Kursiniai darbai

Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė

10   (1 atsiliepimai)
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 1 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 2 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 3 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 4 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 5 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 6 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 7 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 8 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 9 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 10 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 11 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 12 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 13 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 14 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 15 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 16 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 17 puslapis
Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Data
Vilnius, 2005
ĮVADAS
Internetas – naujausia, sparčiausiai besivystanti masinės komunikacijos priemonė, kuri reklamai atveria didžiulę rinką. Tai yra puiki galimybė pristatyti įmonę ar organizaciją bei jos prekę ar paslaugą labai dideliam potencialių klientų kiekiui.
Internetinė reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikaci­nis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius ir kitus tikslus[1, p. 187].
Internetas – pasaulinis kompiuterių tinklas. Jo augimo tempai milžiniški. JAV inter­netu naudojasi daugiau kaip du trečdaliai visų gyventojų. Apklausa rodo, kad Lietuvoje 2004 m. Internetu naudojosi apie 28 % 15-74 metų amžiaus gyventojų [1, p. 186].
Sparčiai gausėjanti interneto vartotojų auditorija smarkiai keičia visas verslo sritis. Internete potencialą, atsižvelgidami į labai dinamišką jo plėtrą, pripažįsta visų sričių mar­ketingo ir reklamos specialistai bei praktikai.
Ekonomiškai išsivysčiusiose šalyse nėra nė vienos įmonės, nenaudojančios kompiute­rio. Daugelis įmonių turi vartotojų tinklus. Tai oro linijų kompanijos, kelionių ir nekilno­jamojo turto agentūros, bankai, didmeninės ar mažmeninės prekybos sistemos, krašto ap­saugos tarnybos ir t. T. Kompiuteriai yra naudojami mokymui, tyrimams, pramogoms, mokslo tikslams, elektroniniam paštui ir kt. Įmonėse ir organizacijose – komerciniams tikslams, sprendimams priimti ir svarbiausia – marketingui. Kompiuteris ir internetas –tai šiuolaikinės veiklos žmonių parankinis instrumentas[1, p.186].
Internetas dažnai apibūdinamas kaip sparčiai besiplėtojanti reklamos priemonė ir mo­derniausias komunikacijos kanalas. Kad reklama kompiuterių tinkle būtų sėkminga, turi būti integruota visa reklaminės kampanijos dalis. Didžiuliame informacijos sraute kon­kreti reklama gali „pradingti“ ir nebūti efektyvi. Tačiau šiuolaikinės informacijos techno­logijos leidžia gana tiksliai nukreipti norimą reklamą norimai vartotojų auditorijai. Tam turi būti suteikta ir visa kompleksinė reklama. Jei visa reklaminė kampanija bus tikslinga gerai suplanuota, orientuota reikiamam vartotojui, kompiuterinė jos versija taip pat bus efektyvi[1, p. 187].
Šio kursinio darbo tikslas yra suprasti, kaip reklama internete funkcionuoja, kokia yra situacija Lietuvos reklamos internete rinkoje. Atlikus tyrimą jį išanalizuoti.
KOMUNIKAVIMO INTERNETU BRUOŽAI
Svarbiausi komunikavimo internetu bruožai yra šie.
Pasiekiamumas. Viena iš unikalių interneto savybių yra galimybė užmegzti interakty­vų ryšį su klientu (pirkėju...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4713 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas 3
  • 2. Komunikavimo internetu bruožai 4
  • 3. Reklama internete 6
  • 3.1 Reklamos internete privalumai ir trūkumai 6
  • 3.2. Reklamos skleidimo internete priemonės 6
  • 3.3. Interneto vartotojai 11
  • 3.4. Banerio efektyvumas 12
  • 3.5. Patarimai renkantis reklamą internete 13
  • 4. Tyrimas 15
  • 5. Išvados 17
  • 6. Literatūros sąrašas 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (4713 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 18 psl., (4713 ž.)
  • Word failas 166 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt