Pasirengimas pamokai.....................................
Pravedimas.......................................................
Galutinis įvertinimas........................................
Pasaulio pažinimo pamokos, vedamos 2007 sausio 10d.
Išplėstinis pamokos planas
Tema: Žalgirio mūšis
I. PAMOKOS PLANAS
1. TEMA: Žalgirio mūšis.
2. MOTYVACIJA: Turbūt nėra Lietuvoje žmogaus, negirdėjusio apie Žalgirio mūšį. Ši pamoka bus skiriama tam, kad mokiniai būtų ne tik girdėję, bet ir plačiau žinotų Žalgirio mūšio situaciją. Taip pat ši pamoka svarbi ugdant mokinių pagarbą savo tautai ir jos didvyriams, tai skatina pilietiškumą.
3. PAMOKOS SITUACIJA: Mokiniai jau turėjo vieną pamoką apie Vytautą. Šioje pamokoje bus toliau nagrinėjamas Vytauto valdymas, o didžiausias dėmesys bus skiriamas Žalgirio mūšiui aptarti.
4. PAGRINDINIS DIDAKTINIS TIKSLAS: Pakartoti ankščiau išeitą medžiagą, apie Vytautą, ją toliau tęsti pateikiant naują medžiagą apie Žalgirio mūšį ir įtvirtinti įgytas žinias.
5. PAMOKOS TIPAS: Mišri.
6. MOKYMO TIKSLAI:
• Mokomieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, Žalgirio mūšio datą;
b) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokius ginklus lietuviai naudojo gindamiesi nuo kryžiuočių;
c) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, šio mūšio pasekmes.
• Lavinamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų gebėti, pavaizduoti Žalgirio mūšio scenas ir jo dalyvius;
b) po pamokos mokiniai turėtų gebėti atpažinti Žalgirio mūšio dalyvius, pagal jų skiriamuosius ženklus.
• Auklėjamieji:
a) po pamokos mokiniai įvertins Žalgirio mūšio reikšmę mūsų tautos istorijoje.
7. MOKYMO UŽDAVINIAI:
• Mokomiesiems tikslams įgyvendinti:
a) paklausti, ką mokiniai žino apie Žalgirio mūšį;
b) liepti perskaityti vadovėlyje pateiktą tekstą;
c) paklausti, ką sužinojo iš skaityto teksto, o atsakymus surašyti lentoje;
d) akcentuoti svarbiausius dalykus;
e) duoti išspręsti kryžiažodį (Dalijamoji medžiaga Nr. 2, pirma užduotis);
f) aptarti lietuvių ir kryžiuočių ginkluotę;
g) duoti atlikti užduotis pratybose.
• Lavinamiesiems tikslams įgyvendinti:
a) naudojantis vadovėlio tekstu ir paveikslėliais aptarti Žalgirio mūšį;
b) duoti atlikti užduotį, kurioje reiktų pavaizduoti Žalgirio mūšio dalyvius (pratybose 44p – 3);
c) parodyti paveikslėlius su mūšio dalyvių simboliais (Dalijamoji medžiaga Nr. 1);
d) pateikti užduotį (Dalijamoji medžiaga Nr. 2, 2,3 užduotys).
• Auklėjamajam tikslui įgyvendinti:
a) aptarti Žalgirio mūšio pasekmes;
b) gale pamokos paklausti, kuo svarbus Žalgirio mūšis.
8. MOKYMO METODAI:
• Parengimo grandyje taikomi metodai:
a) Namų darbų tikrinimas;
b) Minčių lietus.
• Suvokimo ir supratimo grandyse taikomi metodai:
a) Skaitymas;
b)...
Šį darbą sudaro 1167 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!