Įvadas.......................................................................................................................3
Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės ugdant heterogeniškas klases
• Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimas..................................................4
• Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės.................................5
• Komandinio darbo bruožai...........................................................................6
Išvados.....................................................................................................................8
Literatūros sąrašas...................................................................................................9
Įvadas
Pastaraisiais dešimtmečiais vis didesnis dėmesys skiriamas bendrojo ir specialiojo ugdymo glaudesniam santykiui kurti. XX a. dešimtame dešimtmetyje prasidėjusios reformos buvo pavadintos visiems skirtų mokyklų sąjūdžiu – reformų sąjūdis, skirtas pakeisti bendrojo ugdymo mokyklų bei klasių struktūrą, idant šios būtų geriau pritaikytos visiems moksleiviams tarp jų ir neįgaliesiems1. Bendrojo ugdymo pedagogams siūlyta prisiimti daugiau atsakomybės už specialiųjų poreikių moksleivius, o specialiesiems pedagogams likti konsultantais ar šaltinių klasių mokytojais, kurie daugiau padėtų bendrųjų klasių mokytojams ir mažiau patys mokytų vaikus. Pagrindinis šių reformų tikslas integruoti specialiųjų poreikių vaikus į bendrojo lavinimo mokyklas taip, kad būtų užtikrinta tiek specialiųjų poreikių, tiek visų kitų vaikų mokymosi kokybė. Čia ugdymo sistemos centru tampa heterogeninės moksleivių grupės, t.y. „ugdytiniai, ryškiai besiskiriantys intelektinėmis ir fizinėmis galimybėmis“2. Tokiu atveju, mokytojas turi dirbti su skirtingais moksleivais ir privalo stengtis tenkinti poreikius tų, kurie galbūt kažkuo skiriasi nuo vidutinio klasės moksleivio tampa labai sunku užtikrinti mokymosi kokybę t.y. tinkamai patenkinti visų moksleivių poreikius. Šiam tikslui pasiekti dalykų mokytojai dirbdami su specialiųjų poreikių turinčiais moksleiviais, dažnai į pagalbą pasitelkia specialistus (specialiuosius pedagogus, logopedus, psicholosus ir kt.). Mokytojas turi gebėti kalbėtis su šiais specialistais apie kiekvieno negalią turinčio vaiko fizines, emocines ir mokymosi problemas. Taip bendrojo lavinimo mokyklų mokytojai ir specialistai, dalydamiesi kompetencijomis bendradarbiauja, sprendžiant tuos pačius uždavinius. „Nėra tikslių atsakymų į klausimus, kaip turėtų bendradarbiauti bendrojo ugdymo ir specialieji pedagogai, rūpindamiesi, kad kiekvienas vaikas gautų tinkamą ugdymą. Aišku tik tai, kad jiems būtina bendrauti ir bendradarbiauti“3, nes nuo jų darbo vaisių priklauso mokinių mokymosi kokybės užtikrinimas.
Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės ugdant heterogeniškas klases
• Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimas
Mokytojo pareiga - stengtis kuo geriau patenkinti individualius moksleivio poreikius. Specialiojo ugdymo būtinybę derėtų svarstyti tik tada, kai visos mokytojo pastangos patenkinti individualius moksleivio poreikius...
Šį darbą sudaro 1684 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!