Nuolat auganti prekių ir paslaugų pasiūla bei teikiančių įmonių skaičius rinkoje, verčia jas ieškoti sprendimų, kurie leistų išlikti konkurencinėje kovoje. Šių problemų vienas iš sprendimo būdų - paslaugų kokybės gerinimas. Tik visų darbuotojų pastangos, pagalba vienų kitiems, patarimai gali sukurti gerą paslaugą. Pagrindinis pardavimo agentų uždavinys paslaugas teikiančioje organizacijoje yra atpažinti vartotojų poreikius užmegzti santykius su juo ir suteikti pageidaujamą paslaugą.
Motyvavimas, tai darbuotojo darbo rezultatų įvertinimas ir paskatinimas veikti toliau. Tik motyvuotas, apmokytas, turintis visas paslaugai reikalingas priemones, komunikacijos priemonių dėka gavęs laiku ir tikslią informaciją, darbuotojas suteiks visai kitokią paslaugą, negu ta, kurią suteiktų pavargęs, suirzęs bei skubantis.
Motyvavimas yra viena iš vidinės rinkodaros priemonių, padedanti organizacijoms spręsti vidinio kliento t.y. darbuotojo problemas.
Vidinė rinkodara labai patraukli pardavimo agentams, nes siekia spręsti paslaugų kokybės problemą, tačiau retai diegiamas organizacijose dėl savo neapibrėžtumo. Šiais laikas vidinė rinkodara pripažįstama kaip įmonės strategija. Ją apsimoka rinktis įmonėms, kurių tikslas - orientavimasis į klientą.
Darbo objektas: Pardavimo agentų motyvavimas.
Darbo tikslas: Išanalizuoti pardavimo agentų motyvavimą vidinės rinkodaros aspektu.
1. Atskleisti motyvacijos sampratą.
2. Atskleisti vidinės rinkodaros sampratą.
3. Išanalizuoti pardavimo agentų sampratą, jų skatinimo sistemą
4. Išanalizuoti pardavimo agentų motyvavimą vidinės rinkodaros aspektu.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, internetinė apžvalga.
1. MOTYVACIJOS SAMPRATA
Iš senovės žinoma, kad apgalvotai paveikus žmones, galima pasiekti savo tikslus. Motyvavimas yra savęs ir kitų raginimas veikti asmens ar organizacijos naudai bei sudarymas tokių sąlygų, kada žmogus nori veikti ir aktyviai veikia asmens ar organizacijos naudai. Siekiant gerų rezultatų, būtina suprasti žmonių elgseną ir pasinaudoti jų elgesiu. Viena seniausių motyvavimo teorijų yra ,,meduolio ir bizūno“ politika. Tuo buvo siekiama paklusnumo, nuolankumo vadovams, o vykdytojai taip darė, neturėdami kitos išeities ir siekdami išgyventi. Šį motyvavimo būdą derinant su darbo specializacija ir kooperavimu, žymiai padidėjo darbo našumas, pagerėjo žmonių gyvenimas, o vadovai ilgainiui pradėjo suprasti, kad paprastas meduolis ne visada skatina žmogų uoliau dirbti. Todėl buvo ieškoma naujų motyvavimo krypčių, tiriama motyvavimo...
Šį darbą sudaro 5003 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!