Kiekvienoje įmonėje dirba vienoks ar kitoks darbuotojų kiekis. Taigi atsiranda ypatingi resursai - žmogiškieji resursai, nuo kurių pajėgumų ir sugebėjimų išnaudojimo priklauso įmonės veiklos efektyvumas ir pelningumas. Taigi, norint tinkamai valdyti žmogiškuosius įmonės resursus, reikia teisingai ir tiksliai atlikti personalo valdymo funkcijas. Be to darbo rinkos svyravimai gana stipriai įtakoja įmonėje dirbančius žmones ir vadovus, todėl svarbu tiksliai prognozuoti šiuos svyravimus bei mokėti įvertinti jau įvykusius pasikeitimus.
Nagrinėjamos temos aktualumas grindžiamas tuo, jog makroaplinkos jėgos stipriai veikia ir pačią įmonę, ir joje dirbančius žmones, todėl vadovas turi stengtis gauti informaciją apie šiuos veiksnius ir tinkamai juos įvertinęs priimti gerus sprendimus, todėl informacijos rinkimo ir pateikimo procese atsiranda tarpinė grandis talkinanti vadovui - specialistai. Jie išmano savo srities specifiką ir gali tinkamai surinkti ir įvertinti duomenis apie vieną ar kitą valdymo sritį. Tai yra personalo valdymo tarnybų (skyrių) darbuotojai. Jie užsiima visais darbais susijusiais su personalo valdymu.
Darbo tikslas – susisteminti pagrindinius personalo organizavimo etapus, juos išanalizuoti AB „VILNIAUS KRANAI“ ir pateikti pasiūlymus juos gerinti..
Pagrindiniai uždaviniai, kuriuos teko spręsti šiame darbe:
1) susisteminti personalo organizavimo etapus;
2) atlikti AB „VILNIAUS KRANAI“ personalo analizę;
3) atlikti AB „VILNIAUS KRANAI“ personalo organizavimo analizę;
4) pateikti AB „VILNIAUS KRANAI“ personalo organizavimo tobulinimą.
Darbe pademonstruotos šios profesinės kompetencijos:
◦ gebėjimas suprasti verslą kaip sistemą;
◦ gebėjimas analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
◦ gebėjimas priimti sprendimus;
◦ gebėjimas įvertinti esamą įmonės veiklą;
◦ gebėjimas organizuoti nenutrūkstamą darbo procesą verslo įmonėje ar jos padaliniuose pagal verslo pobūdį;
◦ gebėjimas organizuoti darbuotojų atranką;
◦ mokėjimas pateikti informaciją apskaitos vartotojams;
◦ išugdyti bendruosius gebėjimus;
◦ gebėjimas valdyti prekybos (paslaugų) marketingo informacines sistemas.
Darbo objektas – AB „VILNIAUS KRANAI“ užsiima geležinkelio statyba; kėlimo mechanizmų montavimu, remontu; pokraninių kelių įrengimais; sunkių ir negabaritinių krovinių gabenimais specialiu transportu. Įmonė taip pat aprūpina įvairias organizacijas ir pristato Vilniaus regioninio statybinėms įmonėms bokštinius, automobilinius, vikšrinius, pneumoratinius kranus, automobilinius bokštelis, kompresorius, polių kalimo mašinas, gręžimo įrangą.
Darbo dalykas - personalas.
Darbo tyrimo periodas...
Šį darbą sudaro 9995 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!