Kursiniai darbai

Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas"

9.6   (2 atsiliepimai)
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 1 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 2 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 3 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 4 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 5 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 6 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 7 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 8 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 9 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 10 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 11 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 12 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 13 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 14 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 15 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 16 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 17 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 18 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 19 puslapis
Įvaizdžio formavimo priemonės: AB "Hansabankas" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kiekviena įmonė, norinti pritraukti kuo daugiau klientų privalo rūpintis teigiamu savo firmos įvaizdžiu tiek visuomenėje, tiek tarp savo nuolatinių ir naujų klientų. Tai sąlygoja, kad dėl didelės tarpusavio konkurencijos tarp įvairių įmonių, dirbančių vienoje srityje, atsiranda kova ir dėl kuo geresnio įmonės įvaizdžio. Kiekvienos įmonės vadovas žino, kad geras firmos vardas garantuoja jai pastovius klientus, sklandų darbą su partneriais, gerą firmos įvertinimą visuomenėje.
Įmonės ir organizacijos įvaizdis (angl. image) yra tas vaizdas, kurį apie ją susidaro partneriai, pirkėjai, klientai, įvairūs visuomenės sluoksniai. Lietuvai, nepriklausomybės pradžioje pereinant iš planinės ekonomikos į rinkos ekonomiką nebuvo skiriamas pakankamas dėmesys įvaizdžio formavimui, pagrindinis įmonių veiklos tikslas buvo pelnas. Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, augant pasiūlai, gerėjant prekių ir paslaugų kokybei bei kylant pragyvenimo lygiui vis daugiau vartotojų renkasi gerai žinomų įmonių gaminius, paslaugas, atsižvelgia ne tik į paties gaminio savybes, bet ir į jį pagaminusios ar parduodančios įmonės reputaciją bei įvaizdį. Taigi Lietuvos įmonių vadovai jau suvokė, kad norint suformuoti prielaidas ilgalaikei ir sėkmingai įmonės veiklai rinkoje, yra svarbu sukurti ir išsaugoti gerą jos įvaizdį, nes būtent teigiamas įvaizdis pritraukia pirkėjus ir partnerius, spartina pardavimą, didina jo mastą. Jis palengvina įmonei gauti išteklių (finansinių, materialių, informacijos, žmonių) ir atlikti operacijas, didina pasitikėjimą ja. Geras įmonės įvaizdis sukuria gerą įmonės reputaciją, kurios pagalba pasiekiama geresnių ūkinių finansinių rezultatų, susilpnėja konkurentų įtaka rinkoje.
Įmonės įvaizdžiu galima rūpintis labai įvairiai. Įmonė pagal savo veiklos specifiką taip pat gali labiau remtis reklama arba ryšiais su visuomene.
Tai yra aktuali tema bet kuriai įmonei, nes šiuolaikinėje rinkoje kova vyksta ne tiek tarp prekių ir įmonių, o tarp prekių ir įmonių įvaizdžių, todėl kiekvienai organizacijai svarbu formuoti tokį savo įvaizdį, kuris būtų visapusiškai jai palankus. Pastaruoju metu rinkoje tarp gausybės panašios kokybės prekių bei paslaugų svarbiausią vaidmenį vaidina firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės. Tai ypač aktualu bankų,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5815 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. ĮMONĖS ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO PRIEMONIŲ TEORINIS ASPEKTAS 4
  • 1.2. ĮMONĖS ĮVAIZDIS 4
  • 1.2. RYŠIAI SU VISUOMENE 7
  • 1.3. REKLAMA 10
  • 2. ĮMONĖS ĮVAIZDŽIO IR PRIEMONIŲ TYRIMO METODIKOS PAGRINDIMAS 12
  • 2.1. AB BANKO "HANSABANKAS" PRISTATYMAS 12
  • 2.2. TYRIMO METODIKOS PAGRINDIMAS 13
  • 3. "HANSABANKO" KLIENTŲ POŽIŪRIO Į ORGANIZACIJOS ĮVAIZDĮ TYRIMO DUOMENYS 15
  • 3.1. APKLAUSOS REZULTATŲ ANALIZĖ 15
  • 3.2. APKLAUSOS REZULTATŲ APIBENDRINIMAS 21
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI 23
  • LITERATŪRA 25
  • PRIEDAI 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
28 psl., (5815 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 28 psl., (5815 ž.)
  • Word failas 408 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt