Visuotinė kokybės vadyba – tai mokslas ,tyrinėjantis universalius metodus, užtikrinančius organizacijos išlikimą rinkoje, tenkinant ir viršijant esamus bei numatomus vartotojų poreikius. Šis mokslas grindžiamas pastovaus tobulėjimo filosofija.
• laiduoti, kad šiuolaikiniai kokybės gerinimo metodai yra suprasti 3 svarbiausiuose lygiuose: a) organizacijos; b) procesų; c) asmens.
• laiduoti, kad visos organizacijos struktūros užtikrina strateginių planų įvykdymą ir žengia į nuolatinio gerinimo fazę.
Demingo prizo modelis apima 10 kriterijų, pagal kuriuos vertinama kompanijos:
1. politika ir organizavimas. 2.Organizacija ir jos valdymas.
3. Kokybės valdymo mokymas ir skleidimas.
4. Informacijos apie kokybę rinkimas, perdavimas ir vartojimas. 5. Analizė.
6. Standartizavimas. 7. Valdymas. 8. Kokybės užtikrinimas. 9. Nauda.
10. Ateites planai.
Esminius skirtumus galime pastebėti tik lygindami Demingo prizo, Malcolm Badrige nacionalinio kokybės apdovanojimo ir Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelius.Kitų šalių Nacionaliniai kokybės apdovanojimai sukurti, remiantis šiais modeliais.
3. SUINTERESUOTŲJŲ ŠALIŲ POREIKIŲ PATENKINIMAS
3.1 Patenkinimo problemos ir esmė
Suinteresuotosios šalys – šalys, kurių veiksmai(elgesys) gali paveikti ar jos pačios paveikiamos organizacijos veiksmų(elgesio). Tai armuo ar grupė, suinteresuotų organizacijos rezultatais.
Sudėtingiausia suintersuotųjų šalių patenkinimo problema ta, kad siekiant patenkinti vienų suinteresuotųjų šalių poreikius, žalą gali patirti kitos suinteresuotosios šalys.
Vartotojų patenkinimas – svarbiausia visuotinės kokybės vadybos sudedamoji dalis.
3.2 Išorinių ir vidinių vartotojų patenkinimas
Siekiant patenkinti vartotojų poreikius, pirmiausia reikia juos žinoti, identifikuoti. Norint juos identifikuoti, reikia atsakyti į šiuos klausimus:
1) kokie produktai tiekiami vartotojams?
2) Kas vartoja šiuos produktus?
3) Kas darbuotojams skambina, rašo ar užduoda klausimus apie produktus?
Jei organizacijoje dirba daugiau kaip vienas žmogus, joje yra vidinių vartotojų, nes darbuotojų santykiai pagrįsti tiekėjo ir vartotojo bendravimo principais. Organizacija turėtų nustatyti savo darbuotojų poreikius ir lūkesčius, kad jie būtų pripažinti, pasitenkintų darbu ir tobulėtų. Toks dėmesys padeda užtikrinti, kad darbuotojų įtraukimas ir motyvacija yra kuo stipresnė. Vidinių vartotojų patenkinimas labai priklauso nuo organizacijos visų padalinių ir atskirų darbuotojų bendravimo kokybės.
4. PRODUKTO KŪRIMO METODAI
4.1 Kokybės funkcijos išskleidimo metodo principai
Labai svarbu visuotinės kokybės vadybą integruoti su technine pažanga ir tai suvokti kaip vientisą...
Šį darbą sudaro 3014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!