Pagal Archer ir kt. (2011), ateities mokytojas gali stipriai paveikti mokinius, skatindamas jų susidomėjimą mokymusi. Lygiai taip pat tiesa, kad dauguma mokinių susidūrė su mokytojais, kurie nebuvo įkvepiantys ir kuriems jie pasirodė prastai. Deja, veiksmingi ir neefektyvūs mokytojai neturi lengvai pastebimų asmenybės skirtumų. Kai kurie iš geriausių mokytojų yra malonūs, tačiau daugelis neefektyvių pedagogu gali būti malonūs ir rūpestingi. Ir atvirkščiai, kai kurie iš geriausių mokytojų atrodo kaip griežti užduočių vykdytojai, tačiau jų įtaka yra didžiulė motyvuojant mokinius atlikti dalykus, kurių jie niekada nemanė įmanomais.
Kiekvienam pedagogui reikia ir pačiam nuolat tobulėti. Būtina save pažinti, mokėti analizuoti savo veiklą, keistis pasirinkta kryptimi, nestovėti vietoje. Mokėti išnaudoti savo gerąsias puses ir kontroliuoti silpnąsias. Nuolat kelti klausimus sau – ar atitinku šiuolaikinio mokytojo reikalavimus, ar priimu save ir aplinkinius tokius kokie jie yra. O pažinti save, įvertinti profesinius įgūdžius, aplinką, kas sekasi ar ne, tai padaryti padeda refleksija.
Mokytojas nėra tik tas, kuris gali nurodyti faktus ir taisykles. Jis turi būti pakankamai gerai išmanantis dalyką, kad suprastų, ką mokiniai gali atrasti patys ir su kuo jiems reikia pagalbos, kad jie galėtų giliau suprasti dalyką. Mokyti mokinius tobulėti – sužinoti faktus ir išmokti jais naudotis – bus labai svarbu, kad jie galėtų išsiugdyti mokymosi visą gyvenimą įgūdžius, kurių jiems gali prireikti kaip ateities darbo jėgos daliai (The Global Education, 2018).
Ugdymas yra dinamiškas procesas, kuris privalo būti lankstus ir keistis kartu su visuomene, vaikų poreikiais, globaliomis tendencijomis. Iš tiesų ugdymo kaita ir jo šiuolaikiškumas yra ne kas kita kaip tendencija atliepianti poreikius, pagal tai kas aktualiausia besimokančiojo ir pačių žinių, ugdymo metodų kontekste. Tokie ugdymo pokyčiai, reikalauja visapusiško pedagogo gebėjimo adaptuotis prie tokių pasikeitimų, juos įnešant į ugdomąjį procesą bei dirbant su naujais metodais ar pertvarkant patį mokamąjį procesą.
Ugdymo plėtotės centras akcentuoja, kad ugdymo kaita yra ne kas kita kaip tokių visuomeninių reiškinių kaip politika, ekonomika...
Šį darbą sudaro 1919 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!