• Horizontalioji komunikacija.
Įvadas
• Jau nuo pat žmonijos pradžios, kai pirmi žemės gyventojai išmoko kalbėti žodžiais, gestais ar mimikomis parodyti savo jausmus, prasidėjo komunikavimas tarpusavyje.
Tikslai
• Apibrėžti komunikacijos organizacijoje tikslus ir funkcijas;
• Apibūdinti vertikąliąją ir horizontąliąją komunikacijas,bei jos metu perduodamas informacijos rūšis.
Esminiai komunikacijos principai
• Komunikacijos metu vyksta
• pasikeitimas informacija,
• simboliais, mintimis ir kt.
• Komunikacijos procesuose
• dalyvauja žmonės, t.y.
• informacijos siuntėjai ir gavėjai
Komunikacija organizacijoje
• Tai „dviejų ir daugiau žmonių pasikeitimo informacija, žiniomis, nuomonėmis, idėjomis, ketinimais procesas, vienijantis atskirų organizacijos grupių veiksmus, siekiant bendro tikslo“.
Komunikacija organizacijoje
• Organizacijų komunikacijoje akcentuojami du esminiai dalykai:
• Keitimasis informacija, t.y. Bendravimas
• Ir iš jo atsirandantis bendradarbiavimas.
•
• Be šių komponentų neįmanoma įsivaizduoti efektyviai organizuoto darbo.
•
Komunikacijos organizacijoje tikslai
• Bendraujant realizuoti tam tikrus žmogiškuosius kontaktus.
• Suformuoti tam tikrą darbuotojų elgseną;
• Pasikeisti naujienomis, žiniomis.
Komunikacija organizacijoje atlieka keturias pagrindines funkcijas:
• Emocinio poveikio
• Motyvacinę
• Informavimo
• Kontrolės ir įvertinimo
Emocionalioji funkcija
• Žmonės emocijas reiškia bendraudami;
• Emocionalioji funkcija orientuota į žmogaus jausmus;
• Bendraujant pasireiškia daug įvairių emocijų:pasitenkinimas, nepasitenkinimas, džiaugsmas, pyktis ir kt.
Motyvacijos funkcija
• Motyvacija – tai tam tikro elgesio, veiksmų, tikslingos veiklos skatinimas, kurį sukelia įvairūs motyvai. Vadovai organizacijoje vadovauja, t.y. sprendžia, kaip elgtis su žmonėmis. Pagrindinė vadovo pareiga yra bendrauti su darbuotojais prieinamu būdu, palaikyti efektyvų bendravimą.
Informacijos funkcija
• Informacijos funkcija - sprendimo priėmimas ir bendravimas priklauso nuo suteiktos informacijos. Pagrindinis šios funkcijos tikslas – vadovui suteikti informacijos, kurios reikia sprendimui priimti.
Kontrolės funkcija
• Kontroliniai pranešimai, politika, planai ir kt. kontroliuoja organizacijos narių elgesį.
Vertikalioji komunikacija
• Vertikali komunikacija – tai informacijos perdavimas ir priėmimas skirtinguose hierarchijos lygiuose;
• Vertikalioji komunikacija skirstoma į
• komunikaciją „žemyn“ ir komunikaciją „aukštyn“.
Vertikalioji komunikacija
• Komunikacija „žemyn“, kai asmuo, užimantis
• aukštesnę vietą organizacijos hierarchijoje, siunčia informaciją asmenims, kurių pozicija toje pačioje struktūroje yra žemesnė.
• Pvz. Organizacijos vadovo nurodymai pavaldiniams, taip pat informacijos apie įmonės pokyčius perdavimas darbuotojams. Taip pat tokiu būdu...
Šį darbą sudaro 688 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!