Kursiniai darbai

Komunikavimas organizacijoje

9.2   (2 atsiliepimai)
Komunikavimas organizacijoje 1 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 2 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 3 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 4 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 5 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 6 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 7 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 8 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 9 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 10 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 11 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 12 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 13 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 14 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 15 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 16 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 17 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 18 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 19 puslapis
Komunikavimas organizacijoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nors komunikacija pripažįstama kaip viena esmingiausių veiklų žmogaus egzistencijai1, komunikacijos procesas tyrinėti pradėtas ne taip seniai. Matematinę komunikacijos teoriją Shannonas ir Weaveris sukūrė 1949 m. Šių autorių pasiūlytas komunikacijos modelis buvo kritikuojamas kaip per daug techniškas, tačiau dėl universalumo ir paprastumo jis buvo pritaikytas ir komunikacijai organizacijose2.
Svarbią vietą šiame modelyje užima komunikacijos kanalai ir triukšmas – komunikacijos trukdžiai. Pritaikant šį modelyje organizacijoje, atrodytų, reikia pasirinkti labiausiai tinkantį kanalą ir pašalinti trukdžius, kad komunikacija taptų efektyvi. Tačiau globalėjančiame pasaulyje to nepakanka, kadangi darbuotojai per daug skirtingi. Vienoje kultūroje triukšmu gali būti laikomi tokie signalai, kurie kitose kultūrose suprantami kaip informacija. Komunikacijos efektyvumui organizacijose iškyla naujas iššūkis – tarpkultūrinis komunikavimas.
3) Apžvelgti tarpkultūrinės komunikacijos problematiką;
4) Apžvelgti tyrimą, kuris parodo kultūrų skirtumo įtaką darbui organizacijoje.
Tikslui įgyvendinti apžvelgiama organizacinės elgsenos, vadybos, komunikacijos tematikos literatūra.
1. KOMUNIKACIJA ORGANIZACIJOJE: SAMPRATA IR RŪŠYS
1.1 Komunikacijos modelis
Komunikacija yra pranešimo perdavimas. Komunikacijos teorijoje egzistuoja du požiūriai:
1. Sąmoningas, tikslingas veiksmas siekiant perduoti pranešimą, paveikti ar įtikinti kitus. Komunikaciją inicijuoja siuntėjas, šaltinis.
2. Veiksmas, kai kas nors suteikia prasmę išoriniam stimului. Tai neintencionali sąveika tarp žmonių, tarp žmonių ir aplinkos3.
Kadangi organizacija yra struktūra, vienijama bendro tikslo, komunikacija gali būti vienas iš įrankių, siekiant to tikslo. Todėl apie neintencionalią komunikaciją organizacijoje kalbėti neverta todėl, kad komunikaciją organizacijoje reikėtų laikyti sąmoningu, tikslingu veiksmu, norint paveikti organizacijos narius siekiant bendro tikslo. Greenberg ir Baron pateikia tokį apibrėžimą ir modelį:
Komunikacija – procesas, kurio metu asmuo, grupė ar organizacija siunčia informaciją kitam asmeniui, grupei ar organizacijai4.
1 pav. Komunikacijos modelis.
Šio apibrėžimo iliustravimui naudojamas modelis labai panašus į bazinį Shannono - Weaverio modelį. Tik čia įvedama dar viena sąvoka – atgalinis ryšys (feedback). Tuomet modelis apsisuka ir gavėjas tampa siuntėju. Tačiau be specifinio siuntėjo ir gavėjo (pvz. organizacija siunčia informaciją kitai organizacijai), toks komunikacijos modelis galėtų tikti bet kokiam komunikavimui – kaip minėta, jis yra bazinis, ir įvairiuose šaltinio praktiškai nesiskiria.
Butkus pateikia...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16414 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. KOMUNIKACIJA ORGANIZACIJOJE: SAMPRATA IR RŪŠYS 4
  • 1.1 Komunikacijos modelis 4
  • 1.2 Komunikacijos kryptys 6
  • 1.3 Verbalinė, neverbalinė ir mišri komunikacija 8
  • 2. KOMUNIKACIJOS EFEKTYVUMAS IR PROBLEMOS 10
  • 3. SUSIRINKIMŲ PLANAVIMAS, VADOVAVIMAS JIEMS, KLAUSYTOJŲ DĖMESIO VALDYMAS 14
  • 3.1 Susirinkimų planavimas 14
  • 3. 1. 1 Susirinkimo plano sudarymas 15
  • 3. 1. 2 Susirinkimo trukmė, laikas ir grupės dydis 15
  • 3. 1. 3 Susirinkimo patalpa 16
  • 3. 2. Vadovavimas susirinkimams 16
  • 3. 3 Klausytojų dėmesio valdymas 17
  • 3. 4 Klausymas ir klausytojų tipai 20
  • 4. VERBALINĖ IR NEVERBALINĖ KOMUNIKACIJA 23
  • 4.1 Verbalinė komunikacija 23
  • 4.2 Neverbalinė komunikacija 25
  • 4.2. 1 Kinetika 26
  • 4. 2. 2 Prisilietimai 29
  • 4. 2. 3 Proksemika 29
  • 4. 2. 4 Paralingvistika 31
  • 4. 2. 5 Daiktai kaip komunikacijos priemonė (daiktų kalba) 32
  • 5. KULTŪRŲ KOMUNIKAVIMAS 33
  • 5.1. Kultūrinis kontekstas ir jo įtaka komunikavimui 33
  • 5.2 Geert Hofstede kultūros dimensijų samprata 35
  • 5. 2. 1 Galios atstumo dimensija 36
  • 5. 2. 2 Individualizmas versus kolektyvizmas 36
  • 5. 2. 3 Vyriškumo-moteriškumo dimensija 37
  • 5. 2. 4 Neapibrėžtumo vengimo dimensija 37
  • 5. 2. 5 Ilgalaikės-trumpalaikės orientacijos dimensija 38
  • 5.3 Richardo D. Lewio kultūrų klasifikavimas 39
  • 5.4 Kultūrinių skirtumų reikšmė efektyviam komunikavimui organizacijoje 40
  • 6. KOMUNIKAVIMO ETIKA 43
  • 6.1 Etiškos organizacijos kultūros kūrimas 43
  • 6.2 Organizacijos etinio lygio kėlimo būdai ir priemonės 43
  • 6.3 Etikos kodeksas – etinio elgesio vadovas 45
  • 6.4 Etinių problemų kilimo ir jų analizės lygmenys 46
  • 6.6 Vadovo komunikavimas su pavaldiniais 49
  • 7. G. HOFSTEDE SKIRTINGŲ KULTŪRŲ ANALIZĖ 52
  • 7. 1 Metodologija 52
  • 7. 2 Rezultatai 52
  • 7. 2. 1 Galios atstumas. 52
  • 7. 2. 2 Individualizmas – kolektyvizmas. 54
  • 7. 2. 3 Vyriškumas – moteriškumas. 56
  • 7. 2. 4 Neapibrėžtumo vengimas 56
  • 7. 2. 4 Orientacija į trumpalaikius – ilgalaikius tikslus. 59
  • IŠVADOS 61
  • BIBLIOGRAFINIŲ NUORODŲ SĄRAŠAS 62
  • PRIEDAI 63
  • Keturios Hofstede dimensijos įvairiose pasaulio valstybėse 63

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
66 psl., (16414 ž.)
Darbo duomenys
  • Komunikacijos kursinis darbas
  • 66 psl., (16414 ž.)
  • Word failas 182 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt