Tai visa tai, kas gali patenkinti vartotojų poreikius ir tai, kas siūloma rinkai, siekiant patraukti vartotojų dėmesį, didinant vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas.
Produkts turi 3 lygmenis: 1. Esminė nauda ar paslauga (f-ja, kurią daiktas tenkina). 2. Pakuotė, kokybė, pavadinimas, stilius, prekinis ženklas, savybės (tai kas suteikia produktui išvaizdą). 3. Aptarnavimas- garantijos pristatymas suteikia papildomą vartotojišką vertę.
Labiausiai išvystytas org-jų ir vietovių marketingas. Jų tikstas sukurti tam tikrą įvaizdį ar paklausą rinkoje. Organizacijos M: įmonės, įstaigos, pelno ir nepelno org-jos. Didelės imonės didina įm žinomumą, įvaizdį (reklama, ryšiai su visuomene).
Vietovės marketingas- sukurti tam tikrą žinomumą vietovei (miestų-pritraukti investicijas, darbo vietų kūrimas).
Prekinis ženklas- jį turi visos prekės rinkoje. Tai: pavadinimas, prekės savoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų derinys, naudojami atpažinti visoms prekėms ar jų grupėms nuo konkurentų atskirti. Prekinis ženklas nagrinėjamas 2 prasmėm: 1.teisinis aspektas- t.b. registruotas atitinkamose institucijose. Užregistravus ženklą kita įmonė negali registruotis tokiu pat vardu, ženklu, simboliu, dizainu. 2. svarbi prek.ž. vartotojiška vetė rinkoje. Vertę rodo vartotojo lojalumas ženklui, t.y. ar patinka ženklas, prekės pavadinimo paplitimas, produkto kokybė. Apima 4 lygmenis: 1)savybės- ar patvarus, geros kokybės. 2)privalumai- f-jos, tai emocinis privalumas. 3)vetrybės- prekinis ženklas turi atitikti vartotojo vertybes (saugumas, stabilumas). 4)asmenybė-prekiniai ženkali atspindi tam tikrą asmenybę. Dažniausiai p.ž. kuria 3-4 lygmeniu. Jei norima išsilaikyti rinkoje, orientuojamasi į vertybes ir asmenybę.
P.ž. vertė. Kuriamos ištisos strategijos, lojalumas, kokybė, paplitimas rinkoje. Pvz: brangiausias ženklas coca cola. Renkant pavadinimą turi atspindėti produktą: 1) privalumus ir kokybę (greitas, neputojantis) 2) jį t.b. lengva ištarti, atpažinti, įsiminti (muilas dove) 3)t.b. originalus 4)lengvai ir prasmingai išverčiamas į kt kalbą. 5)jį būtų įmanoma užregistruoti ir teisiškai apginti. Galime nusipirkti teisę naud.p.ž.
*Naujas produktas – inovacija, t.y. vienas iš konkuravimo įrankių. Tai produkto atnaujinimas (pridedami priedai, pakaista pakuotė, pavadinimas, kaina).
*Sukrti naujus produktus daug kainuoja, ilgfai užtrunka (10-15m). Nauji prod rizikingi, tik apie 40proc išsilaiko rinkoje.
1)prekinis vardas gali tapti...
Šį darbą sudaro 5842 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!