Šiuolaikinės verslo organizacijos siekia aprūpinti savo klientą jį dominančiomis prekėmis ir taip uždirbti kuo didesnį pelną. Tačiau kiekvienam mažos įmonės ar didelės korporacijos darbuotojui yra aišku, kad kiekvieno vartotojo poreikiai yra skirtingi, o skirtumą lemia tiek biologiniai veiksniai kaip lytis, odos spalva, tiek socialiniai veiksniai kaip šeimos sudėtis, padėtis visuomenėje, o didžiausias skirtumas- pajamos. Taigi atitinkamai kiekvienas sėkmingas verslininkas gilinasi į šiuos rinką įtakojančius veiksnius, stengiasi suprasti ir analizuoti rinkoje vykstančius procesus. O tai padaryti jam padeda rinkos tyrimai.
Ieškodama informacijos šiai referato temai susidūriau su problema, kad labai daug vadovėlių, rašto darbų marketingo tyrimus tapatina su rinkos tyrimais. Tačiau rinkos tyrimai yra marketingo tyrimų pagrindinė sudedamoji dalis, kadangi be rinkos tyrimų kiti tyrimai neturi prasmės. Jais grindžiami visi marketingo tyrimų sprendimai ir jie nulemia pagrindinius marketingo veiklos aspektus. Todėl, pirmiausia, atskirsiu šias dvi sąvokas ir giliau panagrinėsiu rinkos tyrimų temą.
Visame pasaulyje žaibo greitumu įsigalėjo tendencija įmonėse steigti rinkos tyrimų skyrius, juos gausiai finansuoti, kadangi visos investicijos grįžta bumerangu. Net gi steigiasi įmonės užsiimančios vien rinkos tyrimų veikla ir jos turi didelę paklausą. Ir tai galima labai paprastai paaiškinti: esant didelėms konkurencijos sąlygoms, kylant valstybėse pragyvenimo lygiui, žmonių poreikiai auga su lyg dienomis. Be to tai kursto ir vartotojų tarpusavio konkurencija: noras atitikti tobulas reklamas, mados tendencijas ir t.t. Žinoma, labai sunku spėti tiek įmonėms su vartotojų poreikių pokyčių greitumu, tiek vartotojams su vis naujų produktų pasiūla. Tai lyg užburtas ratas. Todėl norint būti sėkmingu verslininku, o ypač įeiti į rinką yra reikalingi rinkos tyrimai, kurie padeda analizuoti ko pirkėjas nori ir kodėl jis to nori.
Kaip ir minėjau labai svarbu yra atskirti marketingo tyrimų ir rinkos tyrimų sąvokas.
Marketingo tyrimai- tai informacinė funkcija, jungianti organizaciją ir jos aptarnaujančią rinką.
Rinkos tyrimai- sisteminis, vienkartinis arba daugkartinis rinkos duomenų rinkimas bei sutvarkymas, laikantis tam tikros metodikos, kai duomenų interpretacija turi tam tikrą tikslą.
Pagrindinis marketingo tyrimų...
Šį darbą sudaro 3609 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!