Įvadas.
3. Klasės auklėtojo vaidmuo kuriant mokinių ir tėvų bendruomenę. ......... 10
Išvados.
Literatūra.
ĮVADAS
Nuo 1994 m. kaip vienas svarbesnių Lietuvos mokyklos uždavinių minimas mokyklos bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais. Šią sąveiką, kurios dalyviai yra ir ugdymo objektai, ir ugdymo subjektai, būtų galima pavaizduoti kaip kvadratą.Tėvai ir mokytojai yra dvi jėgos, labiausiai priartėjusios prie mokinio. Dėl to kvadratas pavirsta trikampiu. Visos ugdymo proceso grandys – mokytojai, mokiniai, tėvai – veikia viena kitą.
Mokytojai, tėvai, mokiniai, mokyklos vadovybė vienodai atsakingi už ugdymosi ir asmenybės tobulėjimo sėkmę. Visos grandys suinteresuotos, kad gerėtų mokinių ugdymosi rezultatai, tarpusavio santykiai. Kaip konkrečiai palaikyti ryšius su tėvais, kokiais būdais juos įtraukti į klasės, mokyklos veiklą? Kaip tai daroma klasėje? Bendradarbiavimo forma,o tai būtų: tėvų susirinkimai, įvairios tėvų pedagoginio švietimo formos, susirašinėjimai, mokinių lankymas, bendradarbiavimas ugdant, bendri renginiai, šventės, išvykos, specialistų konsultacijos, kt.
Tėvų, mokytojų ir mokinių bendravimą sudaro klasės įrangos, vaizdinių priemonių, stendų gamyba, finansinė pagalba šventėms, renginiams, ekskursijoms, knygų fondo kaupimas, klasės istorijos rašymas.
Šiaip ar taip, galima teigti, kad pedagogai taiko įvairias bendradarbiavimo su tėvais formas. Formų pasirinkimą lemia ugdymo proceso nuostatos, pakitęs visuomenės požiūris į mokyklą, konkrečios mokyklos ir klasės bendruomenės narių poreikiai, tradicijos, prioritetai.
1. PRADINĖS MOKYKLOS VAIDMUO UGDANT ATEITIES ŽMOGŲ
Mokykla turėtų ugdyti jauną žmogų žvelgdama į ateitį, suspėti keistis, visada tobulėti keldama sau vis didesnius siekius ir reikalavimus. Kokia bus mokyklos kultūra, tokį ateities žmogų mes ir išugdysime, nes žmogus viską kuria, kaip leidžia jo vidinė kultūra. V. Humboltas pabrėžė, kad ,,norint ką nors diegti gyvenime, pirmiausia tai reikia diegti mokykloje“. Todėl visa mokyklos bendruomenė, kurią sudaro moksleiviai, pedagogai, administracija, tėvai, turėtų padėti kurti mokyklos kultūrą ir ją plėtoti.
Pradinės mokyklos mokytojams daug talkina tėvai. Mokyklos ir šeimos tarpusavio santykių harmonija – svarbus veiksnys plėtojant jos kultūrą ir visapusiškai ugdant vaiką. Demokratiškoje mokykloje ir tėvai, ir mokykla yra vienodai atsakingi už mokinių visapusišką ugdymą. Tėvai gauna iš mokyklos visokeriopą informaciją...
Šį darbą sudaro 2822 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!