1. Ritminė užduotis, mįslės (– ių) apie žuvis minimas.
(prasmės suvokimo pakopa)
1. Temos skelbimas ir nežinomų žodžių, sąvokų aiškinimas:
1.1 pokalbis apie žuvis: kokių profesijų atstovai ką ir kaip pasakoja apie žuvis.
1.2. L. Gutausko teksto „Kaip žuvys iš debesų į žemę persikėlė“ garsusis skaitymas (Žr. 1 priedą), klausimų mokiniams pateikimas,
1.3. skaidrių, iliustracijų, demonstravimas
(Žr. 2 priedą),
1.4. pateikia aprašymo sandaros plakatą (Žr. 3 priedą) ir klausinėja mokinius.
2. Dalykinių tekstų apie karpį ir lydeką pateikimas:
(Žr. 4 priedą)
2.1 dalykinių tekstų analizė,
3. Garsusis L. Gutausko eilėraščių apie karpį ir lydeką skaitymas: (Žr. 5 priedą)
3.1. eilėraščio analizė.
(Pedagoginė pertraukėlė)
4. Matematinių užduočių pateikimas (Žr. 6 priedą).
Įtvirtinimas:
1. Pateikia mokiniams diferencijuotas savarankiško darbo užduotis:
• išdalina darbui reikalingą padalomąją medžiagą: popieriaus lapus, trafaretus;
• vieniems pasiūlo sukurti pasakojimą apie karpį arba lydeką (pasirinktinai) su aprašymo elementais, kitiems – aprašymą, dar kitiems – nurašyti tas dalykinių tekstų vietas, kur aprašoma minėtų žuvų išvaizda ir pan.;
• pateikia karpio ir lydekos trafaretus (Žr.7 priedą) ir paprašo kuo tiksliau nuspalvinti ir iškirpti pasirinktą žuvį;
• nurodo, kokias papildomas užduotis gali rinktis mokiniai, atlikę pagrindinį darbą; (Žr. 8, 9 priedus)
• pasiūlo keliems mokiniams perskaityti savo rašto darbus.
Apibendrinimas:
1. Pagrindinių sąvokų kartojimas.
(Jeigu lieka laiko, klausinėja apie žuvų valgymo naudą augančiam organizmui.)
2. Įvertinimas.
1. Mokiniai atkartoja mokytojo paplotą ritmą, įmena mįslę, gali patys pateikti mįslių apie žuvis.
1. Mokiniai įdėmiai klausosi, stebi, analizuoja pateiktą (žodinę, vaizdinę) informaciją:
1.1. moksleiviai stebi, klausosi, analizuoja pateiktą informaciją,
1.2. iš anksto pasirengęs mokinys (– iai) ar mokytojas perskaito tekstą. Mokiniai įdėmiai klausosi skaitomo teksto, atsakinėja į pateiktus klausimus,
1.3. mokiniai stebi vaizdines priemones, analizuoja,
1.4. savais žodžiais pasako, aptaria svarbiausius karpio ir lydekos požymius.
2. Mokiniai tyliai skaito pateiktus tekstus:
2.1. ieško tekstuose informacijos apie karpį ir lydeką, pasižymi tą informaciją, kuri atrodo svarbi.
3. Iš anksto pasirengę mokiniai skaito eilėraščius, kiti – klausosi:
3.1. ieško eilėraščiuose informacijos apie karpį ir lydeką.
Mokiniai dainuoja dainą „Once I caught a fish alive“
(Žr. 10 priedą)
4. Mokiniai perskaito, įsisąmonina ir išsprendžia...
Šį darbą sudaro 1966 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!