Referatai

Panele.lt plėtros galimybes

9.6   (2 atsiliepimai)
Panele.lt plėtros galimybes 1 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 2 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 3 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 4 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 5 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 6 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 7 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 8 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 9 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 10 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 11 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 12 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 13 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 14 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 15 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 16 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 17 puslapis
Panele.lt plėtros galimybes 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tikslinių rinkų atranka — tai kiekvieno iš rinkos segmentų patrauklumo įvertinimas, pasirenkant vieną ar kelis patraukliausius segmentus.
Dydis. Segmentas turi būti pakankamai didelis, kad pateisintų resursus ir pastangas, reikalingas nusitaikytam rinkodaros mėginimui.
Potencialas. Pakankamas klientų skaičius, bet kuriame pasirinktame segmente, turi turėti autentišką poreikį produktui ar paslaugai, kaip ir ištekliai, noras ir galimybė pirkti.
Išmatuojamumas. Įmonė turi įvertinti ar yra galima informacija tyrimams, tam kad galėtų palyginti segmentų pirkimo galią, pardavimų potencialą, kaštus ir potencialią naudą.
Pasiekiamumas. Firma turi turėti galimybę pasiekti vartotoją kiekviename segmente efektyviai ir ekonomiškai. Tai reiškia, kad galėtų parduoti, platinti ir reklamuoti.
Suderinamumas. Produktai ir rinkodaros deriniai, reikalingi skirtingiems segmentams, turi būti išnagrinėti ir suderinti su firmos tikslais, ištekliais, patirtimi ir veikla.
Pastovumas. Segmentas turi augti arba nors išlikti. Jis neturi būti tik laikinas arba silpstantis.
Apsauga. Įmonė turi galėti apsaugoti savo pozicijas nuo agresyvių konkurentų.
Porter (1985) taip pat pateikia šiuos segmento vertinimo kriterijus, rekomenduodamas analizuoti įmonės išteklius ir įgūdžius, kurie atsispindi vertės grandinėje, ir jų tinkamumą alternatyviems tiksliniams segmentams. Aaker (1995) savo siūlomus kriterijus grindžia SWOT analize, atlikta strateginės rinkodaros planavimo procese. Berrigan & Finkbeiner (1992) pateikia įvertinimo procesą, kuris įtraukia rinkos struktūros analizę, rinkos galimybių analizę, prekių portfelio analizę, konkurentų ir išteklių pajėgumų analizę — net kai bendrovė pajėgi aptarnauti segmentą, ji privalo patikrinti, ar turi pakankamai išteklių ir įgūdžių su juo sėkmingai dirbti. (Šaltinis: Jorge A. Restrepo „Segmentation — Targeting — Positioning“)
Pasak Ph. Kotler ir kt. (2001), įvertindama rinkos segmentus, įmonė turi atsižvelgti į du veiksnius: segmento patrauklumą ir įmonės sugebėjimą dirbti segmente.
Segmento patrauklumas. Taikymasis į didžiausius rinkos segmentus su didžiausiu augimo potencialu ne visada yra „teisingas” segmentas kiekvienai panelė.lt įmonei. Mažoms įmonėms dažnai trūksta finansinių išteklių ar kompetencijos aptarnauti didžiausią rinkos segmentą. Dažnai konkurentai didžiausiame ir greičiausiai augančiame segmente yra per stiprūs mažoms, silpnoms firmoms, kad jos galėtų įeiti į rinką ir išlikti. Tokios firmos gali rasti labiau palankų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5022 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • panelė.lt plėtros galimybės 1
  • Sumanymai dėl turimos išskirtinės technologijos „ZZZ“ apsaugos ar kitų panaudojimo būdų priklausomai nuo pasirinktos strategijos 1
  • Pagrindiniai panelė.lt pozicionavimo sprendimai 4
  • Diferencijavimas — išsiskyrimas iš konkurentų 4
  • Išvados 15
  • Literatūra 17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
18 psl., (5022 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 18 psl., (5022 ž.)
  • Word failas 41 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt