Kiekviena įmonė, norinti pritraukti kuo daugiau klientų privalo rūpintis teigiamu savo firmos įvaizdžiu tiek visuomenėje, tiek tarp savo nuolatinių ir naujų klientų. Tai sąlygoja, kad dėl didelės tarpusavio konkurencijos tarp įvairių įmonių, dirbančių vienoje srityje, atsiranda kova ir dėl kuo geresnio įmonės įvaizdžio. Kiekvienos įmonės vadovas žino, kad geras firmos vardas garantuoja jai pastovius klientus, sklandų darbą su partneriais, gerą firmos įvertinimą visuomenėje.
Įmonės ir organizacijos įvaizdis (angl. image) yra tas vaizdas, kurį apie ją susidaro partneriai, pirkėjai, klientai, įvairūs visuomenės sluoksniai. Lietuvai, nepriklausomybės pradžioje pereinant iš planinės ekonomikos į rinkos ekonomiką nebuvo skiriamas pakankamas dėmesys įvaizdžio formavimui, pagrindinis įmonių veiklos tikslas buvo pelnas. Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, augant pasiūlai, gerėjant prekių ir paslaugų kokybei bei kylant pragyvenimo lygiui vis daugiau vartotojų renkasi gerai žinomų įmonių gaminius, paslaugas, atsižvelgia ne tik į paties gaminio savybes, bet ir į jį pagaminusios ar parduodančios įmonės reputaciją bei įvaizdį. Taigi Lietuvos įmonių vadovai jau suvokė, kad norint suformuoti prielaidas ilgalaikei ir sėkmingai įmonės veiklai rinkoje, yra svarbu sukurti ir išsaugoti gerą jos įvaizdį, nes būtent teigiamas įvaizdis pritraukia pirkėjus ir partnerius, spartina pardavimą, didina jo mastą. Jis palengvina įmonei gauti išteklių (finansinių, materialių, informacijos, žmonių) ir atlikti operacijas, didina pasitikėjimą ja. Geras įmonės įvaizdis sukuria gerą įmonės reputaciją, kurios pagalba pasiekiama geresnių ūkinių finansinių rezultatų, susilpnėja konkurentų įtaka rinkoje.
Įmonės įvaizdžiu galima rūpintis labai įvairiai. Įmonė pagal savo veiklos specifiką taip pat gali labiau remtis reklama arba ryšiais su visuomene.
Tai yra aktuali tema bet kuriai įmonei, nes šiuolaikinėje rinkoje kova vyksta ne tiek tarp prekių ir įmonių, o tarp prekių ir įmonių įvaizdžių, todėl kiekvienai organizacijai svarbu formuoti tokį savo įvaizdį, kuris būtų visapusiškai jai palankus. Pastaruoju metu rinkoje tarp gausybės panašios kokybės prekių bei paslaugų svarbiausią vaidmenį vaidina firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės. Tai ypač aktualu bankų,...
Šį darbą sudaro 5815 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!