Nuolatinis įvaizdžio formavimas suteikia organizacijoms rinkoje tam tikrą jėgą, kuri didina bei užtikrina jų patikimumą ir pranašumą konkurencinės kovos metu. Patikimas organizacijos įvaizdis garantuoja visuomenei ir pavieniams vartotojams siūlomų paslaugų kokybę bei saugo įmonę nuo konkurencijos.
Įvaizdžio kūrimui reikalingos ne tik lėšos, bet ir laikas. Įvaizdis negali būti kartą sukurtas ir daugiau nebekintantis. Jis yra dinamiškas, jis keičiasi priklausomai nuo pokyčių pačiame nešiklyje arba žmonių grupės sąmonėje.
Vis daugiau organizacijų ir įmonių suvokia, kad sėkmingas įvaizdžio formavimas priklauso nuo daugelio įvairių veiksnių – produktų ar paslaugų kokybės, įvairių reklamos ir komunikacijos priemonių, visuomenės palankumo, vidinės įmonės komunikacijos ir kt.
Įmonės stilius – tai spalvų, grafikos, žodžių, tipografijos, dizaino, nuolatinių elementų, kontrastų rinkinys, užtikrinantis vizualią ir prasminę prekių bei paslaugų, visos įmonės teikiančios informacijos vienybę, firmos vidinį ir išorinį apiforminimą.
Kiekvienai įmonei labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės panašios kokybės paslaugų bei prekių svarbų vaidmenį vaidins firmos įvaizdis bei stilius. Jų formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Kursiniame darbe analizuojama firmos įvaizdžio esmė, įvaizdžio formavimo ypatybės, firmos stiliaus esmė, pateikiamas įmonės įvaizdžio modelis, kriterijai, kurie formuoja gerą įvaizdį apie firmą. Analizuojami rėmimo komplekso elementai –asmeninis pardavimas, pardavimų skatinimas, reklama, populiarinimas ir ryšiai su visuomenė - įvaizdžio kūrimo procese.
Darbo tikslas. Išanalizuoti verslo aplinką, vartotojų požiūrį į įmonių formuojamą įvaizdį. Kaip kuriamas įmonės stilius pasitelkiant reklamos pagalbą. Atskleisti formuojamo įvaizdžio vaidmenį įmonei šiuolaikinėje rinkoje.
Darbo (tyrimo) objektas – Įmonės įvaizdžio formavimo svarba
Darbo dalykas – Įvairios priemonės bei jų vaidmuo įmonės įvaizdžio formavimo procese.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti kokį svarbų vaidmenį turi atlikti reklama firmos įvaizdžio kūrime.
2. Įvertinti galimas priemones įvaizdžio formavime.
3. Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie įmonės įvaizdžio svarbą .
Tyrimo metodai ir priemonės.
1. Literatūros analizė.
2. Sociologinių tyrimų (anketinė apklausa) duomenų analizė.
.
1. Firmos įvaizdžio esmė
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis augant įmonių konkurencijai bei privataus ūkio sektoriui, vis daugiau dėmesio yra skiriama stipraus...
Šį darbą sudaro 5559 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!