Referatai

Volvo automobilių saugumas

9.8   (2 atsiliepimai)
Volvo automobilių saugumas 1 puslapis
Volvo automobilių saugumas 2 puslapis
Volvo automobilių saugumas 3 puslapis
Volvo automobilių saugumas 4 puslapis
Volvo automobilių saugumas 5 puslapis
Volvo automobilių saugumas 6 puslapis
Volvo automobilių saugumas 7 puslapis
Volvo automobilių saugumas 8 puslapis
Volvo automobilių saugumas 9 puslapis
Volvo automobilių saugumas 10 puslapis
Volvo automobilių saugumas 11 puslapis
Volvo automobilių saugumas 12 puslapis
Volvo automobilių saugumas 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vilnius, 2009 m.
Keliuose kasdien susižeidžia ir net žūna begalė žmonių. Dažnai perkant automobilį atsižvelgiame ne tik į jo variklio arklio galias ar į ekonomiškumą, bet ir į saugumą. Įvairūs automobilų gamintojai išleidžia daugybę lėšų automobilių avarijų testams tam, kad padarytų savo automobilius kiek įmanoma saugesnius. Šioje srityje toliausiai pažengęs “Volvo” koncernas.
Dėl tokio didelio dėmesio saugumui ne nuostabu, jog “Volvo” modeliai tarptautiniuose testuose gauna pačius aukščiausius įvertinimus. Šis automobilių gamintojas dar labiau visus nustebino pareikšdamas, jog nori iki 2020 metų visus “Volvo” automobilius paversti saugiausiais pasaulyje.
Pirmosios iniciatyvos automobilių saugumo srityje kilo Amerikoje, esminiai pokyčiai prasidėjo Europoje iškart po Antrojo pasaulinio karo. Čia 1944 m. pristatytas būsimasis saugumo etalonas, Volvo PV 444 modelis, turėjęs iki tol negirdėtą dalyką – saugos karkasą.
Volvo PV 444 pagrindinė kėbulo dalis, kur sėdi vairuotojas ir keleiviai, sudarė vientisą karkasą, kuris buvo atsparesnis už priekinę ir galinę kėbulo dalis. Galime sakyti, kad priekinė ir galinė dalys veikė ir kaip energiją sugeriančios gniuždymo zonos, nes smūgio metu deformuodavosi stipriau nei pagrindinis kokpitas, kur sėdi žmonės. Avarijos metu automobilio kėbulas gebėjo gerokai sušvelninti smūgį neprarasdamas pagrindinės dalies – kokpito – standumo, be to, pailgėdavo ir laikas (aišku, tai milisekundės, bet jos nepaprastai svarbios) iki automobilio sustojimo, o tai reiškė mažesnę perkrovą keleiviams.
Kol neatsirado deformacijos zonų, net ir su tvirtu, sunkiu (iš pažiūros − saugiu) automobiliu buvo galima patirti mirtinas traumas atsitrenkus į kliūtį važiuojant vos keliasdešimties kilometrų per valandą greičiu. Maždaug nuo 1960 m. beveik visų automobilių kėbulai jau buvo projektuojami su gniuždymo zonomis. PV 444 turėjo ir kitą saugumo inovaciją – laminuotą priekinį stiklą, kuris gelbėdavo nuo veido sužalojimų avarijos metu (saugos diržai tuomet dar nebuvo įprastas dalykas).
Nuo to laiko švedai neužleido pozicijų automobilių saugumo srityje. 1957 m. jie visų savo automobilių standartinėje įrangoje pradėjo montuoti dvitaškius saugos diržus, o po dvejų metų juos pakeitė tritaškiais (tokiais naudojamės ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3485 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Europiečiai − saugumo novatoriai 4
  • „Volvo“ trijų taškų saugos diržams – 50 metų 4
  • Volvo požiūris 6
  • „Volvo Cars“ tikslas 6
  • Penkių saugumo stadijų analizė ir vystymas 7
  • 1 Stadija: Nekonfliktinė 7
  • 2 Stadija: Konfliktinė 8
  • 3 Stadija: Išvengimas/Sušvelninimas 8
  • 4 Stadija: Susidūrimas 9
  • 5 Stadija: Poavarinė 10
  • "Volvo" automobilių saugos centro bandymų laboratorija 11
  • Išvados 12
  • Literatūros sąrašas 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (3485 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos referatas
  • 13 psl., (3485 ž.)
  • Word failas 114 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt