MARKETINGAS.
6 – paslauga, kaina, vieta, informacija, vartotojas, pardavimas.
Paslauga – pagal pirkėjų užsakymus išvežiojame prekes į jų nurodytą vietą. Klientams patiems nereikia rūpintis kaip atsigabenti nupirktą prekę.
Kaina – kaina atitinka prekės kokybę ir tenkina klientus.
Vieta – pardavimo vietos išdėstytos klientams patogiose, gerai žinomose vietose, atsižvelgiant į prekės paklausa.
Informacija – informacijos apie vadovo kėdes gausu internetiniame puslapyje ( ) , o taip platinamuose lankstinukuose.
Vartotojas – biuro vadovas, prekė skirta užtikrinti sėdimos darbo vietos patogumą.
Pardavimas – prekė pateikta taip jog iš kart patraukia dėmesį ir paskatina sprendimą pirkti.
Šie elementai skatina pardavimus..
Išvados: šį marketingo kompleksas prekei vadovo kėdė tiko labiausiai, nes paslauga, kaina, informacija, vartotojas, pardavimas yra svarbiausi dalykai norint gauti geriausią rezultatą ir didžiausia pelną.
PEST poveikio prekės pardavimams apibūdinimas
Veiksniai
Apibūdinimas ir argumentai
Teigiami
Neigiami
Politiniai veiksniai:
Galima be muitų įsivežti medžiagas.
Konkurencija su kitų šalių įvežamomis prekėmis.
Ekonominiai veiksniai:
ES parama.
PVM padidėjimas.
Socialiniai veiksniai:
Kėdžių reikia įmonių vadovams.
Konkurencija.
Technologiniai veiksniai:
Nuo technologinių veiksnių priklauso prekės kokybė, darbo našumas, prekių kiekis.
Naujos technologijos brangiai kainuoja.
2 UŽDUOTIS
Mikroaplinkos svarbiausi veiksniai
Vidinės aplinkos veiksnių aprašymas
Veiksniai
Stiprybė ar silpnybė (pažymėti)
Rinkos dalies išsaugojimas
Silpnybė
Rinkos dalies didinimas
Stiprybė
Gamybos ir pardavimų išlaidų mažinimas
Stiprybė
Prekės kokybės gerinimas
Stiprybė
Pardavimų apyvartos didinimas
Stiprybė
Prekių pristatymo laiko sutrumpinimas
Silpnybė
Vartotojų aptarnavimo kokybės gerinimas
Stiprybė
Reklamos išlaidų didinimas
Silpnybė
Bendravimas su vartotojais ir jų pasiūlymų vertinimas
Stiprybė
.Stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SSGG) matricos sudarymas
Galimybės
Reikšmingu-mo koef.
Grėsmės
Reikšmingu-mo koef.
1.Galimybė prekiauti preke užsienyje
2.Galimybė pagerinti prekės kokybę
3.Galimybė geriau išreklamuoti prekę
...
1
2
2
1.Vis didėjanti konkurencija kuri verčia nuleisti prekės kainą, kad pritraukti naujų klientų
2.Šalies ekonominė krizė priveda įmones prie bankroto, ko pasekmė mažiau perkama kėdžių.
3.Pakeltas PVM atima daugiau lėšų.
2
2
2
Stiprybės
Silpnybės
1.Rinkos dalies didinimas
2.Pardavimų apyvartos didinimas
3.Bendravimas su vartotojais ir jų pasiūlymų vertinimas.
...
2
2
1
1.Rinkos dalies išsaugojimas
2.Prekių pristatymo laiko sutrumpinimas.
3.Reklamos išlaidų didinimas
...
2
1
1
Veiksnys, kuris svarbus – 1 Labai svarbus veiksnys – 2
Išvados: kadangi šalyje ir pasaulyje vyrauja ekonominė krizė, išsaugoti rinkos dalį yra labai sunku, todėl šis veiksnys yra silpnybė. Rinkos dalies didinimas yra stiprybė, nes yra daug galimybių atidaryt filialus užsienyje. Pardavimų išlaidų mažinimas yra stiprybė, nes galima sutaupyti iš paskirstymo ir rėmimo. Prekės kokybės gerinimas yra stiprybė,...
Šį darbą sudaro 3513 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!