___________
Doc. Remigijus Kinderis
2011___________
Klaipėda, 2011
ĮVADAS
Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą - priartina paslaugas prie vartotojo. Nors paslaugų marketingo komplekso elementai, struktūra iš esmės skiriasi, tačiau šie esminiai skirtumai nustatomi, atsižvelgiant į bendrąjį marketingo pagrindų kontekstą. Paslaugų sfera turi savų ypatumų, todėl marketingo veiksmus būtina tyrinėti, suformuoti savą, modifikuotą paslaugų marketingą.
Temos aktualumas. Šiuolaikinės sėkmingai veikiančios mažos ar didelės įmonės, siekiančios pelno yra vienijamos bendru bruožu, įmonės daug dėmesio skiria marketingui ir planų tobulinimui. Daugelių nuomone marketingas susijęs su pardavimais, reklama, bet ištikrųjų marketingas apima daugiau veiklos sričių - rinkos tyrimą, paslaugos kūrimą, paskirstymą, rėmimą, reklamą, asmeninį pardavimą bei kitas. Jomis siekiama aptarnauti ir patenkinti visus kliento poreikius, taip pat įgyvendinant įmonės išsikeltus tikslus. Vartotojas įmonės marketingo veikloje yra svarbiausias, todėl vienas iš pagrindinių rinkodaros tikslų yra pritraukti naujus, pastovius klientus, žadant ir suteikiant jiems pasitenkinimą. Vartotojo poreikiams tenkinti, aptarnauti įmonės skiria visas pastangas, kurias įgyvendina remiantis marketingo kompleksu. Svarbiausias marketingo komplekso sprendimų ir veiksmų bruožas yra tai, kad jie priklauso įmonės kompetencijai: gali būti jos kontroliuojami, keičiami. Įmonės tobulindamos savo marketingo veiklą, remiasi marketingo komplekso elementais, kurie įgyvendijami naudojant įvairias, alternatyvias priemones. Tik vadovaujantis į ateitį orientuotomis strategijomis galima sėkmingai veikti dinamiškai kintačiose rinkose.
Viešbučių konkurencinė rinka nepaprastai išaugo, todėl marketingo sprendimai ir veiksmai turi būti gerai apgalvoti. Viešbutis „X“ įsikūręs kurortiniame mieste Palangoje, kuriame gausus turistų skaičius, pasižymintis svetingumo išskirtinumu ir kitais privalumais, kurių dėka gali konkuruoti rinkoje. Tačiau atsiranda problemų, kurios trikdo viešbučio paslaugų kokybės gerinimui, plėtrai.
Darbo objektas – viešbutis „X“ ir jo rinkodaros planas.
Darbo tikslas – parengti viešbučio „X“ rinkodaros plano analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti viešbučio „X“ veiklos situaciją.
2. Išanalizuoti rinkodaros programą.
3. Išnagrinėti rinkodaros aplinkas.
4. Išanalizuoti strateginius rinkodaros sprendimus.
Darbo metodai: mokslinės literatūros, įmonės vidinių dokumentų analizė, SWOT analizė, loginis mąstymas.
1. TYRIMO...
Šį darbą sudaro 11206 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!