2) verslo šaką, kurioje specializuojasi – gali būti plataus vartojimo prekių ir pramoninės paskirties prekių sektoriuose.
Universalios agentūros. Teikia reklamines ir nereklamines „papildomas“ paslaugas. Reklaminės pasl.: reklaminės medžiagos parengimas; reklaminių plotų pirkimas; tyrimai. Nereklaminės: nuo ryšių su visuomene iki pakavimo; metinių ataskaitų rengimas.
Specializuotos agentūros. „Kūrybinės dirbtuvės“ - kūrybinių paslaugų įmonės, kurias organizavę būtent kūrybinio profilio spec. „Reklaminės vietos pirkėjai“ - paprastai „užpirkę plotus“, stebi, kaip į juos bus reaguojama; daro klientams apie tai ataskaitas ir kompensuoja, jei kas nors praleidžiama.
• Atstovavimas ryšiams su visuomene ir informacinės aplinkos valdymas;
• Spaudos, radijo ir TV laidų monitoringas;
• Žiniasklaidos turinio analizė;
• Viešosios nuomonės tyrimai;
• Analitinės medžiagos ruošimas, specializuotos apžvalgos;
- Rengia viešųjų pasisakymų ir nuomonės formavimo strategiją
- Tariasi dėl specialių žurnalistinių “išėjimų” žiniasklaidoje
- Ruošia oficialius pasisakymus ir pranešimus spaudai
- Suderina informacijos pateikimą žiniasklaidoje
- Rengia ataskaitas apie įvykdymą ir rezultatus
Ryšiai su visuomene padeda pasiekti net ir tokius vartotojus, kurie neskaito reklamos ir vengia pardavimų agentų, nes reklamos pranešimas pasiekia vartotojus kaip žinios, o ne kaip su prekės pardavimu susijusi informacija. Lyginant su reklama, Pr labiau įtikina.
RsV Agentūros: Publikum, Komunikacijos tiltai, SKC
1.4. Tiesioginė rinkodara – rinkodara pasitelkiant įvairias reklamos priemones, padedančias užmegzti tiesioginį dialogą su vartotojais paprastai siekiančias tiesioginio vartotojo atsako.
1.5. Integruota rinkodaros komunikacija – aiškaus, nuoseklaus, įtikinamo bendrovės ir jos gaminamų produktų įvaizdžio pateikimas, integruojant ir koordinuojant visas komunikacijos grandines. Apima: reklama, asmeninis pardavimas, RsV, tiesioginė rinkodara, pardavimų skatinimas.
Agent: VRS grupe, Tarela, Aukst.reklama
2.1. Marketingo kompleksas – tam tikri veiksmai ir sprendimai, kuriais siekiama įmonės tikslų bei patenkinti vartotojų poreikius.
Elementai:
• Prekė – viskas, kas gali tenkinti vartotojų poreikius, viskas, kas siūloma rinkoje tam, kad būtų įsigyta ir vartojama.
• Kaina – marketingo komplekso elementas, susijęs su kainų nustatymu, keitimu.
• Prekių pateikimas (paskirstymas) – marketingo komplekso elementas, susijęs su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojų grupių.
• Rėmimas – įvairūs informavimo ir skatinimo veiksmai, nukreipti į tikslines vartotojų grupes siekiant didesnio...
Šį darbą sudaro 4009 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!