Referatai

Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu

9.2   (2 atsiliepimai)
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 1 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 2 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 3 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 4 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 5 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 6 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 7 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 8 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 9 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 10 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 11 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 12 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 13 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 14 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 15 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 16 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 17 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 18 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 19 puslapis
Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nuolat auganti prekių ir paslaugų pasiūla bei teikiančių įmonių skaičius rinkoje, verčia jas ieškoti sprendimų, kurie leistų išlikti konkurencinėje kovoje. Šių problemų vienas iš sprendimo būdų - paslaugų kokybės gerinimas. Tik visų darbuotojų pastangos, pagalba vienų kitiems, patarimai gali sukurti gerą paslaugą. Pagrindinis pardavimo agentų uždavinys paslaugas teikiančioje organizacijoje yra atpažinti vartotojų poreikius užmegzti santykius su juo ir suteikti pageidaujamą paslaugą.
Motyvavimas, tai darbuotojo darbo rezultatų įvertinimas ir paskatinimas veikti toliau. Tik motyvuotas, apmokytas, turintis visas paslaugai reikalingas priemones, komunikacijos priemonių dėka gavęs laiku ir tikslią informaciją, darbuotojas suteiks visai kitokią paslaugą, negu ta, kurią suteiktų pavargęs, suirzęs bei skubantis.
Motyvavimas yra viena iš vidinės rinkodaros priemonių, padedanti organizacijoms spręsti vidinio kliento t.y. darbuotojo problemas.
Vidinė rinkodara labai patraukli pardavimo agentams, nes siekia spręsti paslaugų kokybės problemą, tačiau retai diegiamas organizacijose dėl savo neapibrėžtumo. Šiais laikas vidinė rinkodara pripažįstama kaip įmonės strategija. Ją apsimoka rinktis įmonėms, kurių tikslas - orientavimasis į klientą.
Darbo objektas: Pardavimo agentų motyvavimas.
Darbo tikslas: Išanalizuoti pardavimo agentų motyvavimą vidinės rinkodaros aspektu.
1. Atskleisti motyvacijos sampratą.
2. Atskleisti vidinės rinkodaros sampratą.
3. Išanalizuoti pardavimo agentų sampratą, jų skatinimo sistemą
4. Išanalizuoti pardavimo agentų motyvavimą vidinės rinkodaros aspektu.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, internetinė apžvalga.
1. MOTYVACIJOS SAMPRATA
Iš senovės žinoma, kad apgalvotai paveikus žmones, galima pasiekti savo tikslus. Motyvavimas yra savęs ir kitų raginimas veikti asmens ar organizacijos naudai bei sudarymas tokių sąlygų, kada žmogus nori veikti ir aktyviai veikia asmens ar organizacijos naudai. Siekiant gerų rezultatų, būtina suprasti žmonių elgseną ir pasinaudoti jų elgesiu. Viena seniausių motyvavimo teorijų yra ,,meduolio ir bizūno“ politika. Tuo buvo siekiama paklusnumo, nuolankumo vadovams, o vykdytojai taip darė, neturėdami kitos išeities ir siekdami išgyventi. Šį motyvavimo būdą derinant su darbo specializacija ir kooperavimu, žymiai padidėjo darbo našumas, pagerėjo žmonių gyvenimas, o vadovai ilgainiui pradėjo suprasti, kad paprastas meduolis ne visada skatina žmogų uoliau dirbti. Todėl buvo ieškoma naujų motyvavimo krypčių, tiriama motyvavimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5003 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (5003 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 23 psl., (5003 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt