Mano pasirinkta tema – mokymosi motyvacija. Pasirinkau šią temą dėl to, nes būdamas savo paskutinėje praktikoje pastebėjau, jog didžiausia kliūtis kokybiškam mokymuisi tai mokymosi motyvacijos trūkumas. Todėl norėjau iš arti išanalizuoti šią problemą ir išnagrinėti šios problemos priežastys bei sprendimo būdus.
Mokymosi motyvacijos trūkumo problema yra labai aktuali mūsų mokyklose. Kiekvieno mokytojo užduotis yra sudominti mokinius savo dalyku ir išmokyti savo dalyko. O kaip mokiniai gali išmokti dalyko be motyvacijos? Taigi visapusiškai išanalizavau šią problemą atsižvelgdamas būtent į jos aktualumą.
• Iš arti susipažinau su vidinės ir išorinės motyvacijos svarba mokymosi procese.
Svarbiausi klausimai, kuriuos atsklesiu šiame darbe tai:
1. Kokie yra svarbiausi veiksniai, kurie įtakoja mokinių mokymosi motyvaciją?
2. Kaip spręsti mokymosi motyvacijos trūkumo problemą?
Analizuodamas iškeltus klasusimus ir teiginius rėmiausi savo praktikomis studijų metu, sukauptomis žiniomis ir savo asmenine patirtimi.
Pagrindinė dalis
Analizuodamas surinktą informaciją apie mokinių mokymosi motyvaciją, iškėliau tris svarbiausias tėzes ir klausimus, kurios mano manymu, visapusiškai atspindi mano gyvenimo patirtį, praktikas mokyklose ir sukauptas žinias:
1. Kas įtakoja mokinių mokymosi motyvaciją?;
2. Vidinės ir išorinės motyvacijos svarba mokymosi procese;
3. Mokymosi motyvacijos trūkumas. Problemos sprendimo galimybės.
1. Kas įtakoja mokinių mokymosi motyvaciją?
Kiekvienas mokinys yra ypatinga asmenybė. Kiekvienas mokosi, galvoja ir elgiasi skirtingai. Tai lemia, skirtingoms sąlygomis mokiniai atlieka vienodas užduotis kitaip. Todėl kalbant apie mokinių mokymosi motyvaciją galiu drąsiai teigti, jog ir ją įtakoja skirtingi dalykai.
Kiekvieną dieną mokinius supa mokytojai, draugai, tėvai, emocijos ir socialinė aplinka, kuri mažiau ar daugiau veikia jų mokymosi motyvaciją. Veiksnių, kurie įtakoja mokinių mokymosi motyvaciją, yra labai daug. Mano manymu, svarbiausi veiksniai tai mokytojo asmenybė, mokinio asmenybė, šeima ir socialinė aplinka. Trumpai išanalizuosiu kiekvieną iš jų.
1.1 Mokytojo asmenybė kaip mokinio mokymosi motyvacijos veiksnys
Analizuodamas savo praktikas mokyklose, o taip pat ir iš savo patirties, galiu pasakyti, kad mokytojo asmenybė tai labai stiprus veiksnys mokinio mokymosi motyvacijai. Ne kartą teko stebėti, kad mokytojas neugdo mokinių motyvacijos ir nesutaria su mokiniais. Geri santykiai su mokytoju...
Šį darbą sudaro 2979 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!