PAMOKOS TEMA. Pirštukų antspaudai.
UŽDUOTIS. Krenta snaigės.
d) Mokyti skirti spalvas, pasirenkant baltą guašą.
a) Ugdyti kūrybiškumą.
3. Korekciniai:
a) Lavinti vaizduotę;
b) Lavinti smulkiąją motoriką;
c) Lavinti erdvinį suvokimą.
TIPAS. Įgūdžių formavimas.
METODAI: pokalbis, stebėjimas – demonstravimas, instruktažas, praktinis darbas.
PRIEMONĖS:
Mokytojo:
• spalvoto popieriaus lapas,
• baltos spalvos guašas,
• paveikslėlis, kuriame nupiešta kaip sninga.
Mokinių:
• spalvoto popieriaus lapas,
• baltos spalvos guašas;
• klijuotės.
PAMOKOS EIGA
I. ĮVADINĖ DALIS.
1. Pasirengimas pamokai, priemonių sutikrinimas.
2. Mokinių nuteikimas darbui, sudominimas, pokalbis.
- Vaikai, ar žinote koks dabar mėnuo? Dabar yra gruodis - tai pirmas žiemos mėnuo. Prasidėjo žiema. Bet... pažvelkite pro langą. (visi vaikai žiūri).
- Ko trūksta? (vaikai pasako, kad sniego).
- Taip, trūksta sniego. Ir kokia gi žiema be sniego.
Pakabinams paveikslas, kur nupiešta, kaip sninga. Jis apžiūrimas, aptariamas.
3. Temos skelbimas.
• Taigi šiandien mes ant spalvoto popieriaus piešim sniegą. O sniegą darysim dėdami pirštukų antspaudus.
4. Instruktažas.
Mokytojas pasako ir parodo, kad lapo padėtis turi būti gulsčia:
Ant lentos pakabinamas popieriaus lapas. Mokytoja demonstruoja kaip reikia dėti antspaudukus.
• Pamirkyti pirštą į guašą.
• Po visą lapą dėlioti antspaudukus, kol ant popieriaus nebesimato ryški balta spalva.
• Tada vėl mirkyti pirštuką į guašą ir vėl dėlioti antspaudukus.
• Aiškinama, kad nereikia antspaudus dėlioti viena eile, kad barstytų „sniegą“ po visą lapą, nes sniegas sninga bet kaip.
5. Paklausiama vaikų, ar jie gerai suprato užduotį. Pakartojama darbo eiga.
II. PAGRINDINĖ DALIS (savarankiškas mokinių darbas)
1. Savarankiškas mokinių darbas.
a) Mokiniai mirko pirštukus į guašą.
b) Dėlioja antspaudukus.
2. Silpnesniems mokytoja teikia individualią pagalbą. Padeda padaryti ryškesnius pirštų antspaudus.
III. BAIGIAMOJI DALIS.
• Vaikai baigę piešti nusiplauna rankytes, susitvarko darbo vietą.
• Padeda mokytojai nukabinti senus piešinius nuo stendo.
• Padeda mokytojai užkabinti šią dieną pieštus piešinukus.
• Visi iš tolo sustoję žiūri ir aptarinėja piešinukus.
- Ar daug sniego prisnigo lapuose? (daug)
- Pas ką daugiausiai sniego? (Visi apžiūrinėja, kur daugiausia sniego, kur didžiausios „snaigės“)
Kiekvienas priėjęs parodo savo piešinį. Visi džiaugiasi piešiniais.
• Mokytoja pagiria vaikus už darbą ir sako:
- Gal žiema pamatys, kiek daug sniego pas mus yra ir atsiųs mums debesėlius,...
Šį darbą sudaro 757 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!