Reikalavimai istorijos pamokai spec. mokykloje.
1) ideologiniai reikalavimai. Pamoka savo turiniu, struktūra, įvairiais mokymo metodais ir būdais turi formuoti teigiamas bendražmogiškas moralės, mokinių humanistines nuostatas ir tuo pagrindu teisingai aiškinti istorinius įvykius bei reiškinius.
2) higieniniai reikalavimai. Tai nespecifiniai reikalavimai istorijos pamokai. Mokytojas turi nuolat rūpintis, kad vaikai nepervargtų, todėl būtina laiku kaitalioti darbo metodus, būdus, informacijos klausymąsi su praktinėmis, grafinėmis bei kitokiomis užduotimis, padedančiomis įtraukti į darbą įvairius jutimo organus.
- pamokos turinio atitikimas dabartinį istorijos mokslo išsivystymą ir mokinių galimybes suvokti medžiagą. SIM dėl psichikos ypatumų sunkiai supranta istorijos procesą, jo įvykius, nesupranta istorinių sąvokų, apibendrinimų, nepajėgia savarankiškai nagrinėti spausdintinių šaltinių. Jiems labiausiai prieinamas mokytojo siužetinis pasakojimas, pagrįstais konkrečiais vaizdais, praeities paveikslais, istorinių asmenybių veikla. tačiau, koks bebūtų elementarus pasakojimas, jis neturi menkinti istorijos kaip mokslo, kaip mokomojo dalyko.
- tinkamas metodų, būdų ir priemonių parinkimas istorijos pamokai priklauso nuo istorijos medžiagos turinio korekcinių, mokomųjų ir auklėjamųjų apmokos uždavinių. Metodų parinkimas priklauso ir nuo mokinių turimų nagrinėjamo įvykio žinių, nuo mokėjimų ir įgūdžių. Einant iš klasės į klasę, parenkami sudėtingesni metodai, vaizdinės priemonės.
- frontalaus, diferencijuoto ir individualaus darbo su kiekvienu mokinių derinimas. Sėkmingas mokytojo darbas spec. mokykloje priklauso nuo mokinių pažinimo. Vaikai nepanašūs vienas į kitą gabumais, interesais, emociniais valios ypatumais. Į tai būtina atsižvelgti, suteikiant mokiniams individualią pagalbą. Diferencijuotas darbas pasireiškia tuo pačiu laiku pamokoje dirbamu darbu su nedidelėmis mokinių grupėmis, kurioms mokantis programos medžiagą, iškyla vienarūšių sunkumų ir kurių pagrindą sudaro vienodos arba artimos priežastys. Mokant istorijos, netikslinga skirstyti mokinius į stiprius, vidutinius ir silpnus. Remiantis vien tik individualaus ar diferencijuoto priėjimo, būtų labai sunku. Todėl didesnė darbo dalis yra atliekama su visais mokiniams, jos nagrinėjimas, įtvirtinimas. Kituose pamokos etapuose galimas labiau individualizuotas darbas.
- pamokos vientisumas, užbaigtumas ir susiejimas su ankstesnėmis ir vėlesnėmis pamokomis. Kiekviena istorijos pamoka turi būti vientisa ir užbaigta. Vientisa turi būti temos atžvilgiu. Negalima per tą...
Šį darbą sudaro 2341 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!