Kursiniai darbai

Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė

9.8   (3 atsiliepimai)
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 1 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 2 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 3 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 4 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 5 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 6 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 7 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 8 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 9 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 10 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 11 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 12 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 13 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 14 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 15 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 16 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 17 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 18 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 19 puslapis
Įmonės įvaizdžio formavimo reikšmė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nuolatinis įvaizdžio formavimas suteikia organizacijoms rinkoje tam tikrą jėgą, kuri didina bei užtikrina jų patikimumą ir pranašumą konkurencinės kovos metu. Patikimas organizacijos įvaizdis garantuoja visuomenei ir pavieniams vartotojams siūlomų paslaugų kokybę bei saugo įmonę nuo konkurencijos.
Įvaizdžio kūrimui reikalingos ne tik lėšos, bet ir laikas. Įvaizdis negali būti kartą sukurtas ir daugiau nebekintantis. Jis yra dinamiškas, jis keičiasi priklausomai nuo pokyčių pačiame nešiklyje arba žmonių grupės sąmonėje.
Vis daugiau organizacijų ir įmonių suvokia, kad sėkmingas įvaizdžio formavimas priklauso nuo daugelio įvairių veiksnių – produktų ar paslaugų kokybės, įvairių reklamos ir komunikacijos priemonių, visuomenės palankumo, vidinės įmonės komunikacijos ir kt.
Įmonės stilius – tai spalvų, grafikos, žodžių, tipografijos, dizaino, nuolatinių elementų, kontrastų rinkinys, užtikrinantis vizualią ir prasminę prekių bei paslaugų, visos įmonės teikiančios informacijos vienybę, firmos vidinį ir išorinį apiforminimą.
Kiekvienai įmonei labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės panašios kokybės paslaugų bei prekių svarbų vaidmenį vaidins firmos įvaizdis bei stilius. Jų formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Kursiniame darbe analizuojama firmos įvaizdžio esmė, įvaizdžio formavimo ypatybės, firmos stiliaus esmė, pateikiamas įmonės įvaizdžio modelis, kriterijai, kurie formuoja gerą įvaizdį apie firmą. Analizuojami rėmimo komplekso elementai –asmeninis pardavimas, pardavimų skatinimas, reklama, populiarinimas ir ryšiai su visuomenė - įvaizdžio kūrimo procese.
Darbo tikslas. Išanalizuoti verslo aplinką, vartotojų požiūrį į įmonių formuojamą įvaizdį. Kaip kuriamas įmonės stilius pasitelkiant reklamos pagalbą. Atskleisti formuojamo įvaizdžio vaidmenį įmonei šiuolaikinėje rinkoje.
Darbo (tyrimo) objektas – Įmonės įvaizdžio formavimo svarba
Darbo dalykas – Įvairios priemonės bei jų vaidmuo įmonės įvaizdžio formavimo procese.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti kokį svarbų vaidmenį turi atlikti reklama firmos įvaizdžio kūrime.
2. Įvertinti galimas priemones įvaizdžio formavime.
3. Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie įmonės įvaizdžio svarbą .
Tyrimo metodai ir priemonės.
1. Literatūros analizė.
2. Sociologinių tyrimų (anketinė apklausa) duomenų analizė.
.
1. Firmos įvaizdžio esmė
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis augant įmonių konkurencijai bei privataus ūkio sektoriui, vis daugiau dėmesio yra skiriama stipraus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5559 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Santrauka 3
  • Įvadas 4
  • 1. Firmos įvaizdžio esmė 5
  • 2. Įvaizdžio formavimo ypatybės 6
  • 3. Įmonės įvaizdžio modelis 8
  • 4. Firmos stiliaus esmė 11
  • 5. Kriterijai, formuojantys gerą firmos įvaizdį 13
  • 6. Rėmimo komplekso elementai – įvaizdžio formavimo procese. 14
  • 6.1 Asmeninis pardavimas. 15
  • 6.2 Reklama 16
  • 6.3 Socialinė reklama – įvaizdžio formavimo būdas 18
  • 6.4 Populiarinimas, ryšiai su visuomene 18
  • Anketos analizė 21
  • Išvados ir siūlymai 27
  • Literatūra ir kiti šaltiniai 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
28 psl., (5559 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 28 psl., (5559 ž.)
  • Word failas 506 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt