Referatai

Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas"

9.8   (3 atsiliepimai)
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 1 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 2 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 3 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 4 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 5 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 6 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 7 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 8 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 9 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 10 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 11 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 12 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 13 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 14 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 15 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 16 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 17 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 18 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 19 puslapis
Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiame darbe panagrinėsime dalykinį bendravimą organizacijoje. Darbe remiuosi UAB „GNG servizas“ pavyzdžiu.
Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač versilininkai, intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais.Kiekvienas mūsų norėtume, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs. Plėtojant verslą, kuriant organizacijų filialus, tampa gana sudėtinga formuoti ir išlaikyti visaverčius santykius kolektyvuose. Palankus mikroklimatas organizacijose, kaip efektyvios komunikacijos rezultatas, yra vienas pagrindinių veiksnkių, liamiančių sėkmę.
Siekiant tinkamai atstovauti bendrovei, daug dėmesio skiriama savo išvaizdai, kuriai labai svarbu apranga. Rūpestingai parinktas, atitinkantis paros laiką ir aplinkybes drabužis sutiktąjam palieka gerą pirmąjį įspūdi, rodo asmenį esantį tvarkingą, gerbiantį save ir kitus, leidžia jam pačiam gerai jaustis aplinkoje.
Šiame darbe apsvarstoma kaip tinkamai pasiruošti bei tikslingai vesti derybas, kaip išvengti konfliktų, kaip tinkamai organizuoti priėmimą.
Darbas apima 22 puslapius, yra keletas iliustracijų, panaudota 7 skirtingų literatūros šaltinių.
UAB „GNG servisas“ apjungia tokias transportavimo verslo kryptis kaip sausumos transportas ir logistika, autovežių gamyba bei pardavimas bei autovežių ir vilkikų techninė priežiūra bei remontas. Niša transporto sferoje Suvalkijos regione, o ypač jo centre – Marijampolėje, buvo pastebėta pakankamai anksti. Tai sąlygojo patogi geografinė padėtis. Lietuvai atgavus nepriklausomybę ir atsivėrus sienoms į Vakarų Europą, didelė paklausa dėvėtiems europietiškiems automobiliams davė pradžią automobilių verslo užuomazgoms, kurios ilgainiui buvo išplėtotos iki pilno transportavimo sferos paslaugų išpildymo.
Pagrindinės bendrovės komercinės ūkinės veiklos objektas yra autoserviso paslaugos, prekyba automobilių atsarginėmis dalimis ir pagalbiniais reikmenimis, automobilių detalių ir kitų smulkių gaminių gamyba, prekyba kuru, mažmeninė prekyba kasdieninės paklausos prekėmis, visuomeninio maitinimo paslaugos, viešbučių paslaugos.
Transporto ir logistikos verslo sektoriuje konkurencija tarp įmonių yra didelė ir vis dar turi augimo tendencijas. Atsivėrus Europos Sąjungos sienoms, transportavimo mastai dar labiau didėja ir tikimybė, jog autovežių aptarnavimo sektorius dar labiau plės savo veiklą.
2. Vidinė ir išorinė komunikacija UAB „GNG servizas“
Kiekviena organizacija funkcionuoja kaip atvira sistema, todėl ryšiai su aplinka yra labai gausūs. Tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5065 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Trumpa UAB „GNG servizas“ charakteristika 3
  • 2. Vidinė ir išorinė komunikacija UAB „GNG servizas“ 3
  • 2.1. Dalykinio bendravimo telefonu principai 4
  • 2.2. Dalykinis bendravimas raštu 5
  • 2.3. UAB „GNG servizas“ nuostatos žodiniam bendravimui 5
  • 2.4. Ryšiai su žiniasklaida 7
  • 3. Tarnybinis etiketas UAB „GNG servizas“ 8
  • 3.1. Apranga ir išvaizda 8
  • 3.2. Dovanos ir suvenyrai 10
  • 3.3. Neformalaus bendravimo normos 11
  • 4. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose 11
  • 4.1. Derybinės situacijos pristatymas 12
  • 4.2. Pasiruošimas deryboms 12
  • 4.3. Derybų vedimas ir rezultatas 15
  • 4.4. Priėmimo organizavimas 17
  • Išvados 21
  • Literatūros sąrašas 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5065 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos referatas
  • 22 psl., (5065 ž.)
  • Word failas 221 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Dalykinis bendravimas: UAB "SEB bankas"

Dalykinis bendravimas: UAB "SEB bankas" Komunikacija Peržiūrėti darbą

Vertikalios ir horizontalios komunikacijos organizacijoje privalumai ir trūkumai

Vertikalios ir horizontalios komunikacijos organizacijoje privalumai ir trūkumai Komunikacija Peržiūrėti darbą

Dalykinis bendravimas su Vokietija

Dalykinis bendravimas su Vokietija Komunikacija Peržiūrėti darbą

Komunikavimas UAB „Toridas“ organizacijoje

Komunikavimas UAB „Toridas“ organizacijoje Komunikacija Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt