Sparčiai pasaulyje plintanti kokybės vadyba yra į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, grindžiamas visuotiniu jos narių dalyvavimu, siekiant ilgalaikės sėkmės organizacijai, jos darbuotojams ir visuomenei. Kokybės vadyba yra viena naujausių ir efektyviausių vadybos koncepcijų, todėl yra aktuali Lietuvoje ir visame pasaulyje. Kokybės vadybos specialistai teigia, kad yra trys pagrindinės sąlygos šiai pažangiai filosofijai ir metodologijai sėkmingai įgyvendinti: dėmesys vartotojui, nuolatinis tobulėjimas ir visuotinis dalyvavimas. Labai svarbu ištirti šiuos principus, metodus bei įgyvendinimo galimybes.
Kad darbuotojai turėtų konkretesnių orientyrų, bendrovės rengia kokybės standartus kokybei kontroliuoti ir matuoti. Bendrovė, tolydžio tobulindama procesus, keičia savo standartus ir pateikia naujų kokybės gerinimo būdų.
Jeigu verslo įmonė nori gyvuoti rinkos konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, tai turi vadovautis kokybės vadybos filosofija ir valdymo metodais. Kai nustojama tobulėti, tai ritamasi atgal; todėl bet kuris ūkio subjektas norėdamas laimėti konkurencinę kovą turi nuolat tobulėti bent jau tokiais tempais kaip konkurentai, o dar geriau – tobulėti sparčiau už juos. Reikia kelti didelius darbo reikalavimus, siekti aukštos darbo kokybės. Jeigu vadovai to nedaro, tai darbuotojai darbo reikalavimus nusistato patys. Ir šie darbo kokybės reikalavimai visada būna žemesni negu vadovų nustatytieji. Kokybės vadyba nėra uždaras pastovus statiškas dalykas, jis nuolatos rutuliojasi, kaip ir kiekvienas dinaminis procesas.
Gerinant naujus bei jau anksčiau pradėtus gaminti produktus ir tobulinant kokybės sistemą, turėtų būti naudojama informacija, gauta iš rinkos. Vadovybė visiškai atsako už kokybės politikos suformulavimą ir sprendimus, susijusius su inicijavimu kurti kokybės sistemą, jos kūrimu, diegimu, priežiūra ir tobulinimu.
Šiuolaikinė vadybos koncepcija – visuotinė kokybės vadyba – vaidina ypatingą vaidmenį atskirų ūkio subjektų, šalių ir pasaulio regionų plėtroje. Visuotinė kokybės vadyba yra tokia vadybos filosofija ir metodai, kuriais vadovaudamasi, organizacija nuolat tobulėja, siekdama kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius, gerindama produktų arba paslaugų kokybę ir mažindama kaštus.), teigia, jog VKV kartais vadinama nuolatiniu kokybės gerinimu. Deming, Juran ir kitų požiūriai į VKV labai specifiški, detalūs, tuo tarpu 5 idėjos...
Šį darbą sudaro 9203 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!