2. MOTYVACIJA: Supažindinant mokinius su senovės lietuvių gyvenimo tvarka, karyba ir leisti patiems palyginti su dabartiniu gyvenimu.
3. PAMOKOS SITUACIJA: Tai antroji pamoka nagrinėjant 4 skyrių. Šioje pamokoje bus nagrinėjama 4 skyriaus 2 tema. Pamokoje bus siekiama patikrinti, ar mokiniai suprato pirmoje pamokoje nagrinėtą temą, ir pateikti bei įtvirtinti naują medžiagą.
4. PAGRINDINIS DIDAKTINIS TIKSLAS: Pakartoti ankščiau išeitą medžiagą, apie protėvių gyvenimo būdą. Supažindinti mokinius su senovės lietuvių gyvenimo tvarka ir karyba, bei praktiškai įtvirtinti įgytas žinias.
5. PAMOKOS TIPAS: Mišri.
a) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kur senovės lietuviai aptardavo bendrus reikalus;
b) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, iš ko lietuviai statė pilis;
c) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokius veiksmus atlikdavo gindamiesi nuo priešų.
• Lavinamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų gebėti ,,pastatyti pilį”;
b) po pamokos mokiniai turėtų gebėti atpažinti kliūtis, kurias reikėdavo įveikti lietuvių priešams.
• Auklėjamieji:
a) po pamokos mokiniai palygins senovės lietuvių ir šiuolaikinius gynybos metodus.
7. MOKYMO UŽDAVINIAI:
• Mokomiesiems tikslams įgyvendinti:
a) išsiaiškinti vadovėlio medžiagą;
b) paaiškinti sąvokas sueiga, krivūlė;
c) paprašyti vieno mokinio trumpai papasakoti, ką sužinojo iš skaityto teksto;
d) liepti skaityti vadovėlyje pateiktą tekstą, apie pilis;
e) duoti atlikti užduotį pratybose;
f) paaiškinti, ką lietuviai darydavo užpuolus priešui;
g) peržvelgti ir aptarti paveikslėlius.
• Lavinamiesiems tikslams įgyvendinti:
a) aptarti vadovėlyje pateiktą pilies paveikslėlį;
b) pateikti užduotį, kurią atliekant reikia iškirpti pilies dalis ir suklijuoti ant piliakalnio (Dalijamoji medžiaga Nr. 1);
c) naudojantis vadovėlio tekstu ir paveikslėliais aptarti pilies konstrukciją;
d) pateikti užduotį (Dalijamoji medžiaga Nr. 1).
• Auklėjamajam tikslui įgyvendinti:
a) paklausti, kaip mokiniai gintųsi užpuolus ateiviams;
b) atsakymus paprašyti palyginti su senovės lietuvių gynybos metodais.
8. MOKYMO METODAI:
• Parengimo grandyje taikomi metodai:
a) Namų darbų tikrinimas;
b) Grupinis darbas.
• Suvokimo ir supratimo grandyse taikomi metodai:
a) Minčių lietus;
b) Skaitymas;
c) Pasakojimas;
d) Klausimų pateikimas.
• Įtvirtinimo grandyje taikomi metodai:
a) Individualus darbas.
• Mokymosi rezultatų taikymo grandyje taikomi metodai:
a) Individualus darbas.
9. MOKYMO PRIEMONĖS:
1. Dalijamoji medžiaga Nr. 1 (užduotys);
2. Pasaulio pažinimo vadovėlis ,,Mūsų pasaulis” 3 klasei;
3. Pasaulio pažinimo pratybos ,,Mūsų pasaulis” 3 klasei;
4. Tušti lapeliai;
5. Lenta...
Šį darbą sudaro 1287 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!