Visuotinės kokybės vadyba – tai priemonių sistema, nuolat palaikanti ir įgalinanti organizacijas kurti ir tobulinti savo konkurencinį pranašumą.
Galima teigti, kad naujų technologijų ir naujų kokybės vadybos metodų naudojimas yra ne tik ekonominės konkurencijos, bet ir organizacijų išlikimo rinkoje sąlyga.
2001 m. yra įsteigta Lietuvos kokybės vadybos asociacija (LKVA), kuri siekia suvienyti Lietuvos organizacijas, skleisti kokybės politiką ir programą, kad kokybė palaipsniui taptų kiekvieno Lietuvos piliečio svarbiausiu mąstymo ir veiklos bruožu. Ši asociacija informuoja, remia, organizuoja įvairius renginius, siekdama įmonių profesionalumo ir veiklos tobulumo.
Šio darbo objektas ir yra visuotinės kokybės vadybos metodų panaudojimas.
Visuotinės kokybės vadybos metodai sėkmingai taikomi, siekiant užtikrinti strategijos ir politikos vykdymą organizacijoje.
Todėl šiame darbe išsikeliu tikslą – išsiaiškinti Visuotinės kokybės vadybos metodų panaudojimo reikšmę.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti, kokie yra visuotinės kokybės vadybos metodai.
2. Išanalizuoti visuotinės kokybės vadybos metodų taikymo galimybes.
3. Atskleisti visuotinės kokybės vadybos metodų panaudojimo reikšmę.
Darbe nagrinėjami hoshin kanri ir kokybės funkcijos išskleidimo metodai, atskleidžiamos jų panaudojimo galimybės, pateikiama bendra samprata apie visuotinės kokybės vadybą, jos principus. Aprašomas vartotojų poreikių atpažinimas ir aptarnavimo kokybės išskleidimas, susijęs su organizacijų funkcinėmis strategijomis.
1. VISUOTINĖS KOKYBĖS VADYBA – ŠIUOLAIKINĖ VADYBOS PARADIGMA
Visuotinė kokybės vadyba – naujausia ir efektyviausia vadybos koncepcija, kuria stengiamasi nuolatos tobulinti organizavimo procesus. visuotinės kokybės vadyba kartais vadinama nuolatiniu kokybės gerinimu.
Visuotinės kokybės vadyba (VKV) – tai vadybos koncepcija ir metodai, kuriuos naudodama organizacija gali:
• sukurti nuolatinio tobulėjimo mechanizmą, apimantį atskirų padalinių, kiekvieno darbuotojo veiklos nuolatinį gerinimą bei procesų tobulinimą;
• gerinti produktų ir paslaugų kokybę;
• mažinti kaštus;
• kartu patenkinti vartotojų poreikius.
Visa tai padeda organizacijai siekti ilgalaikės sėkmės, kelti savo konkurencingumą, garantuoti išlikimą ir didinti strateginių tikslų pasiekimo galimybes nuolat besikeičiančioje aplinkoje (1, p .6)
1.1. Visuotinės vadybos principai
Visuotinės kokybės vadyboje yra išskiriami trys svarbiausi principai:
1. Orientacija į vartotoją.
2. Nuolatinis veiklos tobulinimas.
3. Visuotinis dalyvavimas.
Orientacija į vartotojus remiasi aksioma, kad vartotojų poreikių tenkinimas yra organizacijos ilgalaikės sėkmės pagrindas. Norint tai pasiekti, reikia visą organizacijos veiklą...
Šį darbą sudaro 2337 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!