Kursiniai darbai

Marketingo rinkos analizė

9.0   (3 atsiliepimai)
Marketingo rinkos analizė 1 puslapis
Marketingo rinkos analizė 2 puslapis
Marketingo rinkos analizė 3 puslapis
Marketingo rinkos analizė 4 puslapis
Marketingo rinkos analizė 5 puslapis
Marketingo rinkos analizė 6 puslapis
Marketingo rinkos analizė 7 puslapis
Marketingo rinkos analizė 8 puslapis
Marketingo rinkos analizė 9 puslapis
Marketingo rinkos analizė 10 puslapis
Marketingo rinkos analizė 11 puslapis
Marketingo rinkos analizė 12 puslapis
Marketingo rinkos analizė 13 puslapis
Marketingo rinkos analizė 14 puslapis
Marketingo rinkos analizė 15 puslapis
Marketingo rinkos analizė 16 puslapis
Marketingo rinkos analizė 17 puslapis
Marketingo rinkos analizė 18 puslapis
Marketingo rinkos analizė 19 puslapis
Marketingo rinkos analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kaunas,2005m.
Vartotojų tyrimas..................................................................................................5
Vartotojo elgsenos rinkoje tyrimas.....................................................................5
Anketos sudarymas...............................................................................................6
Gautų duomenų analizė........................................................................................7
Rinkos analizė.......................................................................................................18
Rinkos paklausos įvertinimas..............................................................................18
Rinkos pozicionavimas.........................................................................................20
Pardavimų prognozė.............................................................................................21
Konkurentų analizė..............................................................................................22
Esamų ir potencialių konkurentų išsiaiškinimas................................................22
Silpnųjų ir stipriųjų konkurentų pusių išaiškinimas.........................................23
Išvados ................................................................................................................24
Naudota literatūra................................................................................................25
Priedas ( anketos pavyzdys )...................................................................................26
ĮVADAS
Šiandien Lietuvai gyvenant rinkos sąlygomis, svarbų vaidmenį organizacijose įgauna marketingo tyrimai . Marketingo tyrimai – tai informacinė funkcija, jungianti organizaciją ir jos aptarnaujamą rinką . Pastaruoju metu marketingo tyrimams skiriamos išlaidos labia išaugo . Įmonės nori ir siekia priimti kuo tikslesnius sprendimus , o tam reikalinga kuo tikslesnė informacija.
Norint padaryti teisingą sprendima reikia surinkti reikiamą informaciją . Taigi , sprendimo teisingumas labia priklauso nuo turimos informacijos . Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos , tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimas - tai sistemingas duomenų , susijusių su marketingo prblemomis , rinkimas , kaupimas ir apdorojimas.
Labai svarbu konkrečiai suformuluoti problemą . Problemos formulavimas - tai pradinis marketingo tyrimo etapas , kuriame apibrėžiami klausimai , kuriuos išspręsti turi padėti organizojamas tyrimas.
Atlikdami pasiūlos tyrimą , buvo remiamasi laikraščių publikacijomis , reklama . Tai pat buvo atliktas vartotojo tyrimas . Artimai su rinkos tyrimu siejasi pirkėjų elgesio tyrimas . Jis grindžiamas pirkėjų nuomone , pirkimo motyvu ir kt. Analize , paremta psichologijos metodais . Didžioji informacijos dalis buvo surinkta tiesiogiai bendraujant su respondentais.
Jau prieš keleta metu atsirado Lietuvoje dideli prekybos centrai .Tada jie jau atrode dideli nors dabar jau yra labia didelių prekybos centrų , tai tokie kaip “Akropolis” , “ Hiper Maxima” . “Hiper Rimi” . Dabar jau nieko nestebina kai atidaroma paprasta parduotuvė nes dideli prekybos centrai išstumia iš rinkos visas nedidelės parduotuvės esančios arti prie jų . Vartotojai renkasi didelius prekybos centrus , todėl , kad ten labai didelis asortimentas prekių ir prekės pateiktos mažiausiomis kainomis.
Problema – dideli prekybos centrai išstumia iš rinkos mažas parduotuves. Tikslas -išsiaiškinti , kodėl ir kokius prekybos centrus renkasi daugelis žmonių. Reikia išsiaiškinti ar tikrai tokia...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (3463 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 26 psl., (3463 ž.)
  • Word failas 196 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Marketingo komplekso analizė: mėsos perdirbimo A. Abraičio įmonė "Srovė"

Marketingo komplekso analizė: mėsos perdirbimo A. Abraičio įmonė "Srovė" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo valdymo ir jo tobulinimo A. Miliauskienės individualioje įmonėje analizė ir galimybės

Marketingo valdymo ir jo tobulinimo A. Miliauskienės individualioje įmonėje analizė ir galimybės Rinkodara Peržiūrėti darbą

Apgyvendinimo sektoriaus rinkos dalies analizė

Apgyvendinimo sektoriaus rinkos dalies analizė Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo kanalo analizė: UAB "Tiekimas"

Marketingo kanalo analizė: UAB "Tiekimas" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt