Kursiniai darbai

Elektroninių rinkų segmentavimas

9.6   (2 atsiliepimai)
Elektroninių rinkų segmentavimas 1 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 2 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 3 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 4 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 5 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 6 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 7 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 8 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 9 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 10 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 11 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 12 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 13 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 14 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 15 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 16 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 17 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 18 puslapis
Elektroninių rinkų segmentavimas 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos organizacijos veikloje. Vartotojų elgsenos pažinimas rinkodaros specialistams leidžia suprasti ir numatyti vartotojų elgesį pirkimo vietoje, taip pat suteikia galimybę suprasti, kokią įtaką vartojimas daro kiekvieno individo gyvenime. Taip, kad būtų galima pažinti vartotojų poreikius reikia labai tiksliai ir profesionaliai susegmentuoti rinką, nes nediferencijuotas marketingas šiomis dienomis beveik netaikomas dėl milžiniškos konkurencijos. Gerai susegmentuota rinka leidžia tikslingai nusitaikyti į norimą vartotoją, pažinti jo poreikius, motyvaciją pirkti, vertybių sistemą.
Šių dienų rinka gerokai skiriasi nuo rinkos prieš keletą metų, atsiranda naujų formų ir požymių rinkų. Viena iš jų yra elektroninė rinka.
Elektoninė rinka – dar jauna, tačiau, kaip rodo paskutiniojo tūkstantmečio dešimtmečio statistiniai kiekybiniai bei kokybiniai rodikliai e-rinkos vystymosi potencialas yra milžiniškas. Norėdami patenkinti virtualių pirkėjų poreikius ir norus, padėjome segmentuoti. Taigi, pasirinktoji tema yra aktuali bei šiuolaikiška.
Darbo objektas – elektroninė rinka.
Darbo uždaviniai:
1) Apžvelgti rinkų segmentavimą kriterijus ir rinkos segmentavimą.
2) Remiantis įvairiais tyrimais apžvelgti kelių autorių nuomones apie segmentavimo kriterijus bei patį vartotojų segmentavimą.
3) Išanalizuoti, kurio segmento vartotojai yra potencialiausi pirkėjai.
4) Apžvelgti demografinius interneto vartotojų segmentus Lietuvoje.
Šio darbo tikslas: ištirti elektroninų rinkų segmentavimą,
Metodai: Darbe naudosime daug literatūros šaltinių, nemažai iš jų rašytinių, taip pat elektroninų.
1. Rinkos segmentavimo kriterijai
Segmentavimas tai yra rinkos suskaidymas į atskiras dalis, kur kiekvienas pogrupis turi sau būdingas charakteristikas ir požymius ir vienas iš šių pogrupių yra pasirenkamas kaip bendrovės tikslinė rinka. Šis pogrupis tada tampa pagrindiniu kuriant visą makretingo kompleksą.
Segmentuojant rinką, tiek elektroninę, tiek ne, reikia užsibrėžti kriterijus dėl segmentų realumo, praktinio įgyvendinamumo. Tam naudojami tokie kriterijai:
Išmatuojamumas. Turi būti galimybė nustatyti segmento absoliutų ar procentinį dydį. Kuo kriterijus yra labiau kiekybinis, tuo išmatuojamumas yra didesnis. Tyrimai, kuriais nustatomas segmento dydis turi būti platūs, bei nuolatiniai, kitaip galima neišvengti paklaidų.
Pasiekiamumas. Pardavėjams reikia pasiekti segmentus, kad juos aptarnautų ir galėtų jiems parduoti. Norimą auditorijos dalį turi būti galimybė pritraukti ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4301 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Rinkos segmentavimo kriterijai 4
  • 2. Rinkos segmentavimas 4
  • 3. Segmentavimo eglsenos aspektu kriterijai 6
  • 3.1 Segmentavimas pagal lojalumą 7
  • 3.2 Segmentavimas pagal naudą 7
  • 3.3 Segmentavimas pagal vartojimo pobūdį 7
  • 4. Segmentavimas pagal Schiffman ir Kanuk 8
  • 5. Segmentavimas pagal ,, Digitas“ marketingo tyrimų kompanijos atliktą analizę 9
  • 5.1 Pagrindinės segmentavimo charakteristikos 9
  • 5.2 Segmentų apibūdinimas 9
  • 6. Pirkėjų internete gyvenimo būdo matavimas 10
  • 6.1 Perkančiųjų internete segmentas 12
  • 6.2 Neperkančių interneto vartotojų segmentai 13
  • 7. Kintamieji nusakantys vartotojų elgseną internete, pagal Strauss, Ansary ir Frost, tyrimą 14
  • 8. Demografiniai interneto vartotojų segmentai Lietuvoje 15
  • Išvados 18
  • Literatūra 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4301 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 19 psl., (4301 ž.)
  • Word failas 167 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt