* Problemos formulavimas.
Šiuo metu viena iš opesnių problemų, kylančių mokykloje, yra mokinių pamokų nelankymas. Dažnai gatvėse, parkuose, prekybos centruose pastebimi vaikai, kurie užuot leidžiantys laiką tokiose vietose iš tiesų turėtų dalyvauti pamokose. Nors buvo paskelbta akcija ,,Grąžinkime vaikus į mokyklas” ir tikėtasi teigiamų rezultatų, vis dėlto reali situacija ta, kad vaikai nenori ar tiesiog negali lankyti mokyklos. Taigi mokyklos nelankymas tapo itin aktualia šiandienine mūsų visų problema. Mes nusprendėme įsigilinti į šią problemą ir panagrinėti priežastis dėl kurių nelankomos pamokos.
* Projekto tikslas – sužinoti pagrindines priežastis, dėl kurių mokiniai nelanko pamokų.
Idėjų bankas: atlikti mokinių anketinę apklausą, išsiaiškinti visas pamokų nelankymo priežastis, išsakyti savo nuomonę apie tai, kokių priemonių ir metodų galima būtų imtis, kad vaikai dažniau lankytų pamokas.
Sudarėme anketas, jas išplatinome Varėnos ,,Ąžuolo”, Kupiškio ,,Povilo Matulionio” vidurinėse mokyklose ir Molėtų gimnazijoje. Taip pat klausimą ,,Kodėl vaikai nelanko pamokų?” paskelbėme interneto svetainėse bei ir bei forumuose, kurių dėka gavome tikslių atsakymų.
Projekto užbaigimas.
Anketų duomenų analizavimas, rezultatų pateikimas, išvadų apibendrinimas.
Nepastebėta besimokančiojo nesėkmė mažiau skausminga konkrečiu akimirksniu,
galiausiai lemtingai keičia ne tik asmenybę, bet ir visuomenę.Ne visi užaugę taps akademikais, todėl neverta nenorintį vaiką versti tęsti studijas, nes nieko gero iš to neišeis. Iki tam tikro amžiaus jie pagal įstatymą privalo lankyti mokyklą, ir jeigu išties nekenčia mokslų, tai skaičiuos kiekvieną dieną, likusią iki jos baigimo. Galite reikalauti, kad jie lankytų mokyklą iki aštuoniolikos metų, bet negalite jų priversti mokytis. Verčiami baigti mokyklą jie piktinasi ir rodo didžiulį nepasitenkinimą. Tęsti mokslus jiems reikštų likti vaikais, tuo tarpu vidinis balsas juos skatina siekti laisvės.
Sėkmingo mokymosi priežastis pirmiausia lemia kiekvieno moksleivio individualūs asmenybės ypatumai. Tačiau ne mažiau įtakos turi socialiniai veiksniai: visuomenė, šeima ir mokykla. Įvairūs tyrimai rodo, kad nesėkmingo mokymosi mastai šiuolaikinėje švietimo sistemoje yra ryškūs .Remiantis švietimo strategija nuo 2003 m. pradedama įgyvendinti nacionalinė “gatvės vaikų” sugrąžinimo į mokyklas programa. Vaiko gyvenimas ir ugdymas yra...
Šį darbą sudaro 2872 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!