Dabartine situacija viešųjų paslaugų administravimo savyvaldybėse sferoje šalyje rodo, kad didėja atotrukis tarp poreikio paslaugoms augimo ir valstybės galimybių didinti jų administravime. Viešųjų paslaugų adminstravimo sistemoje dominuoja biudžetinis įstaigų finansavimas. Tai lemia susiklosčiusi praktika, kada valstybės politika plėtojant viešųjų paslaugų sistemą numatė prioritetus kurti biudžetines įstaigas. Dominuoja požiuris, kad savivaldybės nėra pajėgios ir kvalifikuotos paslaugų teikėjos, o privati viešųjų paslaugų rinka nesikuria dėl labai mažos potencialių vartotojų mokios paklausos ir viešosios politikos siekio sukurti vienodas sąlygas visiems paslaugų teikėjams lygiomis sąlygomis dalyvauti paslaugų teikimo rinkoje nebuvimo. Todėl kiti viešųjų paslaugų administravimo būdai, sudaro nedidelę dalį dabartinėje viešųjų paslaugu rinkoje.
Viešųjų paslaugų decentralizavimas ir nevyriausybinių paslaugų teikėjų atsiradimas paskatino valstybės ir šių organizacijų bendradarbiavimą. Padidėjęs administravimas padėjo stabilizuoti šių organizacijų "labdarinę veiklą“. Pelno (privačios) organizacijos taip pat teikia tam tikrą paslaugų dalį, tačiau jų veiklos proporcijos yra kur kas mažesnės nei nepelno organizacijų, t.y. savivaldybių.
Kuriantis viešųjų paslaugų rinkai, valstybinio sektoriaus viešųjų paslaugų įstaigos reorganizuojamos pagal naujosios viešosios vadybos ("new public management") principą, siekiant padidinti jų gamybinį bei ekonominį efektyvumą, užduočių pasiskirstymą ir siekiant, kiek įmanoma daugiau užduočių perduoti privatiems ir nevyriausybiniams veikėjams. Ypač vykdant viešosios politikos administravimą, siekiama naujai sureguliuoti santykius tarp valstybinių ir nevalstybinių veikėjų pagal sutartinius santykius. Sudarant tokias sutartis, privatiems veikėjams viešosios užduotys bus perduodamos kaip aiškiai suformuluoti reikalavimai ir už juos bus mokamos aiškiai nustatytos pinigų sumos.
In this report questions of participation in public procurement process there are analyzed. There are possibilities to participate in procurement process discussed and evaluation of the present state and municipal institutions functioning system defined Main objective of the analysis is to evaluate possibilities to participate in public procurement for supplying social and other public services and offer more efficient model participation supplying public services.
Participation in public procurement first of all is important because one of the presumptions of increasing efficiency of public...
Šį darbą sudaro 16099 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!