1. TEMA: Lietuviai apsigyvena prie Baltijos ir Nemuno.
2. MOTYVACIJA: Ši pamoka svarbi ugdant mokinių supratimą, apie lietuvių tautą, jos atsiradimą ir įsitvirtinimą dabartinėje Lietuvos teritorijoje. Mokiniai būdami lietuviais turėtų žinoti, kaip gyveno jų protėviai. Todėl pamokos metu mokiniai bus supažindinti su senovės lietuvių gyvenimo būdu, verslais, buitimi, įrankiais.
3. PAMOKOS SITUACIJA: Pradedamas naujas skyrius (4 skyrius ,,Mus sieja bendra istorija”), todėl pamoka bus skirta naujai medžiagai pateikti ir įtvirtinti. Mokiniai trečiame skyriuje jau mokėsi apie baltus, todėl jau turi bendrą supratimą, kas yra mūsų protėviai, o šią pamoką išsamiai aptarsim senovės lietuvių gyvenimą ir atliksim praktines užduotis.
4. PAGRINDINIS DIDAKTINIS TIKSLAS: Supažindinti mokinius su lietuvių protėvių gyvenimo būdu ir praktiškai įtvirtinti įgytas žinias.
5. PAMOKOS TIPAS: Naujos medžiagos aiškinimas ir įtvirtinimas.
b) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokiais verslais vertėsi mūsų protėviai;
c) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokius įrankius turėjo lietuviai.
• Lavinamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų gebėti atpažinti įvairius įrankius pagal jų požymius;
b) po pamokos mokiniai turėtų gebėti pavaizduoti senovės lietuvių gyvenimą (verslus, buitį, prekybą).
• Auklėjamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų įvertinti panašumus ir skirtumus tarp šiuolaikinio ir senovės lietuvių gyvenimo.
7. MOKYMO UŽDAVINIAI:
• Mokomiesiems tikslams įgyvendinti:
a) pateikti klausimą (kada gyveno senovės lietuviai?);
b) liepti skaityti tekstą ir padėti išsiaiškinti atsakymą;
c) beskaitant tekstą kartu su mokiniais išrinkti ir ant lentos užrašyti verslus;
d) išsamiai aptarti kiekvieną verslą;
e) aptarti vadovėlyje pavaizduotus senovės lietuvių įrankius;
f) paaiškinti, kam naudojo vienokius ar kitokius įrankius.
• Lavinamiesiems tikslams įgyvendinti:
a) peržvelgti ir aptarti paveikslėlius su įvairiais įrankiais, bei išsiaiškinti, iš ko jie buvo gaminami;
b) pateikti užduotį, kurią atliekant reikia prisiminti įrankius, jų požymius ir panaudojimo galimybes ( Užduotis Nr. 1);
c) skaitant tekstą aptarti verslus, drabužius, trobas, prekybą bei jų ypatybes;
d) duoti kūrybines užduotis reikalaujančias panaudoti įgytas žinias ( Užduotis Nr. 2).
• Auklėjamajam tikslui įgyvendinti:
a) aptarti šiuolaikinio ir senovės lietuvių gyvenimo skirtumus ir panašumus;
b) paprašyti užpildyti lentelę (Pasaulio pažinimo pratybos ,,Mūsų pasaulis” 3 klasei, 37 p.)
8....
Šį darbą sudaro 1509 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!