Kursiniai darbai

Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas

10   (1 atsiliepimai)
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 1 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 2 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 3 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 4 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 5 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 6 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 7 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 8 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 9 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 10 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 11 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 12 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 13 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 14 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 15 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 16 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 17 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 18 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 19 puslapis
Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

___________
Doc. Remigijus Kinderis
2011___________
Klaipėda, 2011
ĮVADAS
Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą - priartina paslaugas prie vartotojo. Nors paslaugų marketingo komplekso elementai, struktūra iš esmės skiriasi, tačiau šie esminiai skirtumai nustatomi, atsižvelgiant į bendrąjį marketingo pagrindų kontekstą. Paslaugų sfera turi savų ypatumų, todėl marketingo veiksmus būtina tyrinėti, suformuoti savą, modifikuotą paslaugų marketingą.
Temos aktualumas. Šiuolaikinės sėkmingai veikiančios mažos ar didelės įmonės, siekiančios pelno yra vienijamos bendru bruožu, įmonės daug dėmesio skiria marketingui ir planų tobulinimui. Daugelių nuomone marketingas susijęs su pardavimais, reklama, bet ištikrųjų marketingas apima daugiau veiklos sričių - rinkos tyrimą, paslaugos kūrimą, paskirstymą, rėmimą, reklamą, asmeninį pardavimą bei kitas. Jomis siekiama aptarnauti ir patenkinti visus kliento poreikius, taip pat įgyvendinant įmonės išsikeltus tikslus. Vartotojas įmonės marketingo veikloje yra svarbiausias, todėl vienas iš pagrindinių rinkodaros tikslų yra pritraukti naujus, pastovius klientus, žadant ir suteikiant jiems pasitenkinimą. Vartotojo poreikiams tenkinti, aptarnauti įmonės skiria visas pastangas, kurias įgyvendina remiantis marketingo kompleksu. Svarbiausias marketingo komplekso sprendimų ir veiksmų bruožas yra tai, kad jie priklauso įmonės kompetencijai: gali būti jos kontroliuojami, keičiami. Įmonės tobulindamos savo marketingo veiklą, remiasi marketingo komplekso elementais, kurie įgyvendijami naudojant įvairias, alternatyvias priemones. Tik vadovaujantis į ateitį orientuotomis strategijomis galima sėkmingai veikti dinamiškai kintačiose rinkose.
Viešbučių konkurencinė rinka nepaprastai išaugo, todėl marketingo sprendimai ir veiksmai turi būti gerai apgalvoti. Viešbutis „X“ įsikūręs kurortiniame mieste Palangoje, kuriame gausus turistų skaičius, pasižymintis svetingumo išskirtinumu ir kitais privalumais, kurių dėka gali konkuruoti rinkoje. Tačiau atsiranda problemų, kurios trikdo viešbučio paslaugų kokybės gerinimui, plėtrai.
Darbo objektas – viešbutis „X“ ir jo rinkodaros planas.
Darbo tikslas – parengti viešbučio „X“ rinkodaros plano analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti viešbučio „X“ veiklos situaciją.
2. Išanalizuoti rinkodaros programą.
3. Išnagrinėti rinkodaros aplinkas.
4. Išanalizuoti strateginius rinkodaros sprendimus.
Darbo metodai: mokslinės literatūros, įmonės vidinių dokumentų analizė, SWOT analizė, loginis mąstymas.
1. TYRIMO...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11206 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. TYRIMO OBJEKTO IR INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA 4
  • 2. VIEŠBUČIO „X“ ESAMOS SITUACIJOS ANALIZĖ 5
  • 2.1.Organizacijos analizė. Organizacijos pozicijos apžvalga 5
  • 2.2.RINKODAROS PROGRAMOS ANALIZĖ 12
  • 2.2.1. Paslaugų produkto analizė 12
  • 2.2.2. Paslaugų kainos analizė 15
  • 2.2.3. Paslaugų rėmimo analizė 17
  • 2.2.4. Paslaugų pateikimo (skirstymo) analizė 19
  • 2.2.5. Žmonės 20
  • 2.2.6. Fizinis akivaizdumas 21
  • 2.2.7. Procesai 22
  • 2.3. RINKODAROS APLINKŲ ANALIZĖ 22
  • 2.3.1. Makroaplinkos analizė 23
  • 2.3.2. Mikroaplinkos analizė 25
  • 2.4. RINKOS TYRIMAS 26
  • 2.4.1. Paslaugų vartotojo segmentacija ir tikslinės rinkos pasirinkimas 26
  • 2.4.2. Paslaugų produkto pozicionavimas 28
  • 2.4.3. Konkurencinė analizė 29
  • 2.5. VIDINIO MARKETINGO ANALIZĖ 31
  • 2.6. VIEŠBUČIO „X“ SSGG ANALIZĖ MARKETINGO POŽIŪRIU 33
  • 3. STRATEGINIAI RINKODAROS SPRENDIMAI 35
  • 3.1. Perspektyvų analizė (priemonių planas susijęs su programos tobulinimu) 35
  • 3.2. Pelno (nuostolių) prognozė (rinkodaros plano) 37
  • 3.3. Kontrolė (marketingo plano įgyvendinimo kontrolė) 38
  • 3.4. Strategijų parinkimas 39
  • Išvados ir pasiūlymai 40
  • Vartojamų terminų žodynas 41
  • Literatūros sąrašas 42
  • Priedų sąrašas 43
  • 1 priedas. Viešbučio "X" rėmimo elemento pavyzdys (reklama).

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
44 psl., (11206 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 44 psl., (11206 ž.)
  • Word failas 753 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Viešbučio rinkodaros valdymas

Viešbučio rinkodaros valdymas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Rinkodaros plano parinkimas: UAB "Avon Cosmetics"

Rinkodaros plano parinkimas: UAB "Avon Cosmetics" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis "Sutema"

Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis "Sutema" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis UAB "BEATS"

Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis UAB "BEATS" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt