Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos organizacijos veikloje. Vartotojų elgsenos pažinimas rinkodaros specialistams leidžia suprasti ir numatyti vartotojų elgesį pirkimo vietoje, taip pat suteikia galimybę suprasti, kokią įtaką vartojimas daro kiekvieno individo gyvenime. Taip, kad būtų galima pažinti vartotojų poreikius reikia labai tiksliai ir profesionaliai susegmentuoti rinką, nes nediferencijuotas marketingas šiomis dienomis beveik netaikomas dėl milžiniškos konkurencijos. Gerai susegmentuota rinka leidžia tikslingai nusitaikyti į norimą vartotoją, pažinti jo poreikius, motyvaciją pirkti, vertybių sistemą.
Šių dienų rinka gerokai skiriasi nuo rinkos prieš keletą metų, atsiranda naujų formų ir požymių rinkų. Viena iš jų yra elektroninė rinka.
Elektoninė rinka – dar jauna, tačiau, kaip rodo paskutiniojo tūkstantmečio dešimtmečio statistiniai kiekybiniai bei kokybiniai rodikliai e-rinkos vystymosi potencialas yra milžiniškas. Norėdami patenkinti virtualių pirkėjų poreikius ir norus, padėjome segmentuoti. Taigi, pasirinktoji tema yra aktuali bei šiuolaikiška.
Darbo objektas – elektroninė rinka.
Darbo uždaviniai:
1) Apžvelgti rinkų segmentavimą kriterijus ir rinkos segmentavimą.
2) Remiantis įvairiais tyrimais apžvelgti kelių autorių nuomones apie segmentavimo kriterijus bei patį vartotojų segmentavimą.
3) Išanalizuoti, kurio segmento vartotojai yra potencialiausi pirkėjai.
4) Apžvelgti demografinius interneto vartotojų segmentus Lietuvoje.
Šio darbo tikslas: ištirti elektroninų rinkų segmentavimą,
Metodai: Darbe naudosime daug literatūros šaltinių, nemažai iš jų rašytinių, taip pat elektroninų.
1. Rinkos segmentavimo kriterijai
Segmentavimas tai yra rinkos suskaidymas į atskiras dalis, kur kiekvienas pogrupis turi sau būdingas charakteristikas ir požymius ir vienas iš šių pogrupių yra pasirenkamas kaip bendrovės tikslinė rinka. Šis pogrupis tada tampa pagrindiniu kuriant visą makretingo kompleksą.
Segmentuojant rinką, tiek elektroninę, tiek ne, reikia užsibrėžti kriterijus dėl segmentų realumo, praktinio įgyvendinamumo. Tam naudojami tokie kriterijai:
Išmatuojamumas. Turi būti galimybė nustatyti segmento absoliutų ar procentinį dydį. Kuo kriterijus yra labiau kiekybinis, tuo išmatuojamumas yra didesnis. Tyrimai, kuriais nustatomas segmento dydis turi būti platūs, bei nuolatiniai, kitaip galima neišvengti paklaidų.
Pasiekiamumas. Pardavėjams reikia pasiekti segmentus, kad juos aptarnautų ir galėtų jiems parduoti. Norimą auditorijos dalį turi būti galimybė pritraukti ir...
Šį darbą sudaro 4301 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!