3. Pamokos tema: saugus elgesys gatvėje.
Tikslas: supažindinti ir išmokyti saugaus eismo gatvėje.
a) mokomieji- supažindinti su pagrindiniais kelio ženklais.
b) lavinamieji- lavinti mokinių dėmesį ir pastabumą.
c) auklėjamieji- žinoti pagrindinius kelio ženklus, pažinti šviesoforą.
5. Pamokos tipas: mišrus .
6. Metodai: pokalbis, aiškinimas, demonstravimas.
7. Priemonės: plakatai, padalomoji medžiaga.
Pamokos dalys (etapai)ir laikas
Pamokos eiga
Pastabos
Mokytojo veikla
Mokinio veikla
Organizacinė dalis 2-3min.
Pasirengimas pamokai, paruošiamos visos priemonės, kurių reikės pamokos metu, vaikų dėmesio sukaupimas, nuteikimas darbui
Pamokos temos skelbimas
Mokytoja paskelbia pamokos temą ,,saugus elgesys gatvėje‘‘
Vaikai klausosi
Naujos medžiagos dėstymas 12min
Mokytoja rodo plakatą ir aiškina kokie ženklai ką reiškia, per kokius galima važiuoti per kokius draudžiama. Pasakodama rodo plakatėlyje kaip saugiai pereiti gatvę ir kokiai šviesoforo šviesai, mini , kad einant per gatvę reikia apsidairyti į abi puses.
Vaikai įdėmiai žiūri ir stebi.
Medžiagos įtvirtinimas
(Savarankiškas darbas) 12min.
Mokytoja vaikams padalina užduotėles savarankiškam darbui.
Vaikai turi pabaigti nuspalvinti šviesoforo spalvas su žmogeliukais, kitoje užduotėlėje turi nuspalvinti kelio ženklus su automobiliais ir paskutinę užduotėlę turi nuvesti rodykllėles prie ženklų per kuriuos draudžiama važiuoti.
Mokytoja padeda mokiniams, kuriems sunkiau sekasi ir kas nesuprato užduoties.
Pamokos užbaigimas 3min.
Mokytoja dar kartą su visais pakartoja kelio ženklus
Vaikai visi choru bando sakyti kaip kas vadinasi
Atsisveikinimas
Mokytoja pagyrė vaikus, kad šauniai dirbo pamokoje, pasako kad susitvarkytų darbo vietą, sąsiuvinius padėtų ant stalo, kad galėtų ištikrinti pakartojimo užduotis, kurias atliko.
. Vaikai susitvarko darbo vietą.
Pamokos analizė
Klasė sutvarkyta, prieš pamoką., puošia ankstesnių mokinių darbų ekspozicijos.
Šios pamokos tipas- mišrus, paaiškinama nauja tema ir praktinis darbas. Moksleiviai su ją jau buvo susipažindinti prieš tai buvusioje pamokoje. Nes reikėjo pasiruošti jai, stebėti žmones, jų judesius, pavartyti žurnalus, taip pat atsinešti vielos, medžio gabalėlių ir įrankių. Moksleiviai per pamoką buvo skatinami sąmoningai mąstyti. Buvo duota užduotis savarankiškam darbui, kad galėtų patys mąstyti apie šio kūrinio problematiką. Taip moksleivis, pats mąstydamas geriau įsisavina žinias.
Pamokos laikas vyko pagal planą. Pamoką galime suskirstyti į šias dalis: aptarimas ir užduoties suformulavimas, savarankiškas darbas, diskusija, savarankiškas darbas, diskusija-aptarimas. Sunkiausią užduotį mokytojas užduoda...
Šį darbą sudaro 677 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!