Kursiniai darbai

Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ"

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 1 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 2 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 3 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 4 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 5 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 6 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 7 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 8 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 9 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 10 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 11 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 12 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 13 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 14 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 15 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 16 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 17 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 18 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 19 puslapis
Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Viena iš šiuolaikinės paslaugų įmonės sėkmingos veiklos prielaidų yra kokybiškų paslaugų, atitinkančių vartotojų lūkesčius ir teikiamą naudą, pateikimas bei nuolatinis jų tobulinimas. Šiuolaikinis verslas gyvuoja dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. Ypač didelę įtaką verslui daro konkurencija. Todėl aukšta klientų aptarnavimo kokybė tampa vis svarbesnė. Įmonės stengiasi pateikti kuo prieinamesnių ir patrauklesnių pasiūlymų, kad vartotoją būtų galima patraukti savo pusėn dėl kokybiško aptarnavimo ir plataus prekių asortimento.
Temos aktualumas: Kadangi kiekvienas klientas nori gauti kokybiškas ir nepriekaištingas paslaugas, klientui svarbu kaip yra pateikiama paslauga, ir ar ji atitinka jo lūkesčius. Esant ypač didelei įmonių konkurencijai, stengiamasi užtikrinti kuo geresnį klientų aptarnavimą, patenkinti klientų lūkesčius bei išsiaiškinti jų poreikius. Tačiau ne visada klientai lieka patenkinti suteiktu aptarnavimu. Todėl svarbu išsiaiškinti klientų nuomonę apie prekybos įmonės marketingo kompleksą.
Tyrimo objektas: IĮ „Jodrė“ marketingo kompleksas.
Tyrimo tikslas: Pateikti rekomendacijas IĮ „Jodrė“ marketingo programos tobulinimui.
Tyrimo uždaviniai:
1. Atlikti IĮ „Jodrė“ veiklos ir marketingo komplekso analizę.
2. Atlikti tyrimą, leidžiantį nustatyti IĮ „Jodrė“ marketingo komplekso kokybė.
3. Pateikti rekomendacijas IĮ „Jodrė“ marketingo komplekso tobulinimui.
Tyrimo priemonės. Tyrimas bus atliktas taikant įmonės veikos duomenų grupavimo, apibendrinimo ir lyginimo metodus. Empirinei analizei bus taikomas kiekybinis pirkėjų apklausos metodas.
1. SITUACIJOS ANALIZĖ
IĮ ,,Jodrė” įsikūrusi Žarėnų miestelio centre. Tai – mažmeninės prekybos įmonė, kurioje prekiaujama pradedant maisto produktais ir baigiantis ūkinėmis prekėmis. 2008-2010 metais IĮ „Jodrė“ veikla buvo pelninga, ir nors grynojo pelno suma per nagrinėjamą laikotarpį turėjo tendenciją ir didėti ir mažėti, buvo įvairi rodiklių kitimo dinamika (1 pav.).
1 pav. IĮ „Jodrė“ grynojo pelno kitimo dinamika 2008-2010 metais
Lyginant 2008 metus su 2009 metais ( 1 pav.) grynasis pelnas išaugo 675,72% arba 31,759 tūkst. Litų. Nors 2009 metais padidėjo pardavimų pajamos, labai smarkiai išaugo veiklos sąnaudos: 346,20% arba 79,951 tūkst. litų. 2010 metais, lyginant su 2009 metais, pardavimų pajamos sumažėjo 13,69% (20,003 tūkst. Litų) , veiklos sąnaudos padidėjo 13,74% (14,154 tūkst. Litų), tačiau įmonė dirbo pelningai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3676 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. SITUACIJOS ANALIZĖ 4
  • 2. ĮMONĖS MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS 5
  • 3. ĮMONĖS MARKETINGO APLINKŲ ANALZĖ 6
  • 3.1. Išorinė aplinka 6
  • 3.2. Vidinė aplinka 6
  • 4. IĮ „JODRĖ“ MARKETINGO PROGRAMOS TOBULINIMAS 8
  • 4.1. Pirkėjų nuomonės tyrimas 8
  • 4.1.1. Tyrimo metodologija 8
  • 4.1.2. Tyrimo rezultatų analizė 8
  • 4.2. Marketingo programos formavimas 17
  • IŠVADOS 18
  • LITERATŪRA 19
  • PRIEDAI 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (3676 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (3676 ž.)
  • Word failas 957 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt