1 Užduotis: Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratas. Pateikti savo nuomonę (apibrėžimus). 2 sąvokas.
1 lentelė.
NR.
Autorius
Metai, psl.
Sąvokos
1.
E. J. McCarthy, W. D. Perreault, Jr.
1990, 13psl.
Rinka yra pardavėjų ir pirkėjų visuma kuri tikisi iškeisti prekes ir/ar paslaugas į kažką naudingo (Market is a group of sellers and buyers who are willing to exchange goods and/or services for something of value).
2.
E. J. McCarthy, W. D. Perreault, Jr.
1991, 31psl.
Tikslinė rinka yra pakankamai vienoda pirkėjų grupė, kurią kompanija nori patraukti (A target market- a fairly homogeneous (similar) group of customers to whom a company wishes to appeal).
3.
J.Vijeikis
2003, 23-24psl.
Rinka- tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, išreikštas kaina (ekonominis požiūris).
Rinka- tai visuma esamų ir potencialių pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais (rinkodaros požiūris).
Tikslinė rinkodara- tai įmonės pastangų nukreipimas į vienos ar kelių vartotojų grupių, išsiskiriančių poreikių ar charakteristikų bendrumų, aptarnavimas.
4.
P. Kotler, G. Armstrong, J.
Saunders, V.
Wong
2003, 354psl.
Tikslinę rinką sudaro pirkėjų grupė, turinti tokias pat savybes ir poreikius, kuriuos bendrovė nusprendžia patenkinti.
5.
V. Kindurys
1998, 159psl.
Paslaugų įmonės tikslinė rinka- tai konkretūs realūs jos paslaugų vartotojai (klientai), kuriuos reikia kuo išsamiau ir konkrečiau apibūdinti.
6.
S. Urbonavičius
1990, 51psl.
Rinka- tai mainų sfera.
7.
V. Pranulis, A. Pajuodis, S. Urbonavičius, R. Virvilaitė
2000, 125-127psl.
Rinka- tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, išreiškiamas kaina(ekonominis požiūris).
Rinka- tai visuma esamų ir potencialių vartotojų, siekiančių patenkinti savo poreikius, pasikeičiant kuo nors vertingu su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais(marketingo požiūris).
Tikslinė rinka- tai rinkos dalis, į kurią įmonė nukreipia marketingo kompleksą.
8.
M. Kriaučionienė, R. Urbauskiėnė, R. Vaitkienė
2005, 28psl.
Tikslinė rinka- tai vartotojų grupė, pasižyminti panašiais požymiais, į kuriuos orientuodamasi įmonė kuria marketingo kompleksą.
9.
2006 02 24
Tikslinė rinka yra rinkos segmentas, kur yra parduodamas tam tikras produktas. Kuris yra apibrėžtas pagal amžių,...
Šį darbą sudaro 1982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!