Krovinių pervežimo kompanijos specifika apsprendžia tai, jog būtent tokioje kompanijoje kuri laika verslas gali labai sėkmingai vykti ir be atskiro klientu aptarnavimo padalinio, bet kažkada ateina laikas ji sukurti.
Sėkmingai dirbanti logistine kompanija puikiai vykdanti pervežimus, niekada neskyrė per daug dėmesio klientu aptarnavimui, jų problemų sprendimui ir susidūrė su tam tikru klientu nepasitenkinimu.
Darbe analizuojamos įmonės MG Logistics klientų aptarnavimo problemos ir siūloma keisti įmonės struktūra steigti specialų klientų aptarnavimo padalinį.
Reikėtų pabrėžti, kad įmones struktūra tradicine: valdyba, generalinis, pardavimas ir marketingas, finansai, IT, operacijos. Operacijų departamente vyksta visas pervežimu procesas ir klientu aptarnavimo funkcija.
Paprastus užsakymus pervežimams priima Lintel skambučiu centras ir du įmones operatoriai - užsakymus nestandartines siuntoms.
Nėra dokumentu archyvavimo sistemos. Nėra jokios skambučiu apskaitos sistemos (nors įmonėje yra PBX stotele, kuri turi tokia galimybe). Nėra jokios problemų registravimo sistemos. Sunku žinoti ar klientas gavo ji dominanti atsakymą ar ne, nes nesutvarkyta vidinio komunikavimo sistema. Labai prasti duomenų suvedimo operatorių monitoriai.
Todėl darbe sprendžiama ne tik klientų aptarnavimo kokybės gerinimo problema bet ir kiti klientų valdymo aspektai.
Taip pat pateikiamas konkretus finansiniai bei techniniai paskaičiavimai.
Veikla, kuri sudaro logistiką, priklauso nuo firmos organizacinės struktūros ir to, kiek svarbi logistikos operacijoms kiekvieno padalinio veikla. Visas logistinės veiklos rūšis pagal funkcijas kartu su kiekviena iš jų susijusiais sprendimais galima suskirstyti į pagrindines ir pagalbines. Pagrindinės veiklos rūšys:
A. Vartotojų aptarnavimo standartai
- vartotojų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas;
- vartotojų reakcijos į aptarnavimą nustatymas;
- vartotojų aptarnavimo lygio nustatymas.
B. Transportavimas
• transporto rūšies ir transportavimo būdo nustatymas;
• krovinių siuntu formavimas;
• transportavimo maršrutų nustatymas;
• transporto priemonių panaudojimo planavimas.
C. Atsargų valdymas
• žaliavų ir pagamintos produkcijos sandėliavimo organizavimas;
• operatyvinis realizacijos planavimas;
• reikalingos produktų nomenklatūros sandėliavimo vietose
nustatymas;
• sandėlių skaičiaus, dislokavimo vietų ir dydžio nustatymas;
• klientų aptarnavimo laiku užtikrinimas.
D. Užsakymų tvarkymas
• realizavimo užsakymų tvarkymas;
• operatyvaus užsakymų informacijos perdavimo užtikrinimas;
- užsakymų atlikimo metodikos parengimas.
Pagalbinės veiklos rūšys:
A Sandėliavimas
- reikalingo ploto ir tūrio nustatymas;
• produkcijos išdėstymas bei reikalingo pakrovimo - iškrovimo...
Šį darbą sudaro 3612 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!