Namų darbai

Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas

9.4   (3 atsiliepimai)
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 1 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 2 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 3 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 4 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 5 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 6 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 7 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 8 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 9 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 10 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 11 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 12 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1 Užduotis: Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratas. Pateikti savo nuomonę (apibrėžimus). 2 sąvokas.
1 lentelė.
NR.
Autorius
Metai, psl.
Sąvokos
1.
E. J. McCarthy, W. D. Perreault, Jr.
1990, 13psl.
Rinka yra pardavėjų ir pirkėjų visuma kuri tikisi iškeisti prekes ir/ar paslaugas į kažką naudingo (Market is a group of sellers and buyers who are willing to exchange goods and/or services for something of value).
2.
E. J. McCarthy, W. D. Perreault, Jr.
1991, 31psl.
Tikslinė rinka yra pakankamai vienoda pirkėjų grupė, kurią kompanija nori patraukti (A target market- a fairly homogeneous (similar) group of customers to whom a company wishes to appeal).
3.
J.Vijeikis
2003, 23-24psl.
Rinka- tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, išreikštas kaina (ekonominis požiūris).
Rinka- tai visuma esamų ir potencialių pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais (rinkodaros požiūris).
Tikslinė rinkodara- tai įmonės pastangų nukreipimas į vienos ar kelių vartotojų grupių, išsiskiriančių poreikių ar charakteristikų bendrumų, aptarnavimas.
4.
P. Kotler, G. Armstrong, J.
Saunders, V.
Wong
2003, 354psl.
Tikslinę rinką sudaro pirkėjų grupė, turinti tokias pat savybes ir poreikius, kuriuos bendrovė nusprendžia patenkinti.
5.
V. Kindurys
1998, 159psl.
Paslaugų įmonės tikslinė rinka- tai konkretūs realūs jos paslaugų vartotojai (klientai), kuriuos reikia kuo išsamiau ir konkrečiau apibūdinti.
6.
S. Urbonavičius
1990, 51psl.
Rinka- tai mainų sfera.
7.
V. Pranulis, A. Pajuodis, S. Urbonavičius, R. Virvilaitė
2000, 125-127psl.
Rinka- tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, išreiškiamas kaina(ekonominis požiūris).
Rinka- tai visuma esamų ir potencialių vartotojų, siekiančių patenkinti savo poreikius, pasikeičiant kuo nors vertingu su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais(marketingo požiūris).
Tikslinė rinka- tai rinkos dalis, į kurią įmonė nukreipia marketingo kompleksą.
8.
M. Kriaučionienė, R. Urbauskiėnė, R. Vaitkienė
2005, 28psl.
Tikslinė rinka- tai vartotojų grupė, pasižyminti panašiais požymiais, į kuriuos orientuodamasi įmonė kuria marketingo kompleksą.
9.
2006 02 24
Tikslinė rinka yra rinkos segmentas, kur yra parduodamas tam tikras produktas. Kuris yra apibrėžtas pagal amžių,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (1982 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 13 psl., (1982 ž.)
  • Word failas 116 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt