Vadovaujantis bendrosiomis programomis, išsilavinimo standartais, ugdymo programomis ir įgytomis žiniomis mokymo įstaigose kuno kultūros programose nustato kūno kultūros dalyko žinių ir gebėjimų vertinimo sistemą.
Siekiama, kad kūno kultūra būtų neatsiejama kiekvieno moksleivio gyvenimo dalis nepriklausomai nuo jo fizinio išsivystymo, gabumų, dvasinės prigimties, socialinės padėties.
Esminiai vertinimo kriterijai, tai moksleivių pastangos, aktyvumas, pareigingumas ir siekis tobulėti. Nors fizinio išsilavinimo standartai turi tenkinti įvairius švietimo sistemos poreikius, tačiau pagrindinė jų funkcija yra ugdymo rezultatų vertinimas.
Didėjant reikalavimams švietimui, fizinio ugdymo rezultatų vertinimo reikšmė auga. Vertinimas tampa integralia ugdymo proceso dalimi. Todėl šiame darbe pabandysime išskirti pagrindinius kūno kultūros žinių ir gebėjimų vartinimo kriterijus bei metodikas.
Darbo tikslas – Apžvelgti ir atskleisti pagrindinius kūno kultūros žinių ir gebėjimų vartinimų principus.
• Įvertinti kūno kultūros rezultatų vertinimo kaitą ir jos priežastis.
1. VERTINIMO BŪDAI IR TIPAI
◦ Vertinimo kryptys:
1. Humaniškumas - Nepriklausomai nuo kiekvieno nuo moksleivio fizinės ir dvasinės prigimties
moksleiviai turi galimybę būti vertinami teigiamai.
2. Demokratiškumas – moksleiviai turi teisę dalyvauti aptariant įvertinimą, turi teisę įsivertinti.
3. Informatyvumas – moksleiviai sužino daromas klaidas, bet kada gali sužinoti savo pasiektus rezultatus, juos palyginti.
◦ Vertinimo tikslai irt uždaviniai:
▪ Skatinti moksleivių fizinį aktyvumą pamokinėje ir nepamokinėje veikloje;
▪ Ugdyti sąmoningą poreikį aktyviai fizinei veiklai;
▪ Padėti nusistatyti fizines galias, fizinį pajėgumą ir jį puoselėti;
▪ Mokyti sveiko gyvenimo būdo;
▪ Formuoti teigiamą požiūrį į aktyvų judėjimą;
▪ Ugdyti kritinį mąstymą ir lavinti įsivertinimo įgūdžius vadovaujantis tuo.
1.1. Vertinimo būdai ir tipai
Kūno kultūros standartai - tai tam tikras siektinas rezultatas, lygmuo, kurį moksleivis, mokytojo padedamas, turėtų pasiekti, tenkindamas natūralų judėjimo poreikį. Kūno kultūros siektiniai reikalavimai (standartai) pradinėse klasėse yra sudaromi taip, kad juos įvykdyti pajėgtų keikvienas norintis ir besistengiantis fiziškai lavėti moksleivis. Jie sudaryti atsižvelgiant į jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų psichofiziologinės raidos ypatumus. Tikslinga pradinukams kelti diferencijuotus reikalavimus, atsižvelgiant į indiviadualias vaiko ypatybes, prigimtines prielaidas, fizinį parengtumą ir sveikatos būklę. Kūno kultūros pamokų metu pradinėse klasėse taikomas kriterinis žinių ir gebėjimų vertinimas,...
Šį darbą sudaro 2325 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!