Namų darbai

Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas

10   (1 atsiliepimai)
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 1 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 2 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 3 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 4 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 5 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 6 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 7 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 8 puslapis
Rinkos segmentavimas bei tikslinės rinkos parinkimas 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1.Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratas. Pateikti savo nuomonę (apibrėžimus).
Rinka – tai mainų sfera.
P.125
Rinka – tai visuma esamų ir potencialių vartotojų, siekiančių patenkinti savo poreikius pasikeičiant kuo nors vertingu su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
R. Virvilaitė
1997,-
P.7
Rinką galima apibrėžti kaip pardavėjų ir pirkėjų susitikimo vietą, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas išreiškiamas prekių verte – kaina.
B.Leonienė
1997 ,-P.40
Rinka-ekonominė mainų sistema, kuri garantuoja
prekių bei paslaugų pirkimą ir pardavimą: tai vieta, kurioje vyksta mainai.
Mano manymu, rinka – tai sandėris tarp pirkėjo ir pardavėjo.
2 lentelė: Požiūriai į tikslinės rinkos sampratą
Autorius (-iai)
Metai
Sąvoka arba samprata
P. Kotler
2003,-
P. 354
Tikslinė rinka – pirkėjų grupė, turinti tokias pačias savybes ir poreikius, kuriuos bendrovė ryžtasi patenkinti.
V. Pranulis
2000,-
P.127
Tikslinė rinka – tai rinkos dalis, į kurią įmonė nukreipia marketingo kompleksą.
B.Martinkus,
V.Žilinskas
1997,– P.372
Tikslinė rinka – tai įmonės siekimas užvaldyti tam tikrą rinkos segmentą, jeigu jis tenkina sąlygas: pakankamai imlus, turi tolesnes plėtros galimybes, nėra konkuruojančių įmonių.
S. Urbonavičius
1990,-
P.194
Tikslinė rinka – rinkos taikinys.
Mano manymu, tikslinė rinka – tai vartotojų grupė, turinti savo poreikius bei norus, kuriuos įmonė nori išpildyti.
2. Pateikti 3 autorių nuomones apie rinkos segmentavimo lygius: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir kokie tipai. Pateikti schematiškai.
Įmonė, savo veikloje naudojanti diferencijuotą arba koncentruotą marketingą, pirmiausiai pasirenka vieną ar keletą tikslinių rinkų. Tam atliekamas rinkos segmentavimas. Prieš segmentuodama įmonė pasirenka požymius, pagal kuriuos skirstys rinką į segmentus. Vartojimo prekių ir gamybinės paskirties prekių rinkų segmentavimo požymiai yra skirtingi.
Vartojimo prekių rinkos segmentavimas pagal V. Pranulį
2.pav.Vartojimo prekių rinkos segmentavimas (V. Pranulis, 2000, p.130)
3 lentelė. Rinkos segmentavimo kriterijai
GEOGRAFINIS SEGMENTAVIMAS
• Miesto ar kaimo gyventojai
• Administracinė teritorija
• Vietovės geografinės ypatybės
DEMOGRAFINIS SEGMENTAVIMAS
• Amžius
• Lytis
• Užsiėmimo pobūdis
• Išsilavinimas
• Šeimos dydis
• Šeimos gyvenimo ciklo etapas
• Šeimos pajamos
• Religija
• Rasė
• Tautybė
PSICHOGRAFINIS SEGMENTAVIMAS
• Nuostata (nuomonė) tam tikrų prekių ar prekės grupių atžvilgiu
• Svarbiausi asmenybės požymiai (charakterio savybės, komunikabilumas ir pan.)
• Elgsenos požymiai (gyvenimo, pirkimo įpročiai)
VARTOTOJO ELGSENOS
• Motyvai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
9 psl., (1396 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 9 psl., (1396 ž.)
  • Word failas 151 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt