Šiais laikais versle daug dėmesio skiriama komunikacijai ir bendravimui, ypač pardavimo srityje. Juk nė viena įmonė negalvoja, kad jos gaminius visi pirks ar paslaugomis naudosis tik dėl jų geros kokybės.
Mandagūs, paslaugūs, mokantys užmegzti kontaktą ir įgyti kliento pasitikėjimą pardavėjai ir kiti aptarnaujantys darbuotojai – ne prabanga, o būtinybė kompanijai, norinčiai išlikti ir įsitvirtinti. Sekretorės ir biuro administratorės kasdien kuria įmonės įvaizdį. Pastaruoju metu net monopolinės kompanijos stengiasi apmokyti savo darbuotojus, kaip dera elgtis su klientais, bendrauti tarpusavyje, nes visi jaučia būtinybę kurti gerą savo įvaizdį.
UAB „D-Legals“ – aukštos kokybės teisinės paslaugos verslo subjektams. Kontoros branduolį sudaro jauni, veržlūs, novatoriški bei patyrę teisininkai, sugebantys prisitaikyti prie atitinkamo verslo specifikos pasiūlant efektyviausius sprendimus.
Yra daug rašytų ir nerašytų taisyklių, reglamentuojančių elgesį vienose ar kitose situacijose: kaip pasisveikinti, kaip prisistatyti, kaip priimti svečius ar kalbėtis telefonu. Tas taisykles dažniausiai vadiname bendravimo etiketu, kartais – protokolo reikalavimais. Tačiau dažnai vien to nepakanka. Visapusiškam bendravimui su klientais kuriamos programos, padedančios organizuoti patį bendravimo procesą. Viena tokių programų yra „Skytex CRM“, kurią naudoja „D-Legals“ advokatų kontora.
Kursinio darbo tikslas: išanalizuoti darbo su klientais organizavimą UAB „D-Legals“ advokatų kontoroje.
• Nustatyti darbo su klientais organizavimą UAB „D-Legals“ įmonėje.
1. Bendravimas su klientais
Visas dėmesys orientuotas tik į klientą. Didžiausias pelno siekiančios įmonės tikslas – pritraukti ir įtikti klientui. Bendravimas su klientu svarbus tiek įmonei, tiek pačiam pirkėjui. Štai keli teiginiai, kurie apibrėžia bendradarbiavimo procesą ir esmę:
• Kliento dėka egzistuoja įmonė, klesti ir tenkina savo poreikius;
• Klientas įmonei moka už jo poreikius;
• Klientas stebi aptarnaujantį personalą/pardavimo vadybininką ir yra jautrus jo elgesiui;
• Klientas dažniausiai mato, kad jis yra vienintelis ir jo poreikiai yra svarbiausi;
• Klientas visuomet gali rinktis.
Bendraujat su klientu reikia orientuotis:
• Sutelkiant savo vidinį dėmesį;
• Užmezgant psichologinį kontaktą;
• Parodyti klientui rūpinimąsi juo;
• Išsiaiškinant jo poreikius (klausdami ir pasitikslindami);
• Žodžiais ir veiksmu orientuodamiesi į jo poreikių patenkinimą;
• Išsiaiškindami ar klientas liko patenkintas.
Būtinas ypatingas...
Šį darbą sudaro 6254 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!