuostolių, prekę ištinka visiška nesėkmė. O kai prekė parduodama pelningai, bet nepavyksta įgyvendinti užsibrėžtų pelno tikslų, nauja prekė patiria tik dalinę nesėkmę.
Nesėkmę naujos prekės dažniausiai patiria dėl daugelio priežasčių, susijusių su didelėmis išlaidomis, laiko stoka ir nenumatytais trukdymais.
Nenumatyti trukdymai yra blogos naujų prekių vadybos pasekmė. Rizikos, susijusios su naujų prekių kūrimu ir pateikimu rinkai, visiškai išvengti neįmanoma, tačiau nuoseklus naujų prekių planavimas, jų kūrimo organizavimas ir valdymas leidžia išvengti ilgalaikių klaidų ir nesėkmių.
1. Naujų prekių kūrimo strategija.
2. Idėjų generavimas.
3. Idėjų atranka ir patikrinimas.
4. Atrinktų idėjų komercinė analizė.
5. Prekės sukūrimas.
6. Prekės testavimas.
7. Prekės pateikimas rinkai.
8. Prekės sėkmės rinkoje kontrolė.
Darbe aš ir nagrinėsiu šiuos naujų prekių kūrimo proceso etapus detaliau.
1. “ELECTROLUX” ĮMONĖS NAUJŲ PREKIŲ KŪRIMO STRATEGIJOS FORMAVIMAS
“Electrolux” įmonės gaminamos buitinės technikos asortimentą sudaro: skalbimo mašinos, dujinės ir elektrinės viryklės, šaldytuvai-šaldikliai, įmontuojamosios orkaitės ir paviršiai. Rinka yra pilnai užpildyta buitine technika, vyrauja didelė konkurencija. Tačiau įmonė nusprendė padidinti pelną ir gaminti naują skalbimo mašiną. Skalbimo mašinų pasiūla rinkoje yra didelė, todėl įmonė nusprendė taip patobulinti prekę ir išskirti iš kitų įmonių gaminamų tokių pačių prekių, kad ji būtų perkama ir atneštų įmonei pelną.
Formuojant skalbimo mašinos kūrimo strategiją buvo atliktas išsamus situacijos rinkoje ir įmonės vidinių galimybių tyrimas, kurio metu nustatyta, kad nors rinka ir perpildyta, bet...
Šį darbą sudaro 2846 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!