Televizija, radijas ir kinas vadinamos projekcinėmis - akustinėmis reklamos priemonėmis. Žiūrovas kine priverstas žiūrėti reklamą. Trūkumas – negalima pasirinkti auditorijos, todėl kreipiniai yra bendresni.
Sudėtingesnė yra reklaminių filmų kūrimo technologija ir jų platinimas. Kino juostos gali plačiau informuoti apie prekių gamybos technologiją, įmonę, naujų prekių struktūrą.
Pagrindinis vaidybos principas reklaminiuose kino filmuose ir skirtumas nuo kitokio pobūdžio filmų - nedidelis aktorių skaičius.
Pastaruoju metu, kino reklama yra labai mažai ir retai naudojama. Pagrindinis konkurentas kinui - televizija. Spartus jos tobulėjimas, video, o taip pat palydovinės bei kabelinės televizijos atsiradimas žymiai mažina reklaminės kino galimybės.
Pasirenkant reklamos priemones, nemažą įtaką turi reklaminio laiko arba vietos kaina, auditorijos apimtis, kreipinio pateikimo dažnumas bei terminai, konkrečios reklamuojamos prekės ypatybės, pasirinktos reklaminės kampanijos mastas.
1. Spaudos reklama aprėpia įvairiausias reklamines medžiagas, publikuotas periodinėje spaudoje. ši reklama turi du pagrindinius porūšius: a) reklaminiai skelbimai; b) apžvalginio-reklaminio pobūdžio straipsniai ir publikacijos.
2. Spausdinta reklama orientuojasi į regimąjį (vaizdinį) suvokimą. Ją sudaro du pogrupiai: a) reklaminiai kataloginiai-informaciniai leidiniai; b) proginiai reklaminiai (sveikinimų) leidiniai.
3. Audiovizualinė reklama apima reklaminius kino filmus ir videofilmus. Jie skirstomi į tokias filmų rūšis: a) reklaminiai klipai, b) reklaminiai-techniniai filmai, C) reklaminiai prestižiniai filmai, d) reklaminė ekspresvideoinformacija, e) skaidrių filmai.
4. Demonstracinė-propaguojanti reklama – dalyvavimas parodose ir mugėse, įmonės gaminių demonstravimas ir pan.
5. Reklaminiai suvenyrai – priemonė populiarinanti įmonę ar organizaciją.
6. Pašto reklama skirta tam tikram, tikslingam vartotojui, pirkėjui, esant minimaliai nenaudingo tiražo apimčiai. Įmonės paprastai turi jas dominančių žmonių (potencialių pirkėjų) sąrašus ir prireikus siunčia reklamos priemones konkrečiu adresu.
7. Lauko reklama – visa reklama, kurią matome gatvėse, miesto aikštėse, gyvenamuosiuose rajonuose: tai įvairūs reklaminiai skydai afišos, šviečiančios iškabos, transparantai, elektroninės švieslentės, taip pat ir vitrinų reklama, reklama ant transporto priemonių.
8. Ryšiai su visuomene – veiksmų ar renginių kompleksas, kurių tikslas yra sukurti teigiamą visuomenės nuomonę ir palankumą firmos atžvilgiu,
9. Kompiuterizuota reklama – reklaminės informacijos skleidimas į kompiuterinių sistemų informacinius bankus.
3....
Šį darbą sudaro 14423 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!