Kaunas,2005m.
Vartotojų tyrimas..................................................................................................5
Vartotojo elgsenos rinkoje tyrimas.....................................................................5
Anketos sudarymas...............................................................................................6
Gautų duomenų analizė........................................................................................7
Rinkos analizė.......................................................................................................18
Rinkos paklausos įvertinimas..............................................................................18
Rinkos pozicionavimas.........................................................................................20
Pardavimų prognozė.............................................................................................21
Konkurentų analizė..............................................................................................22
Esamų ir potencialių konkurentų išsiaiškinimas................................................22
Silpnųjų ir stipriųjų konkurentų pusių išaiškinimas.........................................23
Išvados ................................................................................................................24
Naudota literatūra................................................................................................25
Priedas ( anketos pavyzdys )...................................................................................26
ĮVADAS
Šiandien Lietuvai gyvenant rinkos sąlygomis, svarbų vaidmenį organizacijose įgauna marketingo tyrimai . Marketingo tyrimai – tai informacinė funkcija, jungianti organizaciją ir jos aptarnaujamą rinką . Pastaruoju metu marketingo tyrimams skiriamos išlaidos labia išaugo . Įmonės nori ir siekia priimti kuo tikslesnius sprendimus , o tam reikalinga kuo tikslesnė informacija.
Norint padaryti teisingą sprendima reikia surinkti reikiamą informaciją . Taigi , sprendimo teisingumas labia priklauso nuo turimos informacijos . Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos , tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimas - tai sistemingas duomenų , susijusių su marketingo prblemomis , rinkimas , kaupimas ir apdorojimas.
Labai svarbu konkrečiai suformuluoti problemą . Problemos formulavimas - tai pradinis marketingo tyrimo etapas , kuriame apibrėžiami klausimai , kuriuos išspręsti turi padėti organizojamas tyrimas.
Atlikdami pasiūlos tyrimą , buvo remiamasi laikraščių publikacijomis , reklama . Tai pat buvo atliktas vartotojo tyrimas . Artimai su rinkos tyrimu siejasi pirkėjų elgesio tyrimas . Jis grindžiamas pirkėjų nuomone , pirkimo motyvu ir kt. Analize , paremta psichologijos metodais . Didžioji informacijos dalis buvo surinkta tiesiogiai bendraujant su respondentais.
Jau prieš keleta metu atsirado Lietuvoje dideli prekybos centrai .Tada jie jau atrode dideli nors dabar jau yra labia didelių prekybos centrų , tai tokie kaip “Akropolis” , “ Hiper Maxima” . “Hiper Rimi” . Dabar jau nieko nestebina kai atidaroma paprasta parduotuvė nes dideli prekybos centrai išstumia iš rinkos visas nedidelės parduotuvės esančios arti prie jų . Vartotojai renkasi didelius prekybos centrus , todėl , kad ten labai didelis asortimentas prekių ir prekės pateiktos mažiausiomis kainomis.
Problema – dideli prekybos centrai išstumia iš rinkos mažas parduotuves. Tikslas -išsiaiškinti , kodėl ir kokius prekybos centrus renkasi daugelis žmonių. Reikia išsiaiškinti ar tikrai tokia...
Šį darbą sudaro 3463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!