Šiame darbe panagrinėsime dalykinį bendravimą organizacijoje. Darbe remiuosi UAB „GNG servizas“ pavyzdžiu.
Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač versilininkai, intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais.Kiekvienas mūsų norėtume, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs. Plėtojant verslą, kuriant organizacijų filialus, tampa gana sudėtinga formuoti ir išlaikyti visaverčius santykius kolektyvuose. Palankus mikroklimatas organizacijose, kaip efektyvios komunikacijos rezultatas, yra vienas pagrindinių veiksnkių, liamiančių sėkmę.
Siekiant tinkamai atstovauti bendrovei, daug dėmesio skiriama savo išvaizdai, kuriai labai svarbu apranga. Rūpestingai parinktas, atitinkantis paros laiką ir aplinkybes drabužis sutiktąjam palieka gerą pirmąjį įspūdi, rodo asmenį esantį tvarkingą, gerbiantį save ir kitus, leidžia jam pačiam gerai jaustis aplinkoje.
Šiame darbe apsvarstoma kaip tinkamai pasiruošti bei tikslingai vesti derybas, kaip išvengti konfliktų, kaip tinkamai organizuoti priėmimą.
Darbas apima 22 puslapius, yra keletas iliustracijų, panaudota 7 skirtingų literatūros šaltinių.
UAB „GNG servisas“ apjungia tokias transportavimo verslo kryptis kaip sausumos transportas ir logistika, autovežių gamyba bei pardavimas bei autovežių ir vilkikų techninė priežiūra bei remontas. Niša transporto sferoje Suvalkijos regione, o ypač jo centre – Marijampolėje, buvo pastebėta pakankamai anksti. Tai sąlygojo patogi geografinė padėtis. Lietuvai atgavus nepriklausomybę ir atsivėrus sienoms į Vakarų Europą, didelė paklausa dėvėtiems europietiškiems automobiliams davė pradžią automobilių verslo užuomazgoms, kurios ilgainiui buvo išplėtotos iki pilno transportavimo sferos paslaugų išpildymo.
Pagrindinės bendrovės komercinės ūkinės veiklos objektas yra autoserviso paslaugos, prekyba automobilių atsarginėmis dalimis ir pagalbiniais reikmenimis, automobilių detalių ir kitų smulkių gaminių gamyba, prekyba kuru, mažmeninė prekyba kasdieninės paklausos prekėmis, visuomeninio maitinimo paslaugos, viešbučių paslaugos.
Transporto ir logistikos verslo sektoriuje konkurencija tarp įmonių yra didelė ir vis dar turi augimo tendencijas. Atsivėrus Europos Sąjungos sienoms, transportavimo mastai dar labiau didėja ir tikimybė, jog autovežių aptarnavimo sektorius dar labiau plės savo veiklą.
2. Vidinė ir išorinė komunikacija UAB „GNG servizas“
Kiekviena organizacija funkcionuoja kaip atvira sistema, todėl ryšiai su aplinka yra labai gausūs. Tai...
Šį darbą sudaro 5065 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!