Namų darbai

Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai

9.8   (2 atsiliepimai)
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 1 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 2 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 3 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 4 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 5 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 6 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 7 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 8 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 9 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 10 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 11 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 12 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 13 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 14 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 15 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 16 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 17 puslapis
Visuotinės kokybės vadybos mokslo pagrindai 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visuotinė kokybės vadyba – tai mokslas ,tyrinėjantis universalius metodus, užtikrinančius organizacijos išlikimą rinkoje, tenkinant ir viršijant esamus bei numatomus vartotojų poreikius. Šis mokslas grindžiamas pastovaus tobulėjimo filosofija.
• laiduoti, kad šiuolaikiniai kokybės gerinimo metodai yra suprasti 3 svarbiausiuose lygiuose: a) organizacijos; b) procesų; c) asmens.
• laiduoti, kad visos organizacijos struktūros užtikrina strateginių planų įvykdymą ir žengia į nuolatinio gerinimo fazę.
Demingo prizo modelis apima 10 kriterijų, pagal kuriuos vertinama kompanijos:
1. politika ir organizavimas. 2.Organizacija ir jos valdymas.
3. Kokybės valdymo mokymas ir skleidimas.
4. Informacijos apie kokybę rinkimas, perdavimas ir vartojimas. 5. Analizė.
6. Standartizavimas. 7. Valdymas. 8. Kokybės užtikrinimas. 9. Nauda.
10. Ateites planai.
Esminius skirtumus galime pastebėti tik lygindami Demingo prizo, Malcolm Badrige nacionalinio kokybės apdovanojimo ir Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelius.Kitų šalių Nacionaliniai kokybės apdovanojimai sukurti, remiantis šiais modeliais.
3. SUINTERESUOTŲJŲ ŠALIŲ POREIKIŲ PATENKINIMAS
3.1 Patenkinimo problemos ir esmė
Suinteresuotosios šalys – šalys, kurių veiksmai(elgesys) gali paveikti ar jos pačios paveikiamos organizacijos veiksmų(elgesio). Tai armuo ar grupė, suinteresuotų organizacijos rezultatais.
Sudėtingiausia suintersuotųjų šalių patenkinimo problema ta, kad siekiant patenkinti vienų suinteresuotųjų šalių poreikius, žalą gali patirti kitos suinteresuotosios šalys.
Vartotojų patenkinimas – svarbiausia visuotinės kokybės vadybos sudedamoji dalis.
3.2 Išorinių ir vidinių vartotojų patenkinimas
Siekiant patenkinti vartotojų poreikius, pirmiausia reikia juos žinoti, identifikuoti. Norint juos identifikuoti, reikia atsakyti į šiuos klausimus:
1) kokie produktai tiekiami vartotojams?
2) Kas vartoja šiuos produktus?
3) Kas darbuotojams skambina, rašo ar užduoda klausimus apie produktus?
Jei organizacijoje dirba daugiau kaip vienas žmogus, joje yra vidinių vartotojų, nes darbuotojų santykiai pagrįsti tiekėjo ir vartotojo bendravimo principais. Organizacija turėtų nustatyti savo darbuotojų poreikius ir lūkesčius, kad jie būtų pripažinti, pasitenkintų darbu ir tobulėtų. Toks dėmesys padeda užtikrinti, kad darbuotojų įtraukimas ir motyvacija yra kuo stipresnė. Vidinių vartotojų patenkinimas labai priklauso nuo organizacijos visų padalinių ir atskirų darbuotojų bendravimo kokybės.
4. PRODUKTO KŪRIMO METODAI
4.1 Kokybės funkcijos išskleidimo metodo principai
Labai svarbu visuotinės kokybės vadybą integruoti su technine pažanga ir tai suvokti kaip vientisą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. VISUOTINĖ KOKYBĖS VADYBA5
  • 2. VISUOTINĖS KOKYBĖS VAIDMUO STRATEGINIAME PLANAVIME.5
  • 3. Strateginio planavimo uždaviniai5
  • 4. Kokybės apdovanojimų modeliai6
  • 5. SUINTERESUOTŲ ŠALIŲ PATENKINIMAS.6
  • 3.1 Patenkinimo problemos ir esmė6
  • 3.2 Išorinių ir vidinių vartotojų patenkinimas..6
  • 4. PRODUKTO KŪRIMO METODAI..7
  • 4.1 Kokybės funkcijos išskleidimo metodo principai7
  • 4.2 Produkto kūrimo inžinerija7
  • 5. NUOLATINIS TOBULINIMAS8
  • 5.1 Nuolatinio tobulinimo esmė..8
  • 5.2 Kaizen nuolatinio tobulinimo metodas..8
  • 5.3 Shewharto – Demingo ciklas.8
  • 5.4 Procesų valdynas kaip tobulinimo procesas..9
  • 5.5 Reaktyvinis tobulinimas..9
  • 5.6 Proaktyvinis tobulinimas.9
  • 6. KOKYBĖS KAŠTAI9
  • 6.1 Jų esmė ir klasifikacija9
  • 6.2 Atitikties ir neatitikties taškai.10
  • 7. VISUOTINIS DALYVAVIMAS..10
  • 7.1 Esmė ir žmogiškieji ištekliai10
  • 7.2 Organizacijos kultūros vaidmuo visuotinio dalyvavimo procese..10
  • 7.3 Organizacijos kultūros santykiai, bruožai, kaitos ypatumai, tyrimo metodai11
  • 7.4 Darbuotojų įgaliojimai, jų lygiai ir atsakomybė12
  • 8. KOKYBĖS PROBLEMŲ SPRENDIMO PRIEMONĖS.13
  • 8.1 Kokybės nesklandumų išaiškinimo priemonės13
  • 8.2 Faktų rinkimo ir problemų identifikavimo priemonės..14
  • 8.3 Idėjų generavimo ir sprendimų priėmimo priemonės14
  • 9. ATITIKTIES ĮVERTINIMAS..15
  • 9.1 Atitikties įvertinimo sistemos struktūra..15
  • 9.2 Nacionalinis akreditacijos biuras.16
  • 9.3 Visuotinis atitikties įvertinimo metodas.16
  • IŠVADOS17
  • LITERATŪRA..18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3014 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos namų darbas
  • 18 psl., (3014 ž.)
  • Word failas 152 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt