diena kalbėtis, derėtis, norėti sužinoti, tobulėti bei rasti kompromisų ar bendrų tikslų.
organizacijoje principus.
1.Pateikti bendravimo sampratą.
2.Apibūdinti bendradarbiavimo principus.
3.Išanalizuoti sėkmingo bendradarbiavimo bei bendravimo organizacijoje reikšmę.
Tyrimo metodas – mokslinės, teorinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.
1. Bendravimo samprata
Žmogus - sociali būtybė, galinti dalintis savo įžvalgomis, norais, patirtimis, lūkesčiais,
problemomis. Vieniems tai daryti sekasi geriau ir paprasčiau, kitiems sudėtingiau, tačiau bendravimo
įgūdžius galima iš(si)ugdyti. Ir kuo anksčiau pradėsite tai daryti, tuo lengviau įvaldysite šią
kompetenciją. Bendravimas prasideda nuo kasdieninės komunikacijos. Klausimų kėlimas - tai ne tik
būdas gauti atsakymą, bet ir žinojimas kaip tinkamai formuluoti klausimą, kad gautumėte reikiamą
informaciją bei pristatytumėte savo poziciją („Kaip ugdyti bendravimo įgudžius?“, 2016 m.).
Bendravimas yra gyvenimo pagrindas. Kai jis nutrūksta, prasideda chaosas, kuris neišvengiamai
baigiasi mirtimi. Norint šito išvengti, reikalingas susitaikymas ir bendravimo atnaujinimas. Gėlė žydi
tol, kol ją laiko stiebas, o stiebą -šaknys. Kai šis ryšys nutrūksta ir apykaita sustoja, augalas vysta ir
žūsta. Toks procesas būdingas visiems – ir augmenijai, ir žmonių santykiams.
2
Pasak Komkaitės (2014), „Kiekviena žmogaus veikla tarsi nuolatinis bendravimas: visi
mokam kalbėti viena kalba, turime įstatymus, kuriais vadovaujamės, gyvename tarp žmonių ar
leidžiame laiką įvairiose bendruomenėse, susietose tarpusavyje bendrų tikslų. Visos socialinės
sistemos pagrįstos asmenų veiksmų koordinavimu, bendrų tikslų siekimu.“ (p. 8).
Paprastai komunikacija (lot. communicatio „pranešimas, suteikimas“; iš lot. communico
„darau bendra, bendrauju“; plg. communis „bendras“) yra apibrėžiama kaip keitimasis informaciniais
ženklais („Komunikacijos samprata“ , nd).
Komunikacijai įtaką daro ir per laiką besikeičiančios komunikacijos priemonės, kitaip
– kanalas. Tuo pasirėmęs vienas garsiausių komunikacijos mokslų teoretikų Paulas
Levinsonas (Paul Levinon) skiria tris komunikacijos raidos istorinius etapus. Pirmuoju etapu žmogus
bendrauja tiek, kiek jam leidžia fizinės galimybės, t. y. „tiek, kiek mato akis, kiek girdi ausis, kiek
siekia atmintis“. Antroji pakopa prasideda sukūrus raštą – jis leido bendrauti peržengiant savo fizines
galimybes (ir ne tik erdvėje, bet ir laike). Trečiasis etapas prasideda pasitelkus naująsias
technologijas, padedančias įveikti atstumus ir pan., t. y. telefoną, telegrafą, internetą ir pan.
Tai kas buvo aptarta, apibendrinti galima pasirėmiant klasikine komunikacijos samprata,
pagal...
Šį darbą sudaro 1960 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!