Kursiniai darbai

Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa"

9.8   (3 atsiliepimai)
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 1 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 2 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 3 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 4 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 5 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 6 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 7 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 8 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 9 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 10 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 11 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 12 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 13 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 14 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 15 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 16 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 17 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 18 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 19 puslapis
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

.......................
...........................................................
....................................................
..........................................
Šiauliai, 2003
SANTRAUKA
„Pasaulis, kurį mes sukūrėme,
šiandien... turi problemų, kurios
negali būti išspręstos mąstymu, kuriuo mes jas kūrėme.“
Albert Einstein)
Šiame kursiniame darbe stangiamasi išanalizuoti ir suprasti strateginę prekybos centro „Norfa“ rinkodaros analizę. Šio kursinio darbo teoriniai daliai buvo ieškota daug medžiagos iš įvairios literatūros:
• Pajuodis A. Prekybos marketingas.- V.: Eugrima, 2002. - 19 – 317 p.
• Mažmeninė ir didmeninė prekyba: Statistikos departamentas prie LRV, 2001.
• Pranulis A. Marketingo tyrimai. - V.: Kronta, 1998.
• Sūdžius V. Pardavimų valdymas. - V.: “Pačiolis”, 2002.
Šis darbas susideda iš santraukos, turinio, įžangos, teorinės dalies, praktinės dalies.
ĮVADAS
Galima įvardinti strategines alternatyvas, kurios vėliau yra analizuojamos, vertinamos, koreguojamos ir pasirenkama optimaliausia. Optimaliausia strategija yra tokia, kuri veda prekybos centrą (įmonę) jo užsibrėžtų strateginių tikslų link.
Visų įmonių pagrindinis tikslas gauti pelną ir gerai įsitvirtinti rinkoje. Norint tą tikslą pasiekti reikia sudaryti strategijos planą. Norint sudaryti strategijos planą reikia detalizuoti įmonės tikslus. Reikia nuolat domėtis rinkos pasikeitimais. Reikia bendradarbiauti su kitomis firmomis ir, galų gale, reikia plėsti įmonę, plėsti gamybą.
Tikslų iškėlimui esamų patikslinimui galėtų padėti atsakymas į keletą klausimų:
• Kur prekybos centro vadovai mato įmonę rytoj ir po metų ar kelių?
• Kaip įsivaizduojama tolima ir artima prekybos centro „Norfa“ ateitis?
• Kokių žygių reikia imtis, kad pasiektum tą ateities idealiąją situaciją?
• Koks turėtų būti prekybos centro valdymas, kad nuvestų į „laimės žiburį“?
Mano nuomone, tokius ir panašius klausimus reikėtų atsakyti, norint suformuoti ilgalaikius prekybos centro tikslus.
Išlikimo ir plėtros pasiekimas yra įmanomas per esamų vartotojų išlaikymą ir tinkamą jų bei visų kitų įtakos grupių poreikių patenkinimą. O tai galima padaryti tik siūlant jiems tinkamai pagamintą produktą už tinkamą kainą per reikiamus kanalus ir paremiant.
Strateginiai rinkodaros tikslai:
• Garantuoti tinkamą produkto kokybę bei efektyvius ir socialiai saugius gamybos būdus;
• Užtikrinti vartotojui racionalų ir prekybos centrui pelningą vertės ir kainos santykį;
• Tobulinti, otimizuoti bei plėsti paskirstymo tikslus, mažinti juose patiriamus kaštus, keliant produkto kokybę;
• Sukurti veiksmingą rėmimo programą: reklamą, pardavimų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3251 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • SANTRAUKA .2
  • ĮVADAS .4
  • 1. Strateginis planavimas .5
  • 1.1. Strateginio planavimo įgyvendinimas 5
  • 1.2. Konkurencijos analizė ..6
  • 1.3. Mažųjų įmonių plėtojimo strategijų požymiai .7
  • 1.4. Stambių įmonių plėtojimo strategijų požymiai .7
  • 1.5. Vidutinių įmonių plėtojimo strategijų požymiai .9
  • 1.6. Vidinė analizė 9
  • 1.7. Prekybos centro įrengimas ir prekių pateikimas ..9
  • 2. Strateginė prekybos centro “Norfa” rinkodaros analizė .12
  • 2.1. Prekybos centro “Norfa” lankomumas 12
  • 2.2. Apsipirkimo dažnumas “Norfoje” ..12
  • 2.3. Pinigų suma išleidžiama apsipirkus prekybos centre “Norfa” .13
  • 2.4. Prekybos centro kainų įvertinimas ..13
  • 2.5. Prekybos centro siūlomų prekių asortimentas ..14
  • 2.6. Prekių išdėstymas prekybos centre 15
  • 2.7. Prekybos centro pasirinkimo kriterijai .15
  • 2.8. Įvairių akcijų reikalingumas .16
  • 2.9. Personalo paslaugumas “Norfoje” 16
  • 2.10. Apklaustųjų išsilavinimas ..17
  • 2.11. Respondentų lytis .18
  • 2.12. Apklaustųjų amžius ..18
  • IŠVADOS ..19
  • LITERATŪRA .20
  • PRIEDAI 21
  • 1 priedas Anketos pavyzdys
  • 2 priedas Prekybos patalpų įrengimo tikslai (struktūra) .

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (3251 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (3251 ž.)
  • Word failas 173 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Pardavimų skatinimo prekybos vietose analizė didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu

Pardavimų skatinimo prekybos vietose analizė didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė: UAB "Vilniaus duona"

Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė: UAB "Vilniaus duona" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Reklamos analizė: VP Market prekybos centras "Maxima"

Reklamos analizė: VP Market prekybos centras "Maxima" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis

Įmonės rinkodaros analizė: prekyba apdailos medžiagomis Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt