Jau yra atlikta nemažai psichologinių tyrimų, kaip kito studentų akademinė motyvacija, išaiškinama jos raida ir kaita. Literatūros analizėje noriu pristatyti ir išanalizuoti tyrimą, kuriame įžvelgiamas motyvacijos skirtumas tarp lyčių. Taip pat, pristatysiu tyrimą, kuriame yra pristatoma studentų akademinės motyvacijos skalė ir jos struktūra (SAMS-21). Šiame tyrime akcentuojami veiksniai, tokie kaip psichologinė gerovė, akademiniai pasiekimai bei pasitenkinimas studijomis. Prie tyrimų sąrašo noriu pridėti tyrimą, kuris bus minimaliai užsimenama apie motyvuotas materialines vertybes. Šis tyrimas labiau aiškina kokie veiksniai lemia motyvacijos kaitą. Šie pagrindiniai darbai kuriuos akcentuosiu savo darbe bei dar keletas kitų darbų padės paaiškinti akademinės motyvacijos raidos ir kaitos ypatumus. Taigi, šiame darbe bus analizuojami studentų akademinės motyvacijos ypatumai ir sąsajos su reikšmingais kintamaisiais.
Darbo tikslas – išanalizuoti akademinės motyvacijos ir jos rūšies akademinės motyvacijos sampratą ir jos ypatumus.
3. Numatyti būsimo empirinio tyrimo metodo gaires.
Motyvacija, kaip veiksnys, veikiantis gyvenimo kokybę ir gerovę, yra nagrinėjamas įvairių mokslo šakų. Paprasčiausiai žmogų kažką veikti skatina artimiausias „poreikio“ dirginimas. Konkrečiau apie šiuos poreikius kalbėjo Abraham H. Maslow, nustatytoje motyvų hierarchijoje. „Poreikių hierarchija“ buvo suformuota į piramidę, kurią sudarė 3 lygiai ir 5 poreikių rūšys. Žemiausiame lygmenyje buvo saugumo ir fiziologiniai poreikiai, kurie aiškino alkio, troškulio poreikius taip pat suvokimą, kad pasaulis yra tvarkingas, yra numatomas jo saugumas ir pastovumas. Antrajame, viduriniame lygmenyje yra pagarbos ir priklausymo-meilės poreikiai. Tai įvairių laimėjimų, savigarbos tenkinimo ir savarankiškumo poreikiai, prie kurių prisideda poreikis mylėti ir būti mylimam, būti priklausomam ir vengti vienatvės. Aukščiausias lygmuo nurodo saviraiškos poreikius. Tai poreikiai įgyvendinti unikalias gyvenimiškas galimybes. (David G. Myers, 2000) Analizuojant piramidę, buvo galimai keliama hipotezė, jog daugiausia paskatos reikalaujantys poreikiai yra pagarbos ir saviraiškos. Tai reiškia, jog pagarbos ir saviraiškos poreikiai skatina didesnė motyvaciją, nusiteikimą kažką veikti, dėl individo paties gerovės ir pripažinimo.
Kaip teigia David G. Myers (2000), „poreikių dirginimas“ gali pasižymėti individualaus mokymosi procese. Pradžioje buvo akcentuojama, jog pagarbos ir...
Šį darbą sudaro 4115 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!