.......................
...........................................................
....................................................
..........................................
Šiauliai, 2003
SANTRAUKA
„Pasaulis, kurį mes sukūrėme,
šiandien... turi problemų, kurios
negali būti išspręstos mąstymu, kuriuo mes jas kūrėme.“
Albert Einstein)
Šiame kursiniame darbe stangiamasi išanalizuoti ir suprasti strateginę prekybos centro „Norfa“ rinkodaros analizę. Šio kursinio darbo teoriniai daliai buvo ieškota daug medžiagos iš įvairios literatūros:
• Pajuodis A. Prekybos marketingas.- V.: Eugrima, 2002. - 19 – 317 p.
• Mažmeninė ir didmeninė prekyba: Statistikos departamentas prie LRV, 2001.
• Pranulis A. Marketingo tyrimai. - V.: Kronta, 1998.
• Sūdžius V. Pardavimų valdymas. - V.: “Pačiolis”, 2002.
Šis darbas susideda iš santraukos, turinio, įžangos, teorinės dalies, praktinės dalies.
ĮVADAS
Galima įvardinti strategines alternatyvas, kurios vėliau yra analizuojamos, vertinamos, koreguojamos ir pasirenkama optimaliausia. Optimaliausia strategija yra tokia, kuri veda prekybos centrą (įmonę) jo užsibrėžtų strateginių tikslų link.
Visų įmonių pagrindinis tikslas gauti pelną ir gerai įsitvirtinti rinkoje. Norint tą tikslą pasiekti reikia sudaryti strategijos planą. Norint sudaryti strategijos planą reikia detalizuoti įmonės tikslus. Reikia nuolat domėtis rinkos pasikeitimais. Reikia bendradarbiauti su kitomis firmomis ir, galų gale, reikia plėsti įmonę, plėsti gamybą.
Tikslų iškėlimui esamų patikslinimui galėtų padėti atsakymas į keletą klausimų:
• Kur prekybos centro vadovai mato įmonę rytoj ir po metų ar kelių?
• Kaip įsivaizduojama tolima ir artima prekybos centro „Norfa“ ateitis?
• Kokių žygių reikia imtis, kad pasiektum tą ateities idealiąją situaciją?
• Koks turėtų būti prekybos centro valdymas, kad nuvestų į „laimės žiburį“?
Mano nuomone, tokius ir panašius klausimus reikėtų atsakyti, norint suformuoti ilgalaikius prekybos centro tikslus.
Išlikimo ir plėtros pasiekimas yra įmanomas per esamų vartotojų išlaikymą ir tinkamą jų bei visų kitų įtakos grupių poreikių patenkinimą. O tai galima padaryti tik siūlant jiems tinkamai pagamintą produktą už tinkamą kainą per reikiamus kanalus ir paremiant.
Strateginiai rinkodaros tikslai:
• Garantuoti tinkamą produkto kokybę bei efektyvius ir socialiai saugius gamybos būdus;
• Užtikrinti vartotojui racionalų ir prekybos centrui pelningą vertės ir kainos santykį;
• Tobulinti, otimizuoti bei plėsti paskirstymo tikslus, mažinti juose patiriamus kaštus, keliant produkto kokybę;
• Sukurti veiksmingą rėmimo programą: reklamą, pardavimų...
Šį darbą sudaro 3251 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!