Referatai

Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui

10   (2 atsiliepimai)
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 1 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 2 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 3 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 4 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 5 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 6 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 7 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 8 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 9 puslapis
Automobilių parkas Lietuvoje: įtaka eismo saugumui 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kaip teigia istorijos šaltiniai, Lietuvoje pirmasis automobilis pasirodė 1896 m. Tai buvo “Panhard et Levasseur” modelio automobilis. Automobilių skaičiaus augimas Lietuvoje nebuvo toks spartus kaip Vakarų Europos šalyse. Mūsų šalyje, kaip ir visame pasaulyje, šį procesą lydėjo autoavarijos. Viena pirmųjų autoavarijų įvyko 1908 m. Jau po penkerių metų nuo šio įvykio Vilniuje buvo priskaičiuojama kelios dešimtys automobilių. Todėl natūralu, kad jau tuo metu buvo įžvelgiama automobilių avarijų grėsmė. Siekiant išvengti nelaimių ir sugadinimų, buvo bandoma nustatinėti eismo tvarką. Pasibaigus Pirmajam pasauliniam karui ir 1918 m. Lietuvai atkūrus valstybingumą, buvo įsteigta krašto policija. Ji turėjo prižiūrėti eismą keliuose bei gatvėse. 1920 m. vasario 17 d. susisiekimo ministerija patvirtino pirmąsias lietuvių kalba parašytas kelių eismo taisykles. Šiuo dokumentu buvo nustatyta eismo tvarka tuometiniuose keliuose bei reglamentuoti atitinkami reikalavimai automobiliui ir vairuotojui. Vienas būtiniausių techninių reikalavimų, kuris šiuo metu sukelia šypseną, buvo tas, kad automobilis, kurio greitis didesnis kaip 11 km/val., privalo būti su mechaniniais stabdžiais.
Po karo automobilių parką sudarė besitraukiančios vokiečių armijos didesniuose miestuose palikti pavieniai visai išklerę sunkvežimiai ir lengvieji automobiliai, o autobusų ar specialių automobilių nebuvo visai. Ir vis tik automobilizacija vėl po truputi ėmė plisti. Iš pradžių vieną kitą automobilį įsigijo valstybinės įstaigos, o po to ir privatūs asmenys. Pirmas rūpestis buvo organizuoti keleivių ir pašto pervežimą.
Reguliaraus susisiekimo autobusais pradžią Lietuvoje reikia laikyti 1919 - 1920 m., kai pradėjo veikti kelios jų kontoros. Autobusai vežiojo ne tik keleivius, bet ir paštą. 1921 m. keleivius autobusais Suvalkų krašte ir Aukštaičių plentu pradėjo vežioti Amerikos lietuvių prekybos akcinė bendrovė. Ji eksploatavo šešiolika 13 vietų ,,Ford" autobusų ir vieną 20 vietų autobusą GMC. Tais metais visais veikusiais maršrutais buvo pervežta 61873 keleiviai.
Trečiojo dešimtmečio pabaigoje pirmą kartą Lietuvos istorijoje buvo pabandyta organizuoti automobilių gamybą. Kaune įsikūrusi Amerikos lietuvių akcinė bendrovė ant importinių šasi ėmė montuoti autobusų kėbulus ir netgi iš importuotų dalių pradėjo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2060 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Automobilių parko raida Lietuvoje. 3
  • Mirtingumas keliuose tiesiogiai susijęs su automobilių technine būkle 6
  • Automobilių amžius.. 7
  • Kas stabdo automobilių parko jaunėjimą?. 8
  • Avarijų pasekmės – tragiškos. 8
  • Lietuva – senų automobilių kapinynas.. 9
  • Automobilių remontas tiesiogiai susijęs su eismo saugumu. 9
  • Išvados.. 10
  • Naudoti šaltiniai.. 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (2060 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos referatas
  • 10 psl., (2060 ž.)
  • Word failas 139 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt