Problema. Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, įmonės, kurios nori būti konkurencingos privalo sukurti tokią marketingo politiką, kuri padėtų pritraukti kuo daugiau vartotojų ir paversti juos lojaliais. Dauguma organizacijų vis dar nepakankamai įvertina prekės ženklo svarbą ir kuriant prekės ženklą bei formuojant prekės įvaizdį nepasinaudoja galimybe sąmoningai parinkti vartotojui priimtinus simbolius. Todėl labai svarbu sukurti tinkamą potencialių vartotojų požiūrį į pačią organizaciją ir jos siūlomą produkciją. Lietuvos alkoholinio gėrimo brendžio prekinių ženklų įvaizdžio vertinimas yra svarbus teoriniu bei praktiniu aspektu: teoriniu aspektu šio tyrimo svarbą lemia tai, kad darbe per lietuviško brendžio prekinių ženklų įvaizdžio vertinimo prizmę atskleidžiamas ryšys tarp prekinio ženklo ir pardavimo, vartojimo, tuo tarpu praktiniu aspektu, tai yra įdomu ir svarbu įmonėms prekiaujančioms alkoholiu bei visiems vartotojams.
Tyrimo tikslas - išanalizuoti lietuviško brendžio prekiniuso ženklus, jų užimamą rinkos dalį Lietuvojeo teorinius aspektus ir ištirti lietuviškų brendžių prekinių ženklų įvaizdžio poveikį vartotojams.
Tyrimo objektas - lietuviškų brendžių prekinių ženklų įvaizdžio vertinimas.
Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė, tyrimų kompanijų atliekamų tyrimų analizė. Siekiant nustatyti lietuviškų brendžių prekinių ženklų vertinimą atsitiktinės atrankos metodu internete buvo apklausti respondentai. Gauti duomenys buvo statistiškai apdoroti MS Excel programa analizuojant tyrimo rezultatus ir lyginant įvairius rodiklius.
Darbo struktūra. Šis darbas sudarytas iš trijų pagrindinių dalių.
Pirmoje dalyje atskleidžiami teoriniai prekinio ženklo bei įvaizdžio tarpusavio santykio aspektai, svarba, tyrimo metodai.
Antroje dalyje apžvelgiami lietuviškų brendžių prekiniai ženklai bei jų pasiskirstymas rinkoje.
Trečioje dalyje atliekamas prekinių ženklų įvaizdžio vertinimo tyrimas.
1. PREKINIŲ ŽENKLŲ IR JŲ ĮVAIZDŽIŲ TEORINIAI ASPEKTAI
1.1. Prekinio ženklo samprata
Prekinis ženklas – tai simbolis, kuris išskiria ir padeda atskirti vieno gamintojo ar įmonės prekes ar paslaugas nuo kitų gamintojų prekių ar paslaugų. Pasak Juozo Rudzevičiaus, Vilniaus universiteto kokybės vadybos profesoriaus, prekės ženklas yra rinkos produktų intelektinės kokybės elementas ir vienas iš svarbesnių prekybos simbolių (J. Rudzevičius, „Prekės markės įvaizdis ir jo tyrimai“).
LR prekių ženklų registracijos įstatyme yra skelbiamas prekių ženklų apibrėžimas, kuris laikomas tikra lietuvišku...
Šį darbą sudaro 5477 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!