• Pastaraisiais metais, sparčiai tobulėjančioje informacinėje visuomenėje, tarpusavio komunikacija įgyja vis didesnį vaidmenį. • Kaip pažymima metodiniame leidinyje „Nuostabusis ženklų ir prasmių pasaulis“ (2016), priešmokyklinukams būtina aplinka, kurioje pakankamai galimybių aktyviai vartoti kalbą – klausytis, kalbėti, bendrauti; be to, norintiems pradėti skaityti vaikams reikia būti sukaupusiems daugybę patirčių: turėti išplėtotą žodyną, turėti garsų ir raidžių siejimo įgūdžių, pažinti raides, turėti žodžių atpažinimo įgūdžių, būti girdėjusiems daug, įvairių, įdomių ir estetiškai vertingų kūrinių.“ • Poreikis ugdyti kūrybiškumą yra įtrauktas į Lietuvos pažangos strategiją „Lietuva 2030“, kuria siekiama paskatinti esminius visuomenės pokyčius ir sudaryti sąlygas formuotis kūrybingai, atsakingai ir atvirai asmenybei. Kaip pažymima šiame dokumente, „tokios asmenybės skatins pažangos procesus ir lems teigiamus pokyčius visose visuomenės gyvenimo srityse.“. (Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030“, p.4, 2012). • • Problemos ištirtumas. • Apie ikimokyklinio amžiaus vaikų raidos ir asmenybės vystymąsi, mąstymo ypatumus rašė Dodge, Colker, Heroman (2007), Tamulienė (2012), Brazauskaitė (2014), Lapnienė (2015), Strazdienė (2016). • Sakytinę kalbą gana išsamiai skirtingais metais, moksliniuose straipsniuose analizavo Nauckūnaitė (2007, 2014, 2015). • Sakytinės kalbos ugdymą nagrinėjo Marcelinienė (2012, 2013). • Vizualinės raiškos ugdymo svarbą išskyrė Brazauskaitė (2014), Brukštutė (2017), Kančelskienė (2018), Dodge, Colker, Heroman (2017), Kochanskienė (2017). • Anspoka (2021) analizavo vaiko kalbos raidą ikimokyklinėje įstaigoje ir mokykloje, kalbos ugdymą ikimokykliniame amžiuje analizavo Attig ir Weinert (2018), Attig ir Weinert (2019), Blossfeld ir Roßbach (2019). • • Darbo problema: išryškėja ikimokyklinio amžiaus vaikų sakytinės kalbos ugdymo galimybės vizualinės raiškos aspektu, tiriamos įvairiu ugdymo(si) aspektu. • Keliamas probleminis klausimas: kokios ikimokyklinio amžiaus vaikų sakytinės kalbos ugdymo galimybės vizualinės raiškos aspektu, remiantis pedagogų nuomone? • DARBO OBJEKTAS – ikimokyklinio amžiaus vaikų sakytinės kalbos ugdymo galimybės vizualinės raiškos aspektu. • Darbo tikslas - išanalizuoti pedagogų nuomonę apie ikimokyklinio amžiaus vaikų sakytinės kalbos ugdymo galimybes vizualinės raiškos aspektu. • •
Šį darbą sudaro 961 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!