Temos aktualumas. Įmonių veiklos finansiniai rezultatai, jų sėkmė rinkoje labai priklauso nuo prekių pasiūlos, todėl reikia, kad būtų glaudus ryšys tarp įmonės ir asortimento politikos tikslų. Asortimento politikos tikslai turi išplaukti iš visos įmonės tikslų. Pirmiausia tai apyvartos ir pelno tikslai. Siekdama šių tikslų, asortimento politika turi įnešti svarų indėlį ir tuo prisidėti prie įmonės veiklos sėkmės. O apie prekės asortimento struktūros naudą įmonės efektyviam pardavimui vien iš gaunamų realizavimo įplaukų, pelno ar nuostolių ataskaitų įmonei spręsti negalima.
Įmonei, kuri siekia išsirinkti tinkamiausius asortimento politikos sprendimus, būtina sistemingai kontroliuoti priimtų sprendimų įgyvendinimą, stebėti, analizuoti ir vertinti, ar asortimentas atitinka rinkos sąlygas. Būtina išsiaiškinti, kaip tai veikia kitų prekių pardavimą, kaip aktualu vartotojams, nes tai turi įtakos kovai su konkurentais bei įmonės veiklos sėkmei. Tam tikslui turi būti naudojama įvairi informacija, įvairūs tyrimai, kurie vienaip ar kitaip padeda apibūdinti viso asortimento ir atskirų jo dalių (iki pat smulkiausių jo vienetų) pardavimą ir pelningumą.
Geros struktūros, nuosekliai įgyvendinamas prekių diegimo į rinką planas leidžia išryškinti įmonės galimybes, parengti komercinės veiklos programą, pagrįsti prekių ryšius ir proporcijas, įvairiais būdais palaikyti nusisekusias prekes ir paslaugas, visai atsisakyti tokių, kurios nepadeda didinti pardavimo ir geriau tenkinti vartotojų poreikius.
Asortimento negalima sudaryti ilgam laikui. Dėl įvairių prekių gyvavimo ciklų, vartotojų paklausos poslinkių, mados raidos ir konkurencinės aplinkos pokyčių asortimentą reikia aktualinti, keisti. Todėl asortimento formavimas yra nuolatinis įmonės uždavinys. Prekių pasiūla savo pločiu ir gyliu turi būti formuojama taip, kad būtų patraukli esamiems ir potencialiems pirkėjams.
Tinkama asortimento politika skatina pakartotinius pirkimus. Asortimento politika turi būti siekiama aiškiai savo prekių pasiūla išsiskirti iš konkurentų. Beje, asortimento keitimas leidžia geriau tenkinti poreikius ir įgyti pranašumo prieš konkurentus.
Taip ir šiuo atveju, atlikta konkrečios įmonės asortimento struktūros tyrimas. Pasirinkta įmonė, kurioje buvo atlikta pardavimo valdymo specializacijos praktika.
Darbo objektas – O. Snapkuvienės individuali įmonė. Tai objektas, apie kurį reikia surinkti duomenis ir išsiaiškinti įmonės...
Šį darbą sudaro 5972 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!